• Ik geloof dat iedereen wel door heeft wat de bedoeling van dit topic is, na dertig topics en een meer dan duidelijke topictitel. (krul)



    Tried some Sansa Stark hair. Had te weinig haar om nog wat los te laten hangen, maar ik vind 't vrij geslaagd.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried


    Nieuw T-shirt. Er staat op: Vaak bu'j te bange. Dat is "vaak ben je te bang" in dialect.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2018 - 22:07 ]


    26 - 02 - '16


    Nog vanochtend in het zonnetje ^^


    From these ashes, I will rise

    Klefklef.

    Nee grapje. Ik vind het juist leuk dat mijn vriend meedoet :3

    [ bericht aangepast op 23 juli 2018 - 22:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @ mods, waarom zijn die twee gozers met de bulletjes geband en zijn de foto's verwijderd? Gister stonden ze er nog :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    Klefklef.

    Nee grapje. Ik vind het juist leuk dat mijn vriend meedoet :3



    Leuke foto! Je ziet er echt goed uit en die filtertjes maken het helemaal af!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Leuke foto! Je ziet er echt goed uit en die filtertjes maken het helemaal af!


    Dank je c:
    Ik houd gewoon heel erg van die filters op Snapchat. Ik vind ze geweldig c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    @ mods, waarom zijn die twee gozers met de bulletjes geband en zijn de foto's verwijderd? Gister stonden ze er nog :o
    De foto's die ze plaatsten waren van het internet geplukt.

    TaeTae schreef:
    (...)De foto's die ze plaatsten waren van het internet geplukt.


    Oké en dan worden ze ook meteen geband?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Oké en dan worden ze ook meteen geband?



    Ze stonden zelf niet op de foto en het waren duidelijk trolls. Dan vind ik geband worden een duidelijk gevolg.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Oké en dan worden ze ook meteen geband?

    Zoals hierboven gezegd wordt, waren het inderdaad trolls. Troll in dit geval, want degene was geregistreerd onder één adres.
    Normaal krijg je bij verdenking van faken eerst een fakerstest. ^^



    IJsjes vreten enzo...

    Iemand hier is heel blij met zijn ijsje :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    Iemand hier is heel blij met zijn ijsje :3


    Ja, het was zo lekker! (H)

    Was it (n)ice?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Chilton schreef:
    (...)

    Ja, het was zo lekker! (H)

    Wat is dat op de bodem, karamel, likeur, koffie?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.