• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    Ik wil haar niet moeten verkopen. 😭


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als ik zeg dat ik ga schrijven, dan bedoel ik eigenlijk dat ik twee uur lang huilend naar mijn beeldscherm ga staren omdat het niet lukt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    pssst ff niet nu nog een paniekaanval krijgen pls


    Caution first, always.

    Zooooo veel gegeten.


    Zo hatelijk als je een hele tijd in bed ligt, maar niet in slaap geraakt. :c Vanavond moet ik wel in slaap vallen.. Veel slaap heb ik deze nacht niet gehad.
    En ik heb geluk dat er een Panos open is aan het station om 6u en dat ik een half uur moet wachten op de trein.. Hier ga ik echt aan moeten wennen dat ik dit keer lunch moet meenemen naar het werk. :’)


    Ik wil een tuin vol egels

    Bleh alles is kut


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Tuurlijk dan kom je toch gewoon niet :') Echt waarom zeg je ook gewoon af op de dag zelf. Heb twee dagen vrijgenomen voor je.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ben ik nu serieus aan het kijken naar vacatures en ga ik sollicitatiebrieven schrijven? I feel so grown up.


    Maji schreef:
    Ben ik nu serieus aan het kijken naar vacatures en ga ik sollicitatiebrieven schrijven? I feel so grown up.


    Omg mirts so cool! (typing)


    The truth is out there.

    Kots


    She's imperfect but she tries

    Het is koud en ik weet niet hoe de verwarming in dit huis werkt
    logisch ook want ik kom hier echt niet al zes jaar elke week over de vloer... oeps


    "Ignite, my love. Ignite."

    SithWifey schreef:
    (...)

    Omg mirts so cool! (typing)


    Ik heb zojuist vier sollicitatiebrieven geschreven en ga ze gewoon versturen OMFG.


    Okay maar ik heb mensen vermaakt en een nieiw iemand is tegen me gaan praten dus op zich is het allemaal zo erg nog niet.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    oké ik snap niet hoe en het is de eerste keer zo random op straat, maar net in een bus en erna sprak iemand me aan die me min of meer aan het versieren was. 0.0
    Ik kan hier niet mee omgaan joh (‘:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Hij is.. knap. 😍 Toeval of wat dat we beiden vandaag startten? :’D


    Ik wil een tuin vol egels