• ''If you hang around with losers you become a loser.''


    WELCOME TO



    ''To be a good loser is to learn how to win.''



    Rule number one, we don’t talk about Loser club
    We volgen in deze rpg de laatste jaars studenten van Westmore High (New York). Wanneer één van de populairste jongens uit de put word geholpen met zijn punten besluit hij één ding te doen voor de Losers die hem geholpen hebben en besluit hen allemaal samen te stoppen in de ‘Loser club’. De meeste ‘losers’ kennen elkaar wel, sommige zijn beste vrienden andere zijn onbekenden van elkaar, maar allen hebben ze iets gemeen. Ze zijn de underdogs en hebben de populairste jongen van Westmore geholpen de afgelopen jaren. Hierdoor sluit hij dan ook een deal met hen. Ze krijgen een maand workshops/tips/styling van enkele populaire kids van de school zodat ze op het eind van de maand niet meer als losers aanzien kunnen worden. Echter is er toch veel werk aan de winkel om deze losers naar wat doenbaars om te toveren.


    W e are proud student of blue white
    E verybody counts here at our school
    S laying the others is what we do right
    T oghetter we will make you look like a fool
    M ONGOOSES take out your claw
    O oooooooh
    R eady !

    E at those enemys raw !

    GO WESTMORE GO !





    TRUST NO PLAYER
    — FEAR NO BITCH.








    ''Even magic shouldn't help to make the ugliest bitch pretty.''

    WESTMORE SCHOOL RULES
    Iedereen hoort aanwezig te zijn op school. Zo niet dan moet de student een medisch attest indienen op school
    Twee keer te laat is strafstudie, Drie keer te laat is werkstraf na school.
    Geen kauwgom toegestaan, word je gesnapt krijg je een werkstraf na school. ( Kauwgomschrappen)
    Het downloaden van illigale software, virussen of onreine filmpjes resulteert in strafstudie
    Het gebruik van alcohol, sigaretten of drugs binnen de schoolmuren word niet getolereerd.
    Het dragen van de blauw witte schoolkleuren tijdens activiteiten is verplicht
    Gedraag je tegenover medestudenten en docenten, deel liefde geen haat
    .


    ROLES




    Naam | status | FC | User | Pagina

    The Loser club

    Nerds
    L Evan Chester Dale || Math Nerd || FC : Tom Holland || Forgarty || 1.4
    L Joseph Peter Miller || Nerd || FC: James McAvoy || Ascian || 1.3
    L Genevieve Jemimah Goldstein || The Turtle Girl || FC: Emma Stone || EiIonwy || 1.7

    Geeks
    L Hunter Logan Adkins || Geek || FC : Chandler Riggs || Riggs || 1.6
    L Taylor Erica Miller|| Geek || FC : Leda Muir || PecuIiar || 1.6

    Gleeks
    L Lynn Ivy McCain || Miss Acapella || FC: Anna Kendrick || Errante || 1.3

    Weebs
    L [R] Remiinds

    Weirdo’s
    L Kim Todd Ruairi || The animal freak || FC: Choi Seung Hyun || Emzee || 1.7
    L[R] ParvaRubraHood




    The Dark side




    Nerds
    Leader L Aurora Kayhleig Fracer|| Dark side leader || FC: Natalie Portman || adoxography || 1.3

    Geeks
    L


    Gleeks

    L [R] Kassandra Sophia Taylor || Singer songwriter ||FC: || Sumner || 1.6

    Weebs
    L Izno "Akumu" Williams || The Dirty Devil ||FC:Alex Storm || Illyrians || 1.3


    Weirdo’s

    L



    The Populair Squad

    King
    K Nathan Elias Rousseau || The douchebag king || FC: Brandon Flynn || Forgarty || 1.4

    Queen
    Q Stevie Meredith Powers || The Queen ||FC: Elaine Carlin || Ziegler || 1.3

    Chearleaders
    C Penelope Porter || The Girly girl ||FC: Lilly Collins || Shadowsinger || 1.4
    C Siënna Marissa Blanchard || The Slut || FC: Alissa Violet || Solmeron || 1.3
    C Samara 'Sami' Allison Taylor || The Sweetheart || FC:Cindy Kimberly || Fonollosa || 1.3

    Jocks
    J Jamie Samuel Morris || Jock || FC:Kieran Warner || xJess ||1.4
    J Gabriël Noah Stanford || Wearing a mask. || FC:Casey Cott || McTier || 1.6
    J Charlie "Clyde" Carson Amber || Tempered asshole sweetheart || FC:Cole sprous || Riggs || 1.7

    Bullies
    B Bethany James || The Devil Incarnate || FC:Marina Laswick || JudithSuzann || 1.4
    B Vale Mathias Callister || The Evil King || FC: Diego Barrueco || Amren || 1.7


    Normal students

    S Roger "Ronnie" Vincent Amber || the Chill twin || FC: Dylan Sprouse || Forgarty || 1.7
    S Eden Isla Sadler || Normal student || FC: Lorena Rae || Benu || 1.3
    S Noah Evan Davis || The journalist || FC:Jordy Baan || PecuIiar ||1.7
    S Elysia Rosa Green || The Girl Next Door || FC: Daisy Smith || Ascian || 1.3
    S Mirella Ashley Carlson || The lovable poet || FC:Daria Milky || Sumner ||1.4
    ...

    [/font]


    CLASSES


    A



    BETHANY ‘BETH’ JAMES
    CHARLIE "CLYDE" CARSON AMBER
    EDEN ISLA SADLER
    IZNO "AKUMU" WILLIAMS
    JAMIE JOAH MORRIS
    JOSEPH PETER MILLER
    KASSANDRA SOPHIA TAYLOR
    KIM TODD RUAIRI
    LYNN IVY MCCAIN
    NATHAN ELIAS ROUSSEAU
    NOAH EVAN DAVIES
    ROGER "RONNIE" VINCENT AMBER
    SIËNNA MARISSA BLANCHARD
    STEVIE MEREDITH POWERS





    B



    AURORA KAYHLEIG FRACER
    ELYSIA ROSA GREEN
    EVAN CHESTER DALE
    GABRIËL "GABE" NOAH STANFORD
    GENEVIEVE JEMIMAH GOLDSTEIN
    HUNTER LOGAN ADKINS
    SAMARA 'SAMI' ALLISON TAYLOR
    TAYLOR ERICA MILLER
    PENELOPE PORTER
    MIRELLA ASHLEY CARLSON
    VALE MATHIAS CALLISTER








    ROOMIES







    RULES




    o In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    o Je schrijft minstens 150 woorden
    o Maximum 2 personages waarvan minstens 1 Normale student.
    o Minstens 1 keer per week posten. Het is voor mij ook een drukke periode, maar het zou wel fijn zijn om dit topic actief te houden.
    o Reservaties blijven 72 uur. (48 uur voor een basisopzetje, daarna nog 24 uur voor het meeste in te vullen) . Ik verwacht ook geen boek, maar op zijn minst een kort uitlegje van hoe je personage in elkaar zit zou fijn zijn.
    o OOC in praattopic!
    o Lees iedereen zijn posts! Ik weet dat het soms moeilijk is, maar ik zal mijn best doen ervoor te zorgen dat het geen sneltrein word. In iedereen zijn post kan er nuttige info staan omtrent de omgeving, zijn/haar personage of zelfs jou personage! So my beoble pls read.
    o Heb respect voor elkaar! Dit betekend niet zomaar andere hun personages besturen zonder vragen, iemand negeren, achter elkaars rug om klagen etc. I am an positive thinker en dit hoort een leuke rpg te zijn. So be nice people en als er problemen zijn, kom aub eerst naar mij voordat je iets plaats in het praattopic Also no fighting in my loser club !
    o Geen Mary sue’s, Gary sue’s , Orpg’s, … (Ik zal je vriendelijk erop wijzen als het die kant uitslaat. Ben je het niet met me eens? Gelieve me dan in mijn gastenboek te contacteren en me te overtuigen dat het niet zo is. )
    o Dit is een comedy rpg ! Drama mag, maar maak het dan niet te melig. Also ik word cockblocker nummer 1 als het te orpg word ! Hou goed rekening dat je personage ook niet over de top word, ieder personage is equal aan elkaar hier en het is niet omdat het over de losers gaat dat andere personages daardoor in vergetelheid vallen.
    o +16 mag, maar duid het dan ook aan en onder een spoiler !
    o Ik heb het recht je uit mijn rpg te schoppen als je 1) de regels niet waardeert, 2) Niet post 3) Niet op mijn waarschuwingen antwoord
    o Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs.
    o Vragen? Shoot at me! Ik ben er om te helpen en de rpg in goede banen te leiden!
    o Hopelijk schrikt jullie dit niet af, het zijn voornamelijk de basisregels van iedere rpg, but just with my quircky toughts erbij hehe.
    [/b][/center]


    PRAATTOPIC2






    Het is woensdag middag 2 Mei wat betekend dat de laatste 2 maanden van het schooljaar nu ingaan. De klonk telt nu 4:45 PM wat betekend dat de losers over een kwartiertje verwacht worden in de kleedkamers van de Westmore Mongooses, aka de jongenskleedkamer. Het lokaal is momenteel nog leeg, naast een strategiebord waar er in een lelijk handschrift (die sommige misschien kunnen herkennen als het handschrift van Nathan) LOSERCLUB op geschreven staat. Het is een mooie zonnige dag verder, de ijszaak niet ver van school draait volle toeren en ook het schoolplein zit vol met genietende studenten. Woensdag is namelijk geen club dag dus iedereen is vrij om te doen wat/hij zij wil al mogen ze niet verder dan het stad ingaan en moeten ze voor 8PM terug op school zijn.


    Mag ik toch verzoeken dat iedereen elkaars posten goed doorleest? Ook wil ik dat je minstens 3 posts tussen je laatste post staan om te beginnen, deze regel word later verhoffen. Voor de leden van de loserclub, je hoeft niet op volgorde te posten, anders kan je zo een eind wachten tot je weer mag posten. De ene praat misschien wat meer dan de andere

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 18:22 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    C H A R L I E      "C L Y D E"      C A R S O N      A M B E R

    Tempered asshole sweetheart - 18 - With the partner in crime.


    'My self esteem has two levels:

    - I'm a worthless piece of shit who deserves no love.

    - Bow down before me bitches I'm your king.'



    De adrenaline stroomde nog altijd door mijn lichaam. Het boeide me vrij weinig wat de mensen in de ijssalon nu van mij dachten, mijn reputatie was al niet je van het om mee te beginnen. Maar ik besefte wel dat ik me maar beter naar buiten kon begeven voordat ik nog meer problemen kreeg. Met mijn nieuwe ijsje in mijn hand duwde ik me een weg door de menigte die zich nu om Izno heen verzameld had. Mijn blik stond op onweer en ik was nog altijd kwaad. Nu had ik het waarschijnlijk gedaan terwijl Izno mij al de hele dag uit aan het lokken was. Het was ook niet of ik hem niet meerdere keren gewaarschuwd had. Normaal scheet iedereen Izno uit, maar nu had iedereen toch zo'n medelijden met hem, boehoe. Onderweg naar het grasveld kwam ik Elysia en Jamie tegen, Elysia die een foto van het voorval van net had gemaakt. 'Als je slim bent verwijder je die foto.' mopperde ik terwijl ik voorbij liep. Ik had namelijk geen zin om met mijn gezicht wéér in die schoolkrant te komen. Ik zat waarschijnlijk al tot mijn nek in de problemen nu. Ik zakte nukkig neer op het gras een eindje verder van de ijssalon en zag hoe Ronnie toch maar bij mij was komen zitten. Al snel voelde ik een klap tegen mijn achterhoofd en ik keek knorrig op naar mijn tweeling. 'Het is zijn eigen rot schuld, het is niet of ik hem niet meerdere keren gewaarschuwd had.' mompelde ik terwijl ik begon aan mijn ijsje. Ik haalde mijn schouders op na zijn volgende woorden. 'Ik zoek wel een andere plek om ijsjes te halen.' mompelde ik met een mond vol ijs. Ik keek nu op naar Ronnie die al een tijdje stil gevallen was. Het viel me op dat hij zijn ijsje niet meer had. Óf hij had hem nog sneller op dan ik dat deed, óf hij had hem niet eens meegenomen. 'Wil je ook?' vroeg ik en hield mijn ijs voor hem. Ik zag dat hij kwaad op me was, of nou ja, eerder teleurgesteld, zoals ook mijn vader dat altijd zei. Ik zuchtte en rolde met mijn ogen. 'Luister Ronnie, het zal wel los lopen. Izno wordt iedere dag neer geknald, hij kan wel tegen een stootje, helaas.' mompelde ik nukkig. Ik had hem dan wel bewusteloos geslagen, het zou niet lang duren voor die engerd weer op zou staan en gewoon weer verder zou gaan met zijn missie naar terreur.


    How far is far


    IZNO "AKUMU" WILLIAMS

    • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
    17 ∾ weeb "dark side" ∾ dirty devil ∾ ijssalon ∾ Pippa & Vale


    'Voordat ik ook maar iets kan doen, lig ik op de grond. Ik voel een pijnscheut door mijn hoofd gaan. Clyde grijpt mijn kaak vast en sist dat ik eraan ga. Ik wil naar hem spugen, maar de eerste klap komt meteen in mijn gezicht. En een tweede. Met een mond vol bloed gorgel ik iets onverstaanbaars, wat hem nog meer moet aanmoedigen. Klap drie volgt. Daarna vier. Daarna houd ik de tel niet meer bij. Bij elke klap voel ik de pijn minder en voordat hij de laatste klap heeft uitgedeeld wordt het al zwart voor mijn ogen. Ik heb heel wat pijn meegemaakt in mijn leven, maar dat betekent niet dat ik ondertussen imuun geworden ben. Zelfs Akumu kan knock-out.

    Alle pijn komt in één vlaag terug als ik bij bewustzijn gebracht word met een plens water in mijn gezicht. Ik knipper het water uit mijn ogen en kijk omhoog. Het eerste wat ik zie is het gezicht van een brunette. Zo bezorgd heeft nog nooit iemand naar me gekeken. Ik hoor een andere, erg bekende stem, zeggen dat ze uit mijn buurt moet komen en iets over Clyde. Ik probeer langzaam overeind te komen en kijk de ijssalon voorzichtig rond. Iedereen staart me aan, maar niemand lijkt de moeite gedaan te hebben om naar voren te komen. Behalve dit meisje. Pippa, is het geloof ik.
          Waar ik de vorige keer blij was omdat mijn neus niet gebroken was, weet ik nu dat ik tevroeg gejuigd heb. Deze keer is hij zeker weten gebroken en ik krimp ineen als ik mijn kaak open. Clyde heeft me goed te pakken gekregen. Voorzichtig tast ik met mijn hand naar mijn achterhoofd, die ook nat lijkt te zijn van bloed, water en gesmolten ijs. Met wat moeite weet ik mezelf overeind te hijsen. Ik grijp me vast aan een stoeltje als de gehele ijssalon voor mijn ogen begint te draaien. Een kreun verlaat mijn mond en ik grijp het flesje water uit Pippa's handen om zelf een grote slok te nemen en de ijzersmaak uit mijn mond te spoelen. Zonder haar te bedanken druk ik het terug in mijn handen. Ik wil mijn portemonnee en rugzak oppakken, maar mijn benen lijken het hier niet mee eens te zijn en met mijn ogen dicht plof op de stoel neer.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    GENEVIEVE JEMIMAH GOLDSTEIN
    18 | Nerd - Turtle Chick | @Loserclub | Joseph

    Ik kijk Joseph voorzichtig aan, om zijn reactie te proberen peilen, in de hoop dat het hem niet al te nerveus maakt. Tot mijn verbazing kijkt hij me recht aan, waardoor ik op mijn beurt niet goed weet wat ik daarmee aan moet.
    "Dan doe ik met je mee," klinkt het behoorlijk vastberaden. Het kneepje dat hij in mijn hand geeft is een klein gebaar, maar in combinatie met zijn woorden zorgt het ervoor dat ik me toch al iets minder reddeloos voel. Ik schenk hem een glimlachje en knik zachtjes. Met Joseph erbij zal het vast een pak makkelijker vallen, al was dat zeker niet de reden geweest waarom ik hem verteld had het plan van Nathan te willen volgen. Mijn blik glijdt even naar onze handen, die elkaar inmiddels los gelaten hebben. De vingers van Joseph lijken de boodschap van zijn hersenen echter niet goed doorgekregen te hebben, waardoor deze nog even de palm van mijn hand strelen. Het is een manier van omgaan die we niet gewend zijn met elkaar, en ik wijt het dan ook geheel aan dat gegeven dat er blosjes op mijn wangen komen.
    "Misschien kan onze eerste sociale daad een ijsje halen worden? Al kan ik niet beloven dat ik niet zal praten over mijn nieuwe personage voor Dungeons and Dragons." Opnieuw moet ik zachtjes lachen. Volgens mij snapt Joseph niet dat ik echt graag naar zijn verhalen luister en vaak op het puntje van mijn stoel zit als hij vertelt hoe spannend het was tijdens een spelletje.
    "Alleen als ik chocolade-ijs met chocoladesaus mag," deel ik met een glimlach mee. Er bestaat in mijn ogen niet iets zoals teveel chocolade. "Oh en marshmallows," voeg ik er nog luidop aan toe, al was dit niet helemaal de bedoeling. Ik grijns een keer en probeer mijn gedachten weg te halen bij mijn toekomstige ijsje en terug naar het nu.
    "Wat voor personage heb je gekozen?" vraag ik aan Joseph, met oprechte interesse. "Nam je opnieuw een Half-Orc zoals Lazlo of ben je dit keer voor de Elf gegaan waar je me een keer over vertelde? Oeh, of een Dragonborn misschien? Zeg dat je voor de Dragonborn gegaan bent?!" Ik sta te kijken van mezelf dat ik van enthousiasme letterlijk ik mijn handen sta te klappen, maar bovenal nog meest dat ik überhaupt weet welk soort rassen er in Joseph's geliefde spel zitten en waar ze voor staan. Wanneer is dat zo gebeurd? Hoewel... Het zou me niet verwonderen mocht Joseph door mijn continue geratel inmiddels ook weten dat er in principe maar twee soorten vissen bestaan - kraakbeenvissen en beenvisachtigen- en dat alles verder gewoon een onderverdeling is. Waar het hart van vol is, niet?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Penelope "Pippa" Porter
    cheerleader ||| seventeen || vale and izno || icecreamshop || outfit + shoes + hair

    ”Pip, hij heeft het waarschijnlijk dubbel en dwars verdiend. Laat hem nou. Maar als je hem echt wilt helpen kan je beter Clyde aanspreken, denk ik."
          Ik trek me los van Vale en richt me weer op Izno. "Dat is niet aardig," zeg ik. "Niemand verdiend het om in elkaar geslagen te worden. En al doet iemand iets verkeerd, dan is dit niet de oplossing, het maakt het juist erger."
          Even denk ik dat Izno misschien wel dood is en raak ik lichtelijk in paniek, maar zijn borstkas gaat nog gewoon op en neer, gelukkig. Niet veel later opent hij dan ook zijn ogen, waardoor er een lichte opluchting door me heengaat. Hij probeert overeind te komen, maar het gaat niet helemaal goed, al beland hij uiteindelijk wel op een stoel.
          Voor even stap ik weg, om bij de balie een blikje Red Bull te kopen, waarna ik terug loop naar Vale en Izno, en het blikje aan Izno geef. "Het is vies, maar het helpt wel," meld ik hem. In mijn tas zit nog een chocoladereep, die ik ook aan hem geef. Chocolade is altijd goed. Verder haal ik uit mijn tas haal ik enkele zakdoekjes, waar ik wat water uit het flesje op doe. "Sorry als dit pijn doet," mompel ik, en zo voorzichtig mogelijk probeer ik het bloed van zijn gezicht te krijgen. "Wil je naar de dokter anders? Vale en ik kunnen je wel brengen." stel ik voor.




    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    SKIP TIME!

    We skippen naar zaterdag 5 Mei om 21:00. Het was een vreselijk warme dag in New York en dus is deze poolparty perfect om af te koelen! Alle uitleg van Nathans feestje staat in het praattopic ! Enjoy!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jamie Joah Morris



    Jock • Football team • Sami's house • Sami


    Waarom hij ook al weer voorgesteld had om Sami op te halen wist hij zelf ook niet zo goed - hoewel ze nog steeds goed bevriend waren, waren ze nog steeds exen en af en toe had Jamie het idee dat ze alsnog veel weg hadden van een stelletje. Hij zuchtte eens en probeerde dat idee uit zijn hoofd te zetten. Ze waren gewoon bevriend en hij was gewoon nog wat.. beschermend tegenover haar. Plus, het was nog steeds gezellig met haar dus daar was niets mis mee, toch?
    Hij had een zwembroek aangetrokken en daar boven een simpel zwart t-shirt, dat waarschijnlijk toch binnen no time uit was als hij op het feest was gearriveerd. Zodra hij voor de deur van Sami stond, haalde hij zijn hand nog eens door zijn haren, waarna hij aanklopte en wat ongeduldig wachtte tot er open gedaan werd. Hij had er ergens wel zin in om een avondje flink te zuipen - dat hij op de terugweg aangehouden kon worden en dan opgepakt kon worden omdat hij nog niet oud genoeg was om alcohol te drinken, dat kon hem weinig schelen. Zijn ouders betaalden het wel als hij in de problemen kwam.

    Emily Bella Thorne
    17 jaar • Party • Izno • outfit & Bikini


    Het grote voordeel - of nouja, ze wist niet zo zeker of het wel echt een groot voordeel was - van het buurmeisje van Nathan zijn, was dat ze hem al langer kende. Hoewel ze niet onder de categorie 'populaire studenten' viel, maakte dat haar ook weinig uit. Maar het had er wel voor gezorgd dat ze een uitnodiging had gekregen voor het feestje in het huis naast het hare. Emily had dan ook niet de moeite gedaan om ervoor te zorgen dat ze met iemand samen ging, die twintig meter kon ze heus zelf wel overbruggen.
    Zo was Emily dan ook zelf alvast vertrokken nadat ze bij haar thuis gegeten had en was ze al op tijd op het feest. Er waren al wel wat mensen maar het was niet vreselijk druk. Nog niet. Even keek de dame om zich heen of ze een bekend gezicht zag, tot de tafel met drank in haar gezichtsveld opdook. Ze liep erheen en eenmaal bij de tafel aangekomen keek ze wat bedenkelijk naar de verschillende dranken. Alcohol was illegaal maar aan de andere kant.. ze kon in principe nog over de schutting klimmen en dan was ze thuis, dus besloot ze het er op te gokken. Net toen ze een bekertje wilde pakken, viel haar blik op een jongen die haar bekend voor kwam. Izno, een klasgenootje. Hij had nou niet echt kleren aan die geschikt waren voor een poolparty en zijn gezicht.. daar had ze niet eens woorden voor.
          ''Hey,'' begroette ze met een glimlachje. ''was je vergeten dat het een poolparty is?'' voegde ze er grinnikend aan toe.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2018 - 16:24 ]

    C H A R L I E      "C L Y D E"      C A R S O N      A M B E R

    Tempered asshole sweetheart - 18 - With Nate.



    Afgelopen week was geen pretje geweest. Ja, ik weet dat ik het zelf veroorzaakt had, maar raad eens wie er wel weer zonder enige consequenties vanaf kwam. Ik had pa aardig wat koppijn bezorgd. Een schorsing lag om de hoek en hij heeft hemel en aarde moeten bewegen om mij maar niet van school gestuurd te krijgen. Persoonlijk zou ik het niet meteen zo erg hebben gevonden om geschorst te worden. Aan de andere kant zou ik dit feestje dan gemist hebben. Ook Ronnie had ik op deze jonge leeftijd al aardig wat grijze haren bezorgd. Over Ronnie gesproken, ik had geen idee of hij vanavond überhaupt wel zou komen. Ik was hier al zo'n beetje de hele dag om Nathan te helpen met voorbereidingen. Voor hetzelfde geld was Ronnie weer net iets te verdiept in één van zijn kunstwerken die hij nog af moest werken.
    Het was veel te heet om binnen met zijn alleen op een kluitje te wachten tot de eerste gasten zouden arriveren, dus waren we inmiddels naar buiten verplaatst. Hier deed ik maar een beetje interessant of ik de drank aan het arrangeren was terwijl ik eigenlijk gewoon in gedachten al aan het bedenken was wat ik straks allemaal naar binnen zou gieten. Ik en alcohol werkte misschien niet direct goed samen, maar dat nam niet weg dat ik het wel kon gebruiken na deze absolute rot week. Tegen twaalven zouden de meesten toch ook vrij dronken zijn dus één meer of minder zou ook niet opvallen. Misschien was het maar goed ook dat Ronnie niet met me mee was gegaan nu, hij zou me niet tegen kunnen houden. Sorry, brother.
    'Gotta give it to you, Rousseau. You're a goddamn genius.' grijnsde ik terwijl ik me naar de jongen omdraaide en op de drank tafel leunde. 'Whaddaya think, op goed geluk?' vroeg ik terwijl ik een fles drank omhoog hield. Er was nog geen enkele fles geopend en ik vond het wel een mooie om Nathan de eer van het eerste drankje te laten hebben. 'Ah, shit.' mompelde ik. 'Wil jij de kurkentrekker misschien halen?' vroeg ik en wachtte tot Nathan voorbij het zwembad liep. Ik greep mijn kans, rende op de jongen af en duwde hem het zwembad in. 'Nathan, is het nou zo moeilijk om even te wachten op de anderen?' lachte ik. Ik ging dan voor nu misschien wel stuk van het lachen, maar ik wist ook wel dat Nathan me zou gaan vermoorden binnen enkele seconden, oeps.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2018 - 3:48 ]


    How far is far

    Bethany ‘Beth’ James
    17 - The Devil Incarnate - with Vale – Op weg naar het feest - Outfit


          Vanavond zou er een feest bij Nathan zijn. Natuurlijk had ik besloten te gaan, alles om niet thuis te hoeven zijn. En daarbij, het bleef leuk om wat problemen te veroorzaken. Dat was dan ook precies de reden dat ik Vale mee had gevraagd. Hij was niet uitgenodigd, wat niet echt een verrassing was. Maar omdat het gebruikelijk was dat de wel uitgenodigden ook anderen mee konden nemen had ik de jongen gevraagd om mee te gaan. Ik wist voor 100% zeker dat het voor wat ophef ging zorgen, maar dat was nou eenmaal mijn ding. En een feestje zonder Vale, was nou eenmaal geen feest te noemen.
          Zoals altijd was ik alleen thuis, mijn moeder was op het werk, en had zoals gewoonlijk geen tijd voor mij. Ik was er ondertussen aan gewend, maar het bleef toch naar. Ik was snel onder de douche gesprongen en had me klaar gemaakt. Ik koos een simpel zwart jurkje, met een van mijn vertrouwde leren jasjes erop. Snel wierp ik een blik op de klok en besloot maar meteen te gaan.
          Ongeduldig stond ik op de hoek van de straat te wachten, leunend tegen een hekje. Hier had ik afgesproken met de jongen. Ik had hem expres niet bij mij thuis laten komen, mensen hoefden simpelweg niet te weten over mijn thuissituatie. En zeker als we daarna naar Nathans huis zouden gaan, dan zou mijn thuis nogal in het niet vallen. Na een goede 10 minuten wachten zag ik Vale uiteindelijk opdagen in de verte. Ik maakte me los van het hekje en liep een stukje in zijn richting. “Kon dat niet wat sneller?” zuchtte ik naar hem en keek hem aan. Ik trok een wenkbrauw op en haalde diep adem. “Nou, zullen we maar gaan dan. We kunnen die lieve kinderen toch niet op onze gezelligheid laten wachten. En zeker jij kan Nathan niet te lang laten wachten,” grijns ik dan in zijn richting.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Samara 'Sami' Allison Taylor
    17|The Sweetheart|With Jamie|Outfit+Bikini


    Ik had wel zin in een feestje vanavond. Zeker de feestjes van Nathan staan erom bekend dat ze goed zijn en ik had er dan ook zeker naar uitgekeken, al was het niks nieuws verder. Momenteel was ik bijna klaar en ik bekijk mezelf nog even in de spiegel. Ja, deze bikini moest wel goed zijn. Het is een van mijn favorieten. Een speelse grijns vormt zich op mijn lippen, waarna ik een zwart topje en rood minirokje aan doe. Ik doe net de veters van mijn schoenen als ik de bel hoor. Ik kijk op en pak dan snel mijn tasje die ik om mijn schouder slinger.
    Dat moet Jamie zijn, nog steeds zo lief om me op te halen. Snel loop ik naar beneden waar mijn vader ook al naar de deur lijkt te gaan vanaf de woonkamer. 'I got it!' Glimlach ik en geef hem snel een knuffel, voor ik naar de deur loop. Ik open hem en glimlach naar Jamie. 'En let op jezelf!' hoor ik mijn vader nog roepen en ik rol lachend mijn ogen, waarna ik de deur sluit. 'Heya,' zeg ik en geef hem een snelle knuffel. 'Ready to party?' grijns ik dan en geef hem een snelle knipoog, waarna ik me naar zijn auto begeef. 'Shotgun picks the music?' vraag ik hem en stap in.


    El Diablo.

    VALE MATHIAS CALLISTER

    Nathan had besloten een feest te geven. Zonder hem uit te nodigen. Vale wist niet goed of hij hier Nathan een klap om moest verkopen, of dat hij hem hiervoor moest bedanken. Een van Vale’s hobby’s was immers party crashen. Het moment dat hij de uitnodiging van Beth kreeg. was dan ook een erg gelukkig moment.
          Vale stond voor de spiegel en deed een laatste poging om zijn haar te fatsoeneren. Een feest van Nathan was het toch niet waard om er goed uit te zien.
          Vale was inmiddels onderweg naar de afgesproken plek, waar hij zag dat – zodra aangekomen – Beth al ongeduldig stond te wachten. Ze leunde tegen een hekje. Bij het zien van Vale, rukte ze zich los van het hekje en liep ze zijn richting uit.
    “Kon dat niet wat sneller?” zuchtte ze, waarna ze hem aankeek. Haar wenkbrauw ging omhoog. Vale haalde zijn schouders op. een wenkbrauw op en haalde diep adem. “Ik moet er toch een beetje goed uitzien?” antwoordde hij terug, waarna hij er verder niet op reageerde.
          “Nou, zullen we maar gaan dan. We kunnen die lieve kinderen toch niet op onze gezelligheid laten wachten. En zeker jij kan Nathan niet te lang laten wachten,” grijnsde ze toen in zijn richting. Nu verscheen er ook een grijns op Vale’s gezicht.
          ”Nathan gaat heel blij zijn met mijn komst denk ik,” grinnikte de jongen. “Net zoals alle andere aanwezigen natuurlijk.”

    18 - The Evil King - with Pippa - feeling happy? - ice cream parlor


    That is a perfect copy of reality.

    Bethany ‘Beth’ James
    17 - The Devil Incarnate - with Vale - Op weg naar het feest - Outfit


          "Ik moet er toch een beetje goed uitzien?" Ik rolde kort met mijn ogen en keek de jongen even aan. "Ja tuurlijk, ik had moeten weten dat het wel een tijdje duurt voor je make-up goed zit. Ik snap dat met jouw uiterlijk het iets langer duurt dan bij de gemiddelde persoon," grijnsde ik naar de jongen en gaf hem een duwtje.
          Het werd al snel duidelijk dat Vale zin had om het feest te crashen, tenminste, technisch gezien was ik uitgenodigd en was het niet echt crashen, maar oké. De grijns op het gezicht van de jongen was niet te missen, en dat zorgde er ook voor dat ik alleen maar meer zin kreeg in al het drama dat waarschijnlijk zou gaan plaatsvinden. "Ik weet wel zeker dat hij blij gaat zijn je te zien, ik bedoel hij kan niet zonder je." antwoordde ik luchtig. Ik kon een kort lachje niet onderdrukken, het idee alleen al van hoe Nathan zou gaan flippen zorgde ervoor dat ik het plezier van mijn leven had. Ik rekte me een keer uit voor ik rustig in de goede richting begon te lopen. Het was niet zo ver, maar gezien ik dichterbij Nathan woonde dan ik toe wou geven, had ik besloten alles maar te lopen.
          Ik knikte weer instemmend toen Vale zei dat alle aanwezigen heel blij zouden gaan zijn met onze komst. Ik kon nu al niet wachten om al die koppen te zien. Met Nathan had ik altijd een soort 'if you don't hurt me, I won't hurt you' relatie gehad. Maar, dat betekende natuurlijk niet dat ik af en toe dingen deed die hij niet accepteerde. En Vale meenemen was er zeker iets dat in die categorie zou vallen.
          "Dus.. Heb je nog plannen voorbereid voor vanavond?" verbrak ik uiteindelijk de stilte weer waarna ik de jongen met een brede maar redelijk gemene grijs aan keek. Ik was wel benieuwd of hij nog specifieke plannen had bedacht, als hij dat had, hielp ik hem graag.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Jamie Joah Morris



    Jock • Football team • Sami's house • Sami

    Wat verbaasd keek hij op toen de deur open ging en Sami naar buiten kwam.. damn. 'En let op jezelf!' hoorde hij de bekende stem van haar vader, waardoor hij eens grinnikte.
          'Heya,' begroette ze hem en een knuffel volgde. Even sloot hij zijn armen om haar heen maar hij liet haar al snel weer los. 'Ready to party? Shotgun picks te music.' Hij knikte eens en haalde zijn sleutels al uit zijn broekzak.
          ''Altijd.'' antwoordde hij met een grijns, waarna hij met haar mee liep naar zijn auto. Zoals altijd hield hij de deur van de bijrijderskant open voor haar en sloot de deur toen ze ingestapt was, waarna hij ook instapte.
          ''En ga je gang.'' zei hij grijnzend met een gebaar naar de radio. Hij kon Sami's muzieksmaak wel waarderen en daarbij was het geen lange autorit. Ergens baalde hij er wel van dat hij met de auto was - of hij kon niet terug rijden of hij kon geen alcohol drinken. Dat tweede zou echt niet gebeuren, grote kans dat hij bij Nathan bleef slapen of desnoods in zijn auto. Hij startte ondertussen de auto en reed daarna weg.
          ''Wie probeer je te verleiden?'' vroeg hij met een grijns aan haar en hij gebaarde eens naar haar kleren. ''Je ziet er goed uit.'' deelde hij nog eens mee. En stiekem was hij ook wel nieuwsgierig of Sami een andere jongen op het oog had, al was dat alleen omdat hij nog steeds de - irritante - neiging had om haar te willen beschermen en daarmee dus ook een oordeel te vormen over haar keuze van jongens. Niet dat hij zo'n geweldige keuze was voor haar en ze kon vast beter krijgen.. maar dan nog.

    VALE MATHIAS CALLISTER

    "Ja tuurlijk, ik had moeten weten dat het wel een tijdje duurt voor je make-up goed zit. Ik snap dat met jouw uiterlijk het iets langer duurt dan bij de gemiddelde persoon," was Beth’s gevatte antwoord, toen Vale aangaf dat hij er op z’n minst een beetje fatsoenlijk uit moest zijn. Een duwtje van haar kant volgde. Een duwtje in haar rug kreeg ze terug.
          ”Je zou beter moeten weten dan mij te pesten,” grinnikte Vale - al wist Beth prima dat er een waarschuwende ondertoon aan vast zat. Ze was immers een van de weinigen mensen die op Vale’s “leuk” lijstje stonden én die wisten hoe hij echt was.
          Hun gesprek ging verder over dat Nathan vast blij zou zijn met hun komst en Beth’s humeur leek met de seconde te verbeteren zodra de realisatie kwam dat ze een feest gingen crashen en Nathans humeur gingen verpesten.
          Ze knikte weer instemmend toen Vale zei dat alle aanwezigen heel blij zouden gaan zijn met hun komst. "Dus.. Heb je nog plannen voorbereid voor vanavond?" vroeg ze daarna dan ook. Vale haalde zijn schouders op. Hij moest eerlijk bekennen dat hij hier nog niet goed over nagedacht had. Hij verzon wel iets ter plekke. Mensen gekleed in het water gooien was immers toch een van zijn favoriete bezigheden.
          ”Nog niet, eigenlijk. Best wel slecht van me, we moeten maar iets ter plekke verzinnen. Ik heb in ieder geval veel zin om een feest goed te verpesten - jij?” antwoordde Vale.
          ”Wat zou je vinden, bijvoorbeeld, van mensen zo subtiel mogelijk het water in flikkeren? Dat geeft vaak leuke reacties.”

    18 - The Evil King - with Pippa - feeling happy? - ice cream parlor


    That is a perfect copy of reality.

    Bethany ‘Beth’ James
    17 - The Devil Incarnate - with Vale - Op weg naar het feest - Outfit


          Hoewel het duwtje in mijn rug en zijn antwoord grappend was, was het bij de jongen ook altijd duidelijk dat hij het diep van binnen meende. Ik kon niet zeggen dat ik ooit bang was geweest voor Vale, en dus was ik ook nooit bang een grap ten koste van de jongen te maken. Ik draaide mijn gezicht richting Vale en keek hem met een speelse glimlach aan. Wat voor mij gelde, gold zeker ook voor hem. Ik wist dat hij net zo hard kon zijn tegen mij als ik tegen hem, alleen kon ik het misschien iets beter hebben.
          "Nog niet, eigenlijk. Best wel slecht van me, we moeten maar iets ter plekke verzinnen. Ik heb in ieder geval veel zin om een feest goed te verpesten - jij?" ik keek Vale weer aan met een blik van 'wat denk je zelf?'. Ik glimlachte nog een keer. "Nee, ik vroeg je mee, gewoon omdat ik dacht dat dat het feest ten goede zou doen, niet omdat ik dan het idee had dat ik ieders avond zou verpesten," antwoordde ik nog sarcastisch en liet mijn blik weer de andere kant op gaan.
          Zijn opmerking over mensen in het water gooien zorgde ervoor dat er een twinkel in mijn ogen ontstond. "Maar hoezo subtiel? Een show er van maken lijkt mij veel interessanter," glimlachte ik op mijn beurt weer naar de jongen. Ergens vond ik het ook wel leuk dat hij nog geen plannen had gemaakt, dat zorgde dat ik ook wat inspraak zou hebben. En natuurlijk ook dat we makkelijker krachten konden bundelen om zo met het beste plan aller tijden te komen.
          Het duurde niet lang of we stonden voor Nathan's huis. Ik bekeek het een keer en liet mijn blik toen weer de jongens kant op gaan. "Let's party," grijnsde ik toen.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light


    IZNO "AKUMU" WILLIAMS

    • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
    17 ∾ weeb "dark side" ∾ dirty devil ∾ feest ∾ emily


    Het ijssalon incident achtervolgt me nog steeds, in de vorm van een paar grote blauwe plekken op mijn gezicht en een lichte hersenschudding, die als het goed is redelijk snel zou moeten wegtrekken, maar op dit moment vooral erg vervelend is. Ik heb dan ook minstens drie pijnstillers genomen om het feest van Nathan te kunnen overleven. Normaal ben ik er niet zo'n fan van, maar de constante hoofdpijn begon me toch echt te buggen. Compleet tegen de dress-code in gekleed, verschijn ik op het feest. Het is nou niet dat ik perse uitgenodigd ben, ik denk dat ik eerder on-uitgenodigd ben, maar ik heb mezelf toegang verstrekt.
          'Hey.' De begroeting verast me. Over het algemeen word ik begroet door middel van scheldwoorden of een vuist. Ik draai me om en zie een meisje voor me staan. Ik geloof dat haar naam Emily is, maar het boeit me vrij weinig. Ik heb geen interesse om een gesprek aan te gaan en al helemaal niet met iemand die eruit ziet alsof ze rechtstreeks uit een H&M etalage komt. Waarom zien bijna alle vrouwen er precies hetzelfde uit? Zo onthou je toch nooit welke je nou leuk vond en welke niet?
          'Was je vergeten dat het een poolparty is?' vraagt ze dan. Ze grinnikt en ik kijk haar aan met een sarcastische grimas.
          'Nee,' zeg ik. 'Ik zwem niet en als ik dat zou doen, zou ik er niet uit willen zien als een porno ster.' Ik frons en kijk haar afkeurend aan.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.