• BRIARWOOD HIGH


    ✖ ✖ ✖


                                                                                        ✖ ✖ ✖


                      SETTING                        

    In Briarwood zijn er twee middelbare scholen: het hoog aangeschreven St. James High en het Briarwood High. De laatst genoemde school bevindt zich aan de slechte kant van de stad met alle gevolgen van dien. Heb je enigszins geld en status? Dan stuur je de kinderen naar St. James High. Heb je dat niet of kom je niet in de buurt van een goede status? Dan eindigen je kinderen helaas op Briarwood High. De school kenmerkt zich door haar vele drop-outs, criminele activiteiten, overspannen docenten en tienerzwangerschappen. Niemand wil zijn of haar kind naar deze school sturen, maar in Briarwood heb je zonder geld weinig keuze. De schoolleiding heeft jaren lang niets gedaan dit slechte klimaat op school, tot het schooljaar 2018-2019 begint. Er wordt een nieuw schoolhoofd aangesteld en hij is van plan om alles om te gooien. Hij pleit voor succesvolle sportteams, clubs en andere buitenschoolse activiteiten om ervoor te zorgen dat de leerlingen van de school een goede toekomst kunnen krijgen. Er komt zelfs na jaren een schoolgala en allerlei andere activiteiten. Kan dit ervoor zorgen dat de koppige, boze leerlingen eindelijk de waarde van hun toekomst in gaan zien?



    Rollentopic Praattopic Speeltopic


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ga nu niet meer posten. Ik ben te lui om m'n laptop te pakken en ik ga over een uurtje weg ^^ Vanavond of morgenochtend!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Elentiya schreef:
    Ik heb Valerie, voor wie wil?
    En eventueel ook als date. ^^


    Ik kan Meriall wel naar Val laten sturen? Voor de post, niet de date hahah.


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    (...)

    Ik kan Meriall wel naar Val laten sturen? Voor de post, niet de date hahah.


    He wat flauw ;p (jk)
    Maar is goed hoor!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elentiya schreef:
    (...)

    He wat flauw ;p (jk)
    Maar is goed hoor!


    Hey, de schooldirecteur wilt geen damesstelletjes of herenstelletjes op het gala hoor :p


    That is a perfect copy of reality.

    Het lukt me niet meer om vandaag te posten met Ezra sorry


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Alrighty, dan plaats ik wel zo eerst een post c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Uhh, wie zal Boyd mee vragen?


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Uhh, wie zal Boyd mee vragen?


    Hij mag Zach wel mee vragen dan doet hij wel een pruik op ;p joke joke


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    ^ haha, staat m' vast cute.


    - thank you for existing -

    tbh ben ikbest voor als alle meisjes in pak gaan en alle jongens in jurken :Y)
    Amani would be up for it.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morrigann schreef:
    tbh ben ikbest voor als alle meisjes in pak gaan en alle jongens in jurken :Y)
    Amani would be up for it.


    Oml. Ik probeer me even al die jongens voor te stellen in een jurk, ohmy

    Ik ben ook sterk aan het overwegen wie Vince mee gaat vragen, ik heb nog wel even hoop ik


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ascian schreef:
    Ik ben ook sterk aan het overwegen wie Vince mee gaat vragen, ik heb nog wel even hoop ik


    Vast wel. Volgens mij zijn er nog maar 2 koppels vastgelegd en anders zijn de aantallen even toch? ^^

    xJess schreef:
    (...)

    Vast wel. Volgens mij zijn er nog maar 2 koppels vastgelegd en anders zijn de aantallen even toch? ^^


    Wtf in de eerste posts al?


    Lionaire schreef:
    (...)

    Wtf in de eerste posts al?


    Ik dacht dat die 1 of 2 pagina's terug waren afgesproken? Of ik heb het verkeerd gelezen want er werd om mensen voor dates en voor mensen voor posts gevraagd :')