• Beste Quizletters,
    Hier komt het grote roast spel.
    De bedoeling is: roast diegene boven je.

    Pas op, niet bedoeld voor te gevoelige personen.


    Let the game begin.



    “The flame that burns Twice as bright burns half as long.”- Lao Tzu, Te Tao Ching


    King Richard in al zijn glorie

    Ik ken veel gekken die bomen, ijsberen en neushoornhoorns willen redden, maar eentje die #SafeLucifer gebruikt... een paar waardeloze stukjes zwavel. Amateur.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Jij denkt zeker dat je heel wat bent, omdat je een "dier" hebt bedacht – aarsvogel m'n aars (ha)


    Spinning around, I'm weightless.

    Nou, jij dan, je roast wel mensen maar kan niet eens een lay-out aan je profiel geven

    kidding though haha al zegt dat topic dat eigenlijk al

    [ bericht aangepast op 23 mei 2018 - 14:58 ]


    obsessive rage

    What even is an inktkip. Een kip van inkt? Een kip in inkt? Inkt van een kip? Puh-lease.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nog maar 11 usernames in 5 jaar? Je zou er ondertussen al ... *starts calculating* ... veel meer kunnen hebben!

    I'm so bad in this kind of things...


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Waar staat orville voor?
    Klinkt als oorsmeer maar dan viezer


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik vind het nog steeds erg beschamend dat je niet eens zelf een profiel kunt maken (cat)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Haha jij vindt jezelf wel erg grappig met die nep spelfout in je username he
    ha ha
    lach me helemaal kapot


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ga je een beetje iemand anders' username belachelijk maken, die van jou is ook geen bestaand woord hoor


    Spinning around, I'm weightless.

    Wat is jouw profielfoto?
    Die kat ziet er echt niet uit, vieze haarbal

    Neee die kat is echt schattig haha


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Hoezo heb jij een Franse signature? We leven in een beschaafd Nederlandstalig land, maar dat zal je als francophone waarschijnlijk niet eens weten...

    ⬇ Niet naar mijn signature kijken aub :$


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Een profiel naar je vorige username... te lui om iets nieuws te maken ?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Green is not a creative color >>> Nee, maar jij bent ook niet creatief. :'D


    One Who Travels A Higher Path.

    zegt degene met 2 story's en 3 lijstjes in 9 jaar!


    -