• Hooi! (:


    Mijn weekend is voorbij en vanavond ga ik gewoon lekker níéts doen! Ik heb dit weekend namelijk in Bourtange accordeon gespeeld. Er was een voorjaarsmarkt aan de gang.
    Ik speelde bij een- tsja wat is het eigenlijk? Een plekje waar je lekker op een terrasje kunt zitten, je kunt hoefijzer gooien - boogschieten - kanovaren en een paar kraampjes bekijken. Het ligt nogal weg van het centrum van de vesting, lekker afgelegen. Maar er kwam wel volk. ^^

    Mijn oom en tante kwamen me op vrijdag thuis verrassen. Ze hebben me nooit eerder echt lang horen spelen, en ze zijn speciaal voor mij vanuit Brabant gekomen. Echt super lief!!
    Mijn oma kwam ook op vrijdag. Ik vind mijn oma niet chill, maar ik weet dat mijn moeder me niet met rust zou laten. Daarentegen respecteert oma het wél wanneer ik aan het werk ben, dus zoals ik al had gedacht, bleven oma en mijn moeder op zaterdag lekker op het terrasje zitten (met mijn oom en tante eventjes).

    Ook zijn er vrienden van boogschieten nog even langsgekomen, en een accordeon-collega.

    Ik kan het verder hartstikke goed vinden met de mensen van het horecadinges (want ik weet echt niet hoe ik het bedrijfsoort moet noemen). Ze houden superveel rekening met me, kan goed met ze lachen en we weten wat we aan elkaar hebben.
    Ik heb super veel last van de tics (/tourette) en daar zijn ze van op de hoogte. Ook daar wordt goed rekening mee gehouden. Maar ik heb dit hele weekend géén last gehad van de tics! _O_ Ik voel me echt super gelukkig daarover! Ik heb voor het eerst in jaren helemaal nergens pijn, zit goed in mijn vel en ben gewoon heel blij! Het was een topweekend!

    Vandaag heb ik weinig gespeeld doordat er op den duur geen enkel plekje schaduw meer te vinden was. Dus ik heb geholpen met schoonmaken en afwassen enzo. Ze vroegen of ze me kunnen oproepen als ze muziek willen, hulp nodig hebben of een instructeur nodig hebben bij het boogschieten (ik ben namelijk sinds januari boogschiet-instructrice) en ik vind het best. Ze hebben toegegeven me niet al teveel te kunnen betalen, maar das oké. De reiskosten worden sowieso vergoed en ik heb een mooi excuus om niet thuis te hoeven zijn, aangezien ik het met de dag vreselijker vind om thuis te zijn, maar ik niet in staat ben om te werken en ik er fysiek (door de tics) en mentaal (depressie) echt he-le-maal doorheen zit.

    Dusja, ik voel mij top, alsof ik de hele wereld aan kan! Ik heb veel leuke mensen gesproken, en de mensen van de gelegenheid daar hebben me ook verteld dat ze mij er graag hebben om mij persoonlijk, en niet omdat ik toevallig accordeon kan spelen, niet lui ben en boogschietinstructies kan geven. Dat zijn leuke dingen, maar ze vinden mij ook leuk om mij. En dat vind ik heel erg fijn om te horen. In plaats van dat ik de hele dag door de grond in gestampt wordt (wat thuis gebeurt) terwijl ik zo ontzettend veel doe.

    Ik kan hier nog veel meer in detail treden over hoe mijn weekend was. En ik vind het ook echt niet erg om erover te praten, maar ik kan me voorstellen dat het jullie niet zo boeit hahaha. Dus ik laat het hier even bij. Maar ik ben echt helemaal happy. c: Vind het erg jammer dat ik nu weer thuis ben, maar goed haha.

    Hoe was jullie weekend? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat fijn Yol, ben echt blij voor je!(flower)


    The truth is out there.

    Superleuk om te horen! Klinkt als een godd weekend!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Aah Yolanda, wat superfijn!! Ik ben echt blij voor je! ^^

    Dankjullie! 😊❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Woohoo, er zijn een paar foto's! :3

    Zaterdag:





    Zondag:




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Awh wat fijn om te horen! Superleuke foto’s ook though! ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Superleuk om te horen. (: En vooral enorm fijn dat je collega's rekening met je houden. Is het ook echt zo dat tics standaard verminderen wanneer je je op je gemak voelt?

    Ik ga door een verschrikkelijke rottijd maar heb ook superfijne collega's die me met veel begrip opvangen. Is echt enorm fijn om dat te hebben!


    ars moriendi

    Wat ontzettend fijn voor je! Ik hoop dat je nog lang kracht uit dit fijne weekend kan halen!

    Ik mocht vrijdag na een opname van 75(!) dagen in een kliniek eindelijk naar huis. Dus ik heb dit weekend genoten van mijn beestjes, het lekkere weer en de vrijheid!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aww, Yolanda, wat geweldig om te horen. Je verdiende dat ontspannen, ticvrije weekend heel erg en ik ben superblij voor je dat het zo leuk was en het zo gezellig was met zoveel mensen, yay. Ik hoop dat er meer van dat soort dagen voor je in het verschiet liggen. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dankjulliewel! <3

    @EdensGate
    Ja, opzich wel bij mij. Alles waar je het woord ''te'' voor kunt zetten, en alle negatieve emoties/gedachtes zijn niet goed voor mijn tics. Die worden dan erg veel. Maar wanneer ik me op mijn gemak voel, heb ik overal een stuk minder last van en kan ik genieten. c: Gebeurt niet vaak, maar des te blijer was ik afgelopen weekend, haha

    En ik ben blij voor je dat je collega's zoveel rekening met je houden! <3

    @Prim
    Oh, wat goed! Ik kan me voorstellen inderdaad dat je er erg blij om bent, haha. Ben je een tijdje thuis of is de opname nu echt klaar? I'm happy for you! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat leuk! Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad, ik hoop dat je nog veel positieve energie uit afgelopen weekend kunt halen. ^^
    Ik was dit weekend op de landelijke bijeenkomst voor dierenhulpverleners, waar ik samen met een collega een lezing heb gehouden over het veilig hanteren van diverse diersoorten die wij huisvesten. Dus ik voelde me 45 minuten lang een héél belangrijk persoon, haha! :Y) Daarnaast hadden we ook een standje, dus we hebben onze organisatie goed op de kaart gezet, al zeg ik het zelf.


    I'll lick the poison from right off your kiss