• Life of the Greek – hello there. Ik heb dit idee gekregen van een film die ik onlangs heb gezien en nu echt m'n guilty pleasure is geworden.
    Het concept is vrij simpel, want eigenlijk is het gewoon een college RPG. "Life of the Greek" slaat op het feit dat de sororities en fraternities van universiteiten vaak Griekse namen hebben (hetzij namen uit het Griekse alfabet, hetzij namen die slaan op dingen uit de Griekse oudheid). Nu was het in die film zo dat "die Grieken" alles domineerden op school (president van vanalles o.a. the student council) terwijl zij een aanzienlijke minderheid waren. Je had namelijk ook de Vortex, een studenthuis met een bijeengeraapt zooitje "losers" en gewoon losse clubs (de fanfare, de junkies, de hippies, de mensen die in het leger willen idk) en het leek me misschien wel grappig om daar iets mee te doen?

    Dus eigenlijk the Greek vs the rest


    I just caught the wave in your eyes

    Klinkt leuk, maar lijkt misschien wel een beetje op war of houses?


    Spinning around, I'm weightless.

    Dat lijkt me een leuk concept, om eerlijk te zijn.

    @Peculiar, het lijkt niet helemaal op War of Houses. Daar heb geen Huis die de hele school domineert, maar zijn de huizen van gelijke waarde. Hier heb je twee varianten: de Grieken (de dictators, om zo te noemen) en Vortex (de rest). Een ander concept dan War of Houses, als je het mij vraagt.


    I have seen my own sun darkened

    Ik vind college RPG's sowieso altijd leuk, dus I vote yes! c:


    That is a perfect copy of reality.

    Klinkt tof!


    We were the forever that didn't last

    @Peculiar & @Sumner ik ken (het concept van) War of Houses niet, maar het is inderdaad zoals Sumner beschrijft. Zoals ik het me dan voorstel zou er dan 1 sorority en 1 fraternity zijn die "Greek" en dus de dominerenden zijn. Dan heb je de Vortex (en misschien nog een andere) die technisch gezien er dus niet bij horen en daar ontstaat dan frictie


    I just caught the wave in your eyes

    I likes c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sorry, ik had het alleen even snel doorgelezen, haha. Lijkt me dan inderdaad een leuk idee en i'm in!


    Spinning around, I'm weightless.

    Interessant :^)

    https://www.quizlet.nl/topic/187109-rpg-250-another-greek-tragedy-rollentopic/

    ik ben verschrikkelijk en heb 'm online gegooid, hahah


    I just caught the wave in your eyes