• Pure Times Are Over


    I am good, but not an angel.
    I do sin, but I’m not the devil.

          Ieder moment waarop een kind geboren wordt in de wereld, sterft er iemand anders om zo de balans intact te houden. De Scale of Honour beoordeelt dan of je de rest van je leven door mag brengen in de hemel of brandt in de hel. Alleen hebben jonge kinderen die mogelijkheid niet, hun ziel is nog zo blank en leeg als een onbeschreven blad.
          Na een lange periode vol ruzies omdat beide partijen deze kinderen op probeerde te eisen, verscheen er een compromis. De kinderen mochten zelf uitkiezen waar ze naartoe gingen zodra hun hersenen volgroeid waren. Om dit idee in werking te stellen, werd er een speciale academie gebouwd waar de kinderen konden verblijven en de perspectieven van beide kanten, zowel de Hel als de Hemel, leren zodat ze hun eigen keuze konden maken.
          Ieder kind heeft vleugels, al zijn ze nog heel teer, doorzichtig en breekbaar. Alle beslissingen die je neemt, wordt daarin opgeslagen. Als je meer naar de kant neigt van Lucifer, zullen ze donker, zwart of roodachtig worden en kies je meer voor God, dan zullen je vleugels witte en gouden schakeringen krijgen.

    Wat wij spelen is dat de personages zich op die academie bevinden en dat hun tijd begint te dringen om de keuze te maken om zich bij de Duivel aan te sluiten of bij de Engelen, wat inhoud dat er al 'kliekjes' zijn ontstaan. Daarbij zijn het nog steeds tieners ondanks het feit dat hun 'jeugd' zich afspeelt in de academie. Dus natuurlijk hoort hier drama bij. ^^
    Ideetjes zijn altijd welkom, gezien het feit dat ik het gevoel heb dat ik iets mis maar niet de vinger weet te leggen op wat precies.

    Zou ik aan deze RPG mee willen doen?


    I have seen my own sun darkened

    Maar. Maar. Maar...


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MoonchiId schreef:
    Maar. Maar. Maar...


    Ja, ik weet het! Echter leek het me leuk om dit op groter schaal te doen en inderdaad nog wat aan het idee bij te schaven zodat het niet helemaal hetzelfde lijkt als het ORPG. ^^

    Edit: HALP XD

    [ bericht aangepast op 20 april 2018 - 19:33 ]


    I have seen my own sun darkened

    I love


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Quean schreef:
    (...)

    Ja, ik weet het! Echter leek het me leuk om dit op groter schaal te doen en inderdaad nog wat aan het idee bij te schaven zodat het niet helemaal hetzelfde lijkt als het ORPG. ^^

    Edit: HALP XD


    But Adax.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MoonchiId schreef:
    (...)

    But Adax.


    WHAHAHA, je kan je rol nog steeds gebruiken!
    Ik ga aan Amber / Cunning vragen of ze Dax nog zou willen spelen.
    Wel moet je er rekening mee houden dat er dit keer geen gaves aan verbonden zijn.

    Ik ben van plan om alvast te beginnen aan een rollentopic, gezien toch redelijk wat mensen hieraan mee willen doen, hihi ^^

    [ bericht aangepast op 20 april 2018 - 19:47 ]


    I have seen my own sun darkened

    This is just awesome!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Het topic staat! KLIK!


    I have seen my own sun darkened