• STUPID CUPID 💕

    💕 Beeld het je in; je bevindt je op een tropisch eiland met je beste vriendin, je zusje, of in je uppie met je favoriete boek.
          Er is een oneindige keuze aan cocktails, de zon is schroeiend heet maar een waait een bries de je koel houdt en de zoete geur van bloemen met zich meevoert. Je hoeft geen huishouden te doen en het ontbijt staat elke dag netjes op je te wachten.
          Er zijn activiteiten voorzien, zoals paardrijden op het strand, kitesurfen, een dagcruise rond het eiland, beach volley en indien je 's avonds nog niet uitgeput bent kan je in het resort feesten tot je knieën het begeven of op het strand genieten van een kampvuur.
    En het beste van al is; je hoeft geen cent te betalen.

    Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn.


    💕 Dat is het ook.
    In dit RPG volgen we een bijeengeraapte bende van vrijgezellen die zich ingeschreven hebben voor een tv-programma, met het idee gratis op luxe-reis te kunnen gaan.
          Wat de spelmakers echter niet verteld hebben is dat ook hun exen zich in het resort zullen bevinden. Na amper één nacht van hun zogeheten droomtrip te kunnen genoten hebben is het tijd voor de ontmoeting; zal de hel losbarsten of bloeit de liefde terug op?

          Dat is echter niet alles. Dit RPG heeft een extra uitdaging...


    Ben je er klaar voor?

    Jullie kunnen niet onderling afspreken wie je ex wordt.
          *GASP* WTH?!

    Ik weet het. Om het spel wat extra spanning te geven kan je bij het maken van je rol kiezen uit één van de vooropgestelde statussen -bedank me later maar, dat ik je van die moeite verlost heb, you're welcome.
    Voor elke man en vrouw is er op voorhand een match gemaakt. Op basis van welke status je kiest kom je dus bij diegene met de matchende status terecht.
          HUH? IK SNAP HET NIET.

    Niet erg, ik leg het graag even uit met een voorbeeld.
    Chicks
    - Naam - Leeftijd - FC - The crazy cat lady
    - Naam - Leeftijd - FC - The artist
    - Naam - Leeftijd - FC - The soccer chick

    Dudes
    - Naam - Leeftijd - FC - The socially crippled
    - Naam - Leeftijd - FC - The baker
    - Naam - Leeftijd - FC - The stoner

    Ik zal op voorhand koppeltjes van statussen maken. Zo kan ik bijvoorbeeld The crazy cat lady en the baker bij elkaar gezet hebben, of the soccer chick en the stoner. Stel dat Marie voor de cat lady kiest als status, en Jan voor the baker, dan zullen de personages van Marie en Jan exen van elkaar zijn. Of je hebt Dina die kiest voor the soccer chick en Lara kiest voor the stoner, dan zijn de personages van Dina en Lara exen.
          WAT IS DAAR ZO BIJZONDER AAN?!

    Blij dat je 't vraagt.
    Je zult op voorhand niet weten welke statussen bij elkaar horen en wie dus je ex is. Eens alle rollen geclaimd zijn deel ik het lijstje met iedereen en kunnen jullie geschiedenis met elkaar bespreken.
          DAN KIES IK TOCH VOOR EEN STATUS DIE BIJ DE MIJNE PAST?!

    Mag je zeker doen, maar ik zal een randomizer gebruiken, dus het kan goed zijn dat tegenpolen bij elkaar belanden maar het kan even goed een match made in heaven zijn die alsnog is fout gelopen. Het zal gebaseerd zijn op compleet toeval.

    💕 Invullijstje


    💕 Naam:
    💕 Leeftijd:
    💕 Status:
    💕 Innerlijk:
    💕 Uiterlijk:
    💕 Geschiedenis:
    💕 Extra:


    CHICKS
    💗 IrisWestAllen - Kai Nalani "Nani" Kameāloha - 23 - Vanessa Morgan - Dumb AF
    💗 Benu - Jade Olivia Vauhn - 24 - FC - The Rich Bitch
    💗 Shadowsinger - Delia Ellison - 21 - FC - The Virgin
    💗 Jailbird - Rose Josephine Logan - 22 - FC - The Bookwurm
    💗 J0Y - Chloë Mills- 20 - Jessica Chastain - The Femme Fatale
    💗 Quean - Bay Elaine Wilson - 19 - Audreyana Michelle - The Rebel
    💗 Drumstick - Naam - Leeftijd - FC - The Traveller

    DUDES
    💙 Waterbender - Walter Reyes - 23 - FC - The Geek
    💙 Fonollosa - Marcus Juan Garcia - 24 - Joey Diamond - The Male Slut
    💙 Suzuya - Kenai "Prinsje" O'Malley - 23 - Sota Fukushi - The Disney Prince
    💙 MoonchiId - Rex Dale Evans - 24 - FC - The Asshole
    💙 Marlow - Nathanaël Stan Gahlman - 23 - FC - The One That's Always A Little Drunk
    💙 xJess - Owen Christopher Davidson - 22 - Wade Poezyn - The Socially Crippled One
    💙 Shayle - Naam - Leeftijd - FC - The Funny One

         


    💕 REGELS


    💕 De Huisregels van Q zijn van toepassing
    💕 Minimum 250 woorden per post
    💕 Ruzie tussen personages mag, ruzie tussen users leidt tot uitsluiting
    💕 16+ is toegestaan, wel even aangeven boven je post
    💕 Bespreken in het praattopic of via gb
    💕 Alleen MoonchiId[q] of [q]Benu maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    💕 Maximum 2 rollen p.p. waarvan één per geslacht.
    💕 Wees origineel bij het bespreken van de ex-relaties. Niet elke relatie liep af in ruzie of duurde vier jaar.
    💕 Reservaties blijven 72 uur staan, indien er dan nog niks is ingevuld wordt de reservatie vergeven.

    [ bericht aangepast op 26 april 2018 - 19:52 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ZINNIA TAYLOR
    Bijnamen: Zinya, Zinny
          Betekenis:
    ZINNIA      [ zin • ee • uh]      “flower name”


    ——LEEFTIJD
    Leeftijd: 21 jr
          Geboorteplaats • NY, USA.
          Geboortedatum • 2O dec 1997
          Sterrenbeeld • Sagittarius


    She was so artistic ♦
    painting smiles on every face but her own.



    STATUS
    the daring creator


    Zinnia is, zoals de titel al zegt, iemand die voor haar kunst leeft. Soms gaat ze zelfs zo ver hierin dat ze het boven anderen zet, en niet ziet hoe dezelfde kunst haar band met anderen kapot maakt.

    WORK / STUDY

    Zinnia is een 21-jarige parttime keukenhulp die dit sinds een jaartje met plezier doet. Desalniettemin is ze altijd opgelucht als ze thuiskomt en met haar kunst aan de slag kan gaan, wat steevast op nummer één staat. Naast dit is ze twee keer per week een barkeeper bij de plaatselijke pub in haar stad.





    a flower child
    with a
    rock and roll heart





    INNERLIJK

    ◯      ◯      ◯


    POSITIVE
          adventurous ✫ appreciative ✫ aspiring ✫ benevolent ✫ challenging ✫ colorful ✫ confident ✫ courageous ✫ creative ✫ curious ✫ dedicated ✫ ebullient ✫ flexible ✫ freethinking ✫ hardworking ✫ innovative ✫ kind ✫ many-sided ✫ perceptive ✫ sensitive ✫ witty

    NEGATIVE
          absentminded ♢ dramatic ♢ calculating ♢ contradictory ♢ cynical ♢ devious ♢ dramatic ♢ dreamy ♢ greedy ♢ impassive ♢ inconsiderate ♢ stubborn ♢ manipulative ♢ messy ♢ nihilistic ♢ power-hungry ♢ provocative ♢ troublesome ♢ unstable ♢ vague ♢ vindictive ♢ vulnerable


    ◯      ◯      ◯



    Over het algemeen is ze een enthousiaste, geestige jongedame die aardig kan zijn naar de medemens. Toch is ze, wanneer het op haar art aankomt, niet in voor discussies en zal ze alles gebruiken om een beetje inspiratie te krijgen. Mocht je haar een geheim hebben verteld en ze zal dit in haar werk kunnen toepassen, zal ze dat ook zeker doen. Het is een behulpzame vriendin, maar kijk vooral uit wat je haar toevertrouwd, want in die afdeling zal ze nog wat bij kunnen leren. Hierdoor kan ze behoorlijk manipulatief en hebzuchtig uit de hoek komen, alles om haar kunsten te verbeteren en erkend te worden als volwaardige kunstenaar. Een klein, onbewust welteverstaan, gedeelte van Zinnia hoopt stiekem dat haar geboorteouders door het succes haar dan terug zouden willen.



    ——UITERLIJK
          “She looked happy,
          but what she really?


          GEZICHT



          LICHAAM
    tattoo 1
    tattoo 2


          EXTRA












    she buried her ears into the calm
    of his heartbeat,
    and in matter of seconds;
    fell terribly in love with the way
    her loneliness fell softly and
    suddenly, asleep,
    on his chest.





    ——GESCHIEDENIS

    Familielid:
    Birth Mother: Never knew
    Birth Father: Never knew
    Adoptive Mother: Close relationship, 53, ♱
    Adoptive Father: Very close relationship, 56
    Maternal Grandmother: Strained relationship
    Maternal Grandfather: Estranged, ♱
    Paternal Grandmother: Close relationship
    Paternal Grandfather: Distant relationship

    Ze groeide op in een middenklasse familie, waar haar moeder kleuterjuf was en haar vader een belangrijk beroep als ambtenaar had. Verder had ze één oudere broer die twee jaar ouder is dan Zinnia. In haar twaalfde levensjaar werd ze door haar ouders verteld dat ze geadopteerd was, wat resulteerde in een zoektocht naar haar eigen identiteit én naar haar geboorteouders. Welke ze na een jaar nog altijd niet had kunnen vinden.
          Regelmatig had Zinnia urenlangen gesprekken hierover gehad met haar adoptieouders, voornamelijk met haar vader met wie ze in het bijzonder goed mee kon vinden. Helaas bleken ze niets met haar te maken willen hebben, wat haar vreemd genoeg erg aan het hart zat, gezien ze het idee had het zo van haar af te kunnen zetten. Nochtans had ze niet enkel een ongelooflijke steun aan haar ouwelui, maar tevens aan haar artistieke vaardigheid, wat later meer bleek dan simpelweg een hobby’tje. Hier zou ze haar verdere leven aan willen wijden, zeker nadat haar moeder in Zinnia’s 19e levensjaar plots overleed.


    I am a museum full of art
    but you had your eyes shut.








    •      •      •



    ——EXTRA
    ☼      Likes:
    ☼      Dislikes:
    ☼      Dwang— ofwel verslavingen:
    ☼      Trekjes:
    ☼      Guilty pleasures:
    ☼      Geheimen en/of angsten:
    ☼      Talen:

    [ bericht aangepast op 2 mei 2018 - 19:43 ]


    [ heaven knows ]

    Ik ga ervanuit dat Shayle en Drumstick niet meer zullen invullen. Ik kreeg ook geen antwoord toen ik t vroeg.
    Dus dat brengt me bij mijn volgende vraag; Fonollosa en Laguna; is het oké voor jullie als Marcus en Zinnia exen zijn?
    Lijkt me namelijk logisch dat een male slut er meer dan eentje heeft :p


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik vind het goed hoor (:


    El Diablo.

    MoonchiId schreef:
    Ik ga ervanuit dat Shayle en Drumstick niet meer zullen invullen. Ik kreeg ook geen antwoord toen ik t vroeg.
    Dus dat brengt me bij mijn volgende vraag; Fonollosa en Laguna; is het oké voor jullie als Marcus en Zinnia exen zijn?
    Lijkt me namelijk logisch dat een male slut er meer dan eentje heeft :p


    Dus dan heeft Marcus gewoon meer dan 1 ex? Maar hoe kan dat als de hoeveelheid jongens en meisjes gelijk zijn en van allebei er 1 wegvalt? Ik snap het gewoon even niet meer, sorry


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)
    Dus dan heeft Marcus gewoon meer dan 1 ex? Maar hoe kan dat als de hoeveelheid jongens en meisjes gelijk zijn en van allebei er 1 wegvalt? Ik snap het gewoon even niet meer, sorry

    Er valt van allebei ééntje weg, maar mijn meisje komt erbij. Dus dat staat het nog niet gelijk. : ).


    [ heaven knows ]

    Aha, okay. Dat had ik gemist, sorry. Dan snap ik het weer (:


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Aha, okay. Dat had ik gemist, sorry. Dan snap ik het weer (:

    Geen probleem.


    [ heaven knows ]