• SIOUX FALLS HIGH SCHOOL


    BEGINNING
    Het is vrijdag 21 september en tijd voor het jaarlijkse bonfirefeest. Dit feest wordt georganiseerd om alle sportteams een goed sportteams te wensen. Zit je niet in een sportteam? Dan ben je van harte welkom om alle sporters te steunen. Tijdens het feest wordt een groot kampvuur aangestoken als traditie. Het is absoluut niet toegestaan om alcohol of drugs te gebruiken. Er staat lekker een muziekje aan en het buitenplein stroomt binnen met enthousiaste leerlingen. Have fun!
    Temperatuur 10 graden Celsius (het feest is buiten, dus let erop dat je arme meisje geen shorts en een crop top aangeeft, because that's cold af)
    Tijd 20u

    [ bericht aangepast op 16 april 2018 - 21:42 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MT.


    That is a perfect copy of reality.

    MT

    Mt


    chaos makes the muse

    MT


    When you believe your dreams come true

    MT


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    MfuckingT


    - thank you for existing -

    Mt


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dex Mills
    Let's have some fun

    Dex - 17 - joining the bonfire - outfit - alone

    Terwijl ik een hijs nam van mijn sigaret liep ik op de menigte af rond om het vuur. Verderop zag ik wat drankjes staan, maar daar had ik nog geen zin in. Het was best koud dus ik ging dicht bij het vuur staan. Met een glimlach blaas ik de rook uit. Het vuur warmde mijn handen op en ik genoot immens. Tevreden nam ik nog een hijs van de sigaret en blies het bijna direct uit, waarna ik de sigaret ook in het vuur gooide. Het was nog best vroeg en ik had nog niet echt hele bekenden gezien. Snel wierp ik een blik op mijn horloge. Het was net acht uur geweest en ik was best vroeg. Er was verder ook niet erg veel boeiends te doen. Verveeld nam ik mijn mobiel uit mijn zak.
    TEXT to Jackie
    Where yo ass at? I'm lonely

    Mijn vingers gingen over mijn toetsenbord en voor ik het wist had ik het berichtje verstuurd. Waarom was ik nou weer zo vroeg, er was nog bijna niemand.



    - thank you for existing -

    Charlotte Emma Harris

    17 • The Sporty One • Alone



    Met een handdoek droog ik mijn natte haren af. Na een hardloopsessie was een verfrissende douchebeurt zeker niet ongewenst. In mijn badjas verlaat ik de douches, richting mijn kamer die vlak om de hoek ligt. Eenmaal binnengekomen draai ik mijn deur achter mij op slot en werp mijn handdoek in een hoek op de grond. Als ik een blik op mijn mobiel werp, zie ik dat het al 20:03 uur is. “Shit” mompel ik. Waarom moest dat feest ook zo vroeg beginnen. Ik wurm mij in een de jeans die ik op mijn bed had klaar gelegd. Vervolgens trek ik mijn favo hoodie uit de kast. De zomer begint helaas op zijn einde te lopen, wat in de temperatuur te merken is. Op de achtergrond staat de radio aan, terwijl ik zachtjes mee neurie maak ik mijzelf verder klaar voor het feest. Ik keek ik uit naar het kampvuur van vanavond, een traditie die de school al jaren houdt. Het betekent ook de start van vele sportteams, waar ik al een tijd op had gewacht. Ik werp een laatste blik in de spiegel en grijp mijn mobiel. Het feest is nog maar een kwartier begonnen, zo laat ben ik gelukkig nog niet. Ik had besloten om alleen heen te gaan, omdat ik daar toch wel mensen zou treffen. Dit was een van de feesten waar zo’n beetje de hele school aanwezig is. Eenmaal aangekomen op de locatie zie ik dat het nog rustig is op het plein. Fijn, heb ik mij voor niets lopen te haasten. Een zucht verlaat mijn lippen. Eerst maar eens een drankje scoren. Ik loop in de richting van de tafel met drinken en schenk mijzelf een beker cola in. Terwijl ik een slok neem, staar ik naar het kampvuur. Zelfs van een afstandje is de hitte aangenaam te voelen. Ik verzink in gedachten, terwijl ik in de vlammen staar.


    When you believe your dreams come true

    MT!


    I have seen my own sun darkened

    My c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT

    MT.

    CASSIUS RHYS MAVERICK
    18 – The Fanatic – in front of Jems door - happy

    Half dansend liep Cassius naar de slaapkamer waar zijn beste vriendinnetje Jemima verbleef. Gezien hij hier bijna dagelijks was, kon hij de weg met zijn ogen dicht vinden. Hij was dan ook niet echt aan opletten op de weg voor hem.
          Uit het niets stopte de jongen en draaide hij zich naar een deur. Hij keek op. Het was het juiste nummer. Hij klopte op een paar keer op de deur.
          ”Knock knock, who’s there?” vroeg Cassius direct daarna, waarna hij de deur opengooide en door middel van een pirouette naar binnen wandelde.
          ”It’s Cassius, the greatest guy on the planet,” vervolgde hij toen, waarna hij een korte buiging maakte. Hij gooide zijn jas op de grond en liep daarna door naar Jem en trok haar in een omhelzing. “Ik heb je zo gemist de vijf minuten die ik niet met je gesproken heb,” zei de jongen en hij gaf haar een kus op haar kruin.
          ”Ben je klaar om het feestje van je leven te hebben?” vroeg hij aan haar, terwijl hij op haar bed ging zitten. Cassius keek haar kamer rond. Het was een rommelige kamer, hij had niets anders van haar verwacht. Cas schoof wat spullen van het bed af, zodat hij prettig languit kon liggen. Hij legde zijn hoofd op het kussen en sloot zijn ogen even.
          ”Het is niet eerlijk dat de vrouwen wel zo’n heerlijk kussen krijgen. Wat heb je trouwens een héérlijk opgeruimde kamer. Hoe vind je toch alles terug?” grinnikte Cas, waarna hij zijn ogen weer opende en enkele kleren naar haar toegooide. “Ga je eens aankleden, schildpad. Het kampvuur is allang begonnen. Op jouw tempo zijn we daar pas als het al bijna afgelopen is,” zei hij.
          Het kampvuur, de avond die het begin van het sportseizoen aankondigde. Het snowboard-seizoen. Zijn seizoen. Het mocht buiten dan nog niet sneeuwen, maar dat weerhield Cas er niet van om alvast weer op conditie te komen en zijn lichaam snowboard-proof te maken.

    [ bericht aangepast op 18 april 2018 - 0:33 ]


    That is a perfect copy of reality.