• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    Ik hoop echt dat er niet weer gestaakt hoeft te worden. Werkgevers zullen toch een keer goed moeten zijn voor hun personeel. Ben het gedonder nu wel zat.


    26 - 02 - '16

    Soms zou ik willen dat ik niet op een christelijke school zat...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Godjezus kan deze vrouw in de bus haar bek houden?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Voor vier vlaaien ben ik dan twintig euro kwijt en dan nog bordjes en vorkjes erbij. Waarom rekent ze dan 28 mensen? Op zoveel mensen kom ik echt niet, maar beter teveel hebben dan dat ik een persoon niet kan geven. Als ik teveel heb, kan ik mijn ouders ook nog blij maken met een stuk vlaai.

    Vraag is nu alleen, twee abrikozenvlaaien en twee kersenvlaaien of 1 abrikozenvlaai en drie kersenvlaaien? Ik weet niet goed wat ze op werk het lekkerst zullen vinden. Ik hou van zoet dus ik zou voor kersen kiezen. Luxeproblemen dit, maar keuzestress.


    Physics is awesome

    dit was... niet het plan voor vandaag, inge, dammi5

    edit: dat moest dammit zijn, maar dammi5 is ook wel een mood, i guess

    [ bericht aangepast op 2 mei 2018 - 17:08 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dus m'n zusje wordt nu al een paar jaar gestalkt door een jaloers kreng die haar elke keer onderuit probeert te halen omdat ze het niet kan hebben dat wij "meer geld" hebben, m'n zusje altijd hogere cijfers haalt enz, en vandaag begon ze weer lekker sneaky op d'r privé app ipv de groepsapp met de klas (zodat niemand zou zien dat ze eigenlijk een schijnheilig kreng is) en nu heb ik m'n zusje wat dingetjes ingefluisterd die ze tegen haar moest zeggen als ze eindelijk eens met rust gelaten wilde worden. En ik kom net beneden en hoor m'n zusje met een vriendin bellen, en ze zegt:
    'Ja, dus ik heb aan m'n zus gevraagd wat ik nu moest doen en zij heeft wat tips gegeven en zoals je weet is m'n zus een Slytherin dusja, je kunt het wel raden. ... Ja precies ... Ja, altijd handig om een Slytherin in de familie te hebben.'
    En ik zit hier like: 'damn, 50 punten voor Slytherin alstublieft.'


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Uuuugh, geen zin om zo vroeg al bij schieten te moeten zijn en t tot t einde te moeten volhouden. Betwijfel namelijk of me dat überhaupt lukken gaat... Over een kwartiertje alweer weg. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dus die sollicitatie had ik net zo goed niet kunnen doen? Ik bedoel, aangezien jullie over een maand al verhuisd willen zijn. Gestress om de link die het niet doet voor niks. Gestress dat het registreren niet lukt nadat de link wel werkte voor niks. Stress om of mijn sollicitatiebrief wel goed genoeg zou zijn voor niks.

    "We wisten niet dat het zo snel zou gaan". Jullie zijn er al een tijdje mee bezig en hebben het met elkaar erover gehad dus dat vind ik echt complete onzin. Had dan gewoon tegen me gezegd, die sollicitatie kan je beter niet doen want we willen zo snel mogelijk verhuizen. En het verhaal dat hetzelfde uitzendbureau daar ook zit en daar vast ook zo'n vacature heeft, wil ik nu niet horen. Ik ben echt pissig, zeg dan gewoon van dat ik die sollicitatie beter niet kan doen of beter nog even kan wachten.

    Vrijdag ook afscheid nemen op werk dus mijn emoties zijn al verdeeld en nu dit. Zat hier zo niet op te wachten.


    Physics is awesome

    FireKeeper schreef:
    Dus m'n zusje wordt nu al een paar jaar gestalkt door een jaloers kreng die haar elke keer onderuit probeert te halen omdat ze het niet kan hebben dat wij "meer geld" hebben, m'n zusje altijd hogere cijfers haalt enz, en vandaag begon ze weer lekker sneaky op d'r privé app ipv de groepsapp met de klas (zodat niemand zou zien dat ze eigenlijk een schijnheilig kreng is) en nu heb ik m'n zusje wat dingetjes ingefluisterd die ze tegen haar moest zeggen als ze eindelijk eens met rust gelaten wilde worden. En ik kom net beneden en hoor m'n zusje met een vriendin bellen, en ze zegt:
    'Ja, dus ik heb aan m'n zus gevraagd wat ik nu moest doen en zij heeft wat tips gegeven en zoals je weet is m'n zus een Slytherin dusja, je kunt het wel raden. ... Ja precies ... Ja, altijd handig om een Slytherin in de familie te hebben.'
    En ik zit hier like: 'damn, 50 punten voor Slytherin alstublieft.'


    Hahahahhahahahahaaha. Geweldig


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fabrieksuitverkoop tijdens de tentamenweek in hetzelfde gebouw als mijn tentames. Yes bb. Ik weet wat me te doen staat na urenlang zwoegen


    She's imperfect but she tries

    60 vragen in 20min. Doe normaal, geef me tijd om te denken :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Me, this afternoon: ik ga vanavond lezen, series bijkijken en schrijven.

    Me, now: ik ga vanavond continu Q. refreshen.


    Oké het is al twee weken rond de dertig graden in Turkije en nu gaan over een weekje en dan geven ze dagen van regen op? What the fuck.

    //

    Ugh. Why do I feel like shit all of the sudden?


    Marathon met de mieder


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Nimble Writer: Do you want to save this file? Yes/No/Cancel?
    Mijn hoofd: omfg nee ga weg met die popups, ik klikte alleen het verkeerde tekentje aan
    Mijn hand: *klikt 'No'*
    Ik nu: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

    Like, dat was alleen maar de eerste inspiratie die ik in maanden had. Why universe, why?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"