• DE SAUSSURE EINSEGNEMENT SECONDAIRE —FRANCE




    VERHAALLIJN


    Wij volgen de laatste klassers van deze middelbare school (deze wonen dus thuis/in een gastgezin in het mooie Parijs) , die zich voor de examens en de zomervakantie laten omringen door de grootste feesten. Drank en sigaretten kan hier natuurlijk niet missen, maar is dat het enige wat hier schandalig is? Of schuilen er nog meer verkeerde dingen in de zakken van de leerlingen. Is je vriendje wel degene die je denkt dat hij is, of gaat hij al vanaf de tweede vreemd? Is dat modepopje wel dat duiveltje, of is het maar een masker om haar gevoelens niet te tonen? Diepe, duistere geheimen die worden verschuild achter de o zo volle portomonnee.


    DE GEHEIMEN


    Niet iedereen heeft diepgaande, dramatische geheimen. Niet iedereen hoeft een mega drama te veroorzaken, want school is dat in het echte leven ook niet perse. Alleen als je echt iets speciaals wil doen moet je me een PB'tje sturen. Verder geef ik je de vrijheid om alles te doen wat je bij je personage vindt passen.

    ROLLEN

    ♀ Gereserveerd door Uma









    Naam
    Leeftijd
    Reputatie
    Geheim
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Relaties
    Overig




    REGELS

    • De huisregels van Quizlet gelden hier.
    • Je schrijft een post van minimaal 100 woorden.
    • Je probeert minimaal één keer per week te posten.
    • Als dit niet lukt, geef je dit aan in het topic.
    • Sluit niemand buiten.
    • Dit is geen ORPG en wees niet boos als iemand je hier op aanspreekt.
    • Maximaal twee personages per persoon: een man en een vrouw.
    • 16+ is toegestaan.
    • Alleen ik open nieuwe topics, tenzij anders aangegeven.
    • Heb je vragen? Stel ze vooral!
    • Enjoy!


    TOPICS

    Volgt.



    Het voortgezet onderwijs is voor vele ouders een moeilijke keuze, want waar stuur je je kind nou heen? Alleen voor de échte rijke mensen in dit land is de keuze al snel gemaakt, de Saussure is enorm bekend. Deze prachtige school ligt gelegen in Parijs, de mooiste stad van Frankrijk. Hierom is hij al snel enorm duur, alleen degene die dit kunnen missen laten hun kinderen naar deze school gaan. Prachtige grote velden en sportteams, lessen van hoge klasse en enorm modern. Ook leerlingen van het buitenland, die dan in Frankrijk in een gast gezin leven, lijken zich hier sinds kort te vestigen. Toch lijkt alles wel mooi van buiten, van binnen gaat het harde leven als leerling en klasgenoot pas beginnen.



    KLASSEN


    3e klas Middelbare School | Collège, troisième (3) | 14/15
    4e klas Middelbare School | Lycée, deuxième (2) | 15/16
    5e klas Middelbare School | Lycée, primaire (1) | 16/17
    6e klas Middelbare School | Lycée, Bac(Baccalauréat) | 17/18





    Play the game they callen ''life'' and learn how to lose.

    Mag I keen meisje?


    Spinning around, I'm weightless.

    Mag ik een jongen?

    [ bericht aangepast op 7 mei 2018 - 22:17 ]


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Ik wil graag een meisje!

    Je kunt dus ook (om een voorbeeld te noemen) een meisje uit engeland in frankrijk in een gastgezin laten verblijven zodat ze daar naar school kan :)?