• Beste Quizletters,
    Hier komt het grote roast spel.
    De bedoeling is: roast diegene boven je.

    Pas op, niet bedoeld voor te gevoelige personen.


    Let the game begin.



    “The flame that burns Twice as bright burns half as long.”- Lao Tzu, Te Tao Ching

    HalloMaandag schreef:
    You spel Qrystallized with a C not with a Q


    oh shit shots fired

    Waarom zijn er zoveel mensen die hun username niet correct kunnen spellen, hier hebben we weer een

    Dat noem ik ‘diversiteit’. Niet zoeits afgezaagd als een paar kristalletjes...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Praat je altijd in vogel taal? Er komt niets zinnigs uit.

    Hahahhahahaha sorry!


    One Who Travels A Higher Path.

    Je foto doet me denken aan de dood

    [ bericht aangepast op 24 mei 2018 - 20:48 ]

    Jij doet me ook denken aan dood. Dodelijk saai.

    Neeeeee grapje ik vind juist dat je overkomt als een super leuk en gezellig persoon!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Wat een slechte humor


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hallo maandag?
    Ben je er zo'n eentje die graag mensen mensen beledigd omdat ze de volgende dag naar hun werk moeten... Wat gemeen.


    “The flame that burns Twice as bright burns half as long.”- Lao Tzu, Te Tao Ching

    Moet jij zeggen, psychoviolinist. Dat klinkt alsof je de hele dag alleen maar viool speelt.
    En waarom het engelse woord ‘violinist’? In plaats van het woord ‘violist’ dat ook gewoon prima is?!!
    Probeer je cool te doen ofzo?!
    Enneh wat doen die getalletjes en tekens in je sig?! Ziet eruit alsof je lekker hebt lopen schelden 🤦🏻‍♀️ Mag niet, hè...


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    (tbh idk what y'all doing, maar het is geen roasten)


    Heaven is a place that we all have

    Aquaria schreef:
    (tbh idk what y'all doing, maar het is geen roasten)

    (nou doe het eens voor)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Aquaria schreef:
    (tbh idk what y'all doing, maar het is geen roasten)


    (Geef ik je to be honest gelijk in. Ik weet van veel mensjes hier te weinig om te roasten.)

    Maar,
    Hz ¨When you fall asleep tonight?¨
    Bende een slet, je zoekt aandacht van mannen/vrouwen die je toch niet kan krijgen.
    Don´t take it Seriously [/spoiler (flower)


    “The flame that burns Twice as bright burns half as long.”- Lao Tzu, Te Tao Ching

    Psychoviolinist schreef:
    (...)

    (Geef ik je to be honest gelijk in. Ik weet van veel mensjes hier te weinig om te roasten.)

    Maar,
    Hz ¨When you fall asleep tonight?¨
    Bende een slet, je zoekt aandacht van mannen/vrouwen die je toch niet kan krijgen.
    Don´t take it Seriously [/spoiler (flower)


    (Ik ook, ik probeer dan maar een soort woordgrappen te maken. Twee dingen te combineren die niet ergens op slaan. Idk als dat roasten is. In iedergeval niet serieus beledigen.)

    Psycho en flames? Hmm is je signature een hulpzin voor een pyromaan?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

I’m living in a dreamworld? Omdat dat de enige plek is waar je iets kan bereiken ofzo?


~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

Interessante profielfoto, ik zie precies wat er gebeurt *kuch*


obsessive rage

Hij is overduidelijk aan het dansen 😐. Ik snap wel dat je dat niet kunt zien als je bloedrode ogen hebt.


~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~