• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2018 - 12:43 ]


    Caution first, always.

    Ik kom in Nederland aan en zet mij op een terras. Eerste wat ik doe: ik bestel een Jupiler :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Stormbreaker schreef:
    Moet ik mijn eigen kledij ook nog eens voorzien voor die stage (waar ik niets voor betaald krijg). Bye bye 50 euro die ik in iets leuks had kunnen steken :/


    Jeetje. Kan dat zomaar?! 50 euro is nogal wat. Al helemaal voor een stage waar je niks voor betaald krijgt D:


    26 - 02 - '16

    Nou het spijt me dat ik er pissig van word als jullie mijn auto meenemen zonder iets te vragen. Jullie weten niet eens dat hij aan de bijrijderskant niet automatisch op slot meer gaat, ik moet zonder werk dat ding zien te betalen dus elk greintje benzine telt voor me én je bent met je vieze stront kleren en schoenen erin gaan zitten terwijl ik heb gezegd dat ik die auto netjes wil houden. Maar ik mag niet boos zijn omdat ik jullie auto eerst altijd mee mocht nemen? Ja, dat deed ik ook nooit zonder te vragen stelletje.. (zip)

    Een heerlijk gevoel als je alles hebt gedaan, wat je wilde doen. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    They’re such smol beans and I love them omg


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik moet mijn kledingkast nog opruimen. Drie keer raden wie er vandaag naar de Primark is geweest en een blouse, een trui en een t-shirt heeft gekocht, juist ja ik. O en een heerlijk ijsje gegeten. Toch wel een voordeel als je vrij bent als het zulk mooi weer is.


    Physics is awesome

    Vakantieeeeee


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Net m'n cv up to date en klaar om te sturen gemaakt. Am I really going to do this? I guess I am.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2018 - 21:55 ]


    26 - 02 - '16

    Okay maybe I do need to take a step back.
    -
    One moment I'm convinced I'm just another genderfluid person and the next moment I'm like AAAAA WTH IS WRONG WITH ME ?!?!

    [ bericht aangepast op 9 mei 2018 - 23:31 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom moet alles zo fucking fucking klote gaan de hele tijd?


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    voor de duidelijkheid: ja, ik veracht mezelf, ja, ik wil niet anders doen dan janken en nee, ik zie dit leven niet meer zitten
    dus fuck you met overdrijf niet. fuck you met er zijn mensen die het zwaarder hebben. mocht jij gemiddeld twee keer per week uit je raam staan, dan zou je verdomme wel weten wat ik bedoel, eikel


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    aah, hij heeft zijn contract! 🎉 Ik ben blij voor hem! 😊


    Ik wil een tuin vol egels

    Ugh dat interview was zoooo leuk. Die bois waren te chill. I wanna be their friend tbh :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik voel me vandaag uitermate kut. Gelukkig heb ik zaterdag om naar uit te kijken. Maar daarna val ik eigenlijk gewoon weer in een gat van niets. Nutteloos. Leegte.

    Muh. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    inpakken is kut maar euyy ik heb bijna alles


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.