• Hoi!

    Dus mijn suggestie komt denk ik wel heel erg laat binnen, zelf was ik een erg fan van de Paasei actie die wij hadden tijdens het paasweekend maar ik kan mij voorstellen dat niet iedere user zin heeft om steeds op eitjes te stuiteren. Zelf vind ik zulke acties wel leuk en zou ik ze graag vaker zien maar dan wel zoals de titel suggereert met een uit knop voor de users die er echt niet zo'n zin in hebben.

    Nu vraag ik me af of het wel kan bij de Paasei actie en het niet al teveel moeite wordt.

    Wat vinden jullie?


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik had toen een topic aangemaakt voor een pepernotenactie tijdens sinterklaas. Iedereen vond dat ook een supertof idee, dus ik hoop dat ze dat volgend jaar instellen. Dat het net zoiets is als paaseieren, alleen kun je heirmee net als met de sneeuwballen de pepernoten naar users strooien ofzo. Leek me wel leuk.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Lijkt mij inderdaad heel tof als er meer van dit soort acties komen! Daarbij wel handig als er een mogelijkheid bestaat om de acties uit te zetten.

    [ bericht aangepast op 12 april 2018 - 19:49 ]


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Als dit vanuit de site niet te regelen valt is er misschien een mogelijkheid om een user initiatief op te stellen?
    Bijvoorbeeld een themawedstrijd of speurtochten in de reacties :P


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    DarthDaddy schreef:
    Als dit vanuit de site niet te regelen valt is er misschien een mogelijkheid om een user initiatief op te stellen?
    Bijvoorbeeld een themawedstrijd of speurtochten in de reacties :P


    Een beetje net als die vlinderjacht?
    Ik heb dat zelf net gevolgd en bijgehouden, maar volgens mij was dat ook gewoon op pagina’s geplaatst.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Roach schreef:
    Een uit-knop is sowieso een goed idee.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Een beetje net als die vlinderjacht?
    Ik heb dat zelf net gevolgd en bijgehouden, maar volgens mij was dat ook gewoon op pagina’s geplaatst.


    Dat was zeker gewoon verstopt aan de hand van woorden die in Quizzen of stories voorkwamen, bijvoorbeeld gezocht op Vlinder.

    Maar jullie ideeën klinken allemaal heel leuk! Ik hoop dat de mods er wat mee kunnen, maar help vooral ook meer verzinnen. Want wie weet zit er wel een idee tussen wat kan ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    (...)

    Dat was zeker gewoon verstopt aan de hand van woorden die in Quizzen of stories voorkwamen, bijvoorbeeld gezocht op Vlinder.

    Maar jullie ideeën klinken allemaal heel leuk! Ik hoop dat de mods er wat mee kunnen, maar help vooral ook meer verzinnen. Want wie weet zit er wel een idee tussen wat kan ^^



    Dat kastanje/pepernoten strooien vond ik wel een erg leuk idee ja! Weet even niet meer wie daarover kwam.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Mantis schreef:
    (...)


    Dat kastanje/pepernoten strooien vond ik wel een erg leuk idee ja! Weet even niet meer wie daarover kwam.


    Dat was laleah^^

    Een Halloween Spokenjacht zou ook kunnen! ^-^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Dat was laleah^^

    Een Halloween Spokenjacht zou ook kunnen! ^-^


    Ja! Dat lijkt me ook wel leuk!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known