• BRIARWOOD HIGH


    ✖ ✖ ✖


                                                                                        ✖ ✖ ✖


                      SETTING                        

    In Briarwood zijn er twee middelbare scholen: het hoog aangeschreven St. James High en het Briarwood High. De laatst genoemde school bevindt zich aan de slechte kant van de stad met alle gevolgen van dien. Heb je enigszins geld en status? Dan stuur je de kinderen naar St. James High. Heb je dat niet of kom je niet in de buurt van een goede status? Dan eindigen je kinderen helaas op Briarwood High. De school kenmerkt zich door haar vele drop-outs, criminele activiteiten, overspannen docenten en tienerzwangerschappen. Niemand wil zijn of haar kind naar deze school sturen, maar in Briarwood heb je zonder geld weinig keuze. De schoolleiding heeft jaren lang niets gedaan dit slechte klimaat op school, tot het schooljaar 2018-2019 begint. Er wordt een nieuw schoolhoofd aangesteld en hij is van plan om alles om te gooien. Hij pleit voor succesvolle sportteams, clubs en andere buitenschoolse activiteiten om ervoor te zorgen dat de leerlingen van de school een goede toekomst kunnen krijgen. Er komt zelfs na jaren een schoolgala en allerlei andere activiteiten. Kan dit ervoor zorgen dat de koppige, boze leerlingen eindelijk de waarde van hun toekomst in gaan zien?



    Rollentopic Praattopic Speeltopic


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ascian schreef:
    So, hij is nog niet af, pls bear with me haha, maar een beginnetje voor Vincent staat en hij heeft dus ook nog vrienden nodig, al ben ik me bewust van het feit dat er al heel wat relaties vast staan.

    • Maybe like a best friend
    • Someone he can be nerdy with while everyone is off doing bad things
    • Mensen die hem soms rustig proberen te houden als last heeft van zijn agressie
    • Iemand waarmee hij soms aan auto's sleutelt

    andere voorstellen zijn ook altijd welkom

    Phoenix?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ascian schreef:
    So, hij is nog niet af, pls bear with me haha, maar een beginnetje voor Vincent staat en hij heeft dus ook nog vrienden nodig, al ben ik me bewust van het feit dat er al heel wat relaties vast staan.

    • Maybe like a best friend
    • Someone he can be nerdy with while everyone is off doing bad things
    • Mensen die hem soms rustig proberen te houden als last heeft van zijn agressie
    • Iemand waarmee hij soms aan auto's sleutelt

    andere voorstellen zijn ook altijd welkom

    Ik denk dat Aziz met zijn lompe agressiviteit hier of goed bij past of dat ze volledig clashen, but they could be friends I think.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Ik heb Valerie eventueel ook nog open staan voor relaties? (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    KingRichard schreef:
    Is er nog iemand, male or female, die misschien Sydneys beste vriend(in) kan zijn? ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Illyrians schreef:
    (...)
    Ik denk dat Aziz met zijn lompe agressiviteit hier of goed bij past of dat ze volledig clashen, but they could be friends I think.


    Ik denk dat ze elkaar wel begrijpen op dat vlak, so friends klinkt goed, maar ik denk dat het soms aardig fout kan gaan als ze dan wel reuze krijgen

    Necessity schreef:
    (...)
    Phoenix?


    Is goed!

    @Elentiya, ik heb Vince, ben even vergeten of we al iets hadden voor Val en Jules. Maar voor Val en Vince denk ik wel dat ze vrienden zouden kunnen zijn.

    @KingRichard, ik denk dat Vince en Sydney niet heel goed samen zouden werken, maar hij zou haar niet Jurgen ofzo


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik ga proberen mijn rol morgen af te maken! ^^


    That is a perfect copy of reality.

    Wanneer gaat het speeltopic open? (:


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Meriall is af. Anyone interested in relationships with her? Laat me dan even weten wat jullie nog zoeken, want ik heb weinig zin het hele praattopic door te moeten hahah.


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    Meriall is af. Anyone interested in relationships with her? Laat me dan even weten wat jullie nog zoeken, want ik heb weinig zin het hele praattopic door te moeten hahah.


    Ik heb Jules en Vince en ik ga je even in privé berichten


    We've lived in the shadows for far too long.

    Amren schreef:
    Meriall is af. Anyone interested in relationships with her? Laat me dan even weten wat jullie nog zoeken, want ik heb weinig zin het hele praattopic door te moeten hahah.

    Ik heb Phoenix? Ik ben op zich niet naar iets specifieke op zoek.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb btw besloten om Ezra helemaal nieuw op school te maken, aangezien ik nog niet geïnvesteerd had in relaties dus dat is dan de makkelijkste oplossing


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Iemand voor mommy Sydney? ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Iemand voor Amani?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2018 - 23:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb voor jullie beide Ezra, dus zeg het maar!


    Big girls cry when their hearts are breaking