• Hallo lieve mensen van Q,

    Ik zoek dingen om te gaan doen met mijn vrienden, maar het liefst iets waarbij je niet per sé hoeft te praten. Er is namelijk een hoop gebeurd in mijn leven waar ik het niet over hoef te hebben, maar ik zou er wel graag willen zijn voor mijn vrienden, leuke dingen met ze doen en ze willen laten weten dat ik van ze houd. Dus weten jullie misschien iets wat we kunnen gaan doen? (:

    Alvast heel erg bedankt!


    And then we'll see it.

    - pretpark
    - filmavond
    - bioscoop
    - een of andere tentoonstelling waarin jullie zijn geïnteresseerd?
    - museum
    - theater of musical ofzo?
    - een dagje shoppen
    - lasergame
    - escape room
    - misschien gezellig bakken of koken samen?
    - dagje in een andere stad en daar wat dingen bezichtigen?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2018 - 17:52 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Alles wat jij en je vrienden leuk vinden om te doen. Daarbij van te voren aangeven dat je het niet over bepaalde onderwerpen wil hebben, dat helpt (trust me I know).


    Oh ja, misschien is het een goede toevoeging om te zeggen dat ik niet heel erg van drukke dingen houd haha (':


    And then we'll see it.

    Ik ga meestal uit eten en dan naar de bios met oude vrienden. Als je iets zoals de Mcdonalds kiest, hoef je ook niet veel te praten terwijl je wacht op je bestelling (lifehacks)

    Ik ken momenteel geen andere rustige dingen waarbij je niet "geforceerd" wordt om te praten. Misschien een workshop?


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Gamen of bordspelletjes.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dit is misschien een beetje afhankelijk van hoe oud en vertrouwd de vriendschap is, maar soms is gewoon thuis rondhangen en ieder op je eigen laptop naar memes kijken en er af en toe eentje delen (of een boek lezen, of Candy Crush spelen, of wat je elk dan ook wilt doen) ook best een optie. Enorm low key, maar je bent toch samen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Half a minute is verschrikkelijk verslavend en je komt niet aan praten toe. Je kan het downloaden als app


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Een beetje een late reactie van mij, maar bedankt voor al jullie suggesties! ^^


    And then we'll see it.

    Als jullie als vrienden van elkaar houden kun je toch gemakkelijk aangeven dat je het over bepaalde zaken liever niet hebt?


    ars moriendi

    EdensGate schreef:
    Als jullie als vrienden van elkaar houden kun je toch gemakkelijk aangeven dat je het over bepaalde zaken liever niet hebt?

    Ja dat klopt! Dat heb ik ook gedaan ^^


    And then we'll see it.

    Koffie schreef:
    (...)
    Ja dat klopt! Dat heb ik ook gedaan ^^

    Oké! Fijn dat dat gerespecteerd werd (:


    ars moriendi