• BRIARWOOD HIGH


    ✖ ✖ ✖


                                                                                        ✖ ✖ ✖


                      SETTING                        

    In Briarwood zijn er twee middelbare scholen: het hoog aangeschreven St. James High en het Briarwood High. De laatst genoemde school bevindt zich aan de slechte kant van de stad met alle gevolgen van dien. Heb je enigszins geld en status? Dan stuur je de kinderen naar St. James High. Heb je dat niet of kom je niet in de buurt van een goede status? Dan eindigen je kinderen helaas op Briarwood High. De school kenmerkt zich door haar vele drop-outs, criminele activiteiten, overspannen docenten en tienerzwangerschappen. Niemand wil zijn of haar kind naar deze school sturen, maar in Briarwood heb je zonder geld weinig keuze. De schoolleiding heeft jaren lang niets gedaan dit slechte klimaat op school, tot het schooljaar 2018-2019 begint. Er wordt een nieuw schoolhoofd aangesteld en hij is van plan om alles om te gooien. Hij pleit voor succesvolle sportteams, clubs en andere buitenschoolse activiteiten om ervoor te zorgen dat de leerlingen van de school een goede toekomst kunnen krijgen. Er komt zelfs na jaren een schoolgala en allerlei andere activiteiten. Kan dit ervoor zorgen dat de koppige, boze leerlingen eindelijk de waarde van hun toekomst in gaan zien?



    Rollentopic Praattopic Speeltopic


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    xJess schreef:
    (...)

    Ik dacht dat die 1 of 2 pagina's terug waren afgesproken? Of ik heb het verkeerd gelezen want er werd om mensen voor dates en voor mensen voor posts gevraagd :')


    Ik dacht dat het de bedoeling was dat dat gewoon in de RPG tot uiting kwam. Jammer.


    nvm

    [ bericht aangepast op 25 mei 2018 - 23:32 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amari schreef:
    (...)

    Ik dacht dat het de bedoeling was dat dat gewoon in de RPG tot uiting kwam. Jammer.


    Volgens mij zijn de meeste wel van plan om het in de rpg tot uiting te laten komen c:


    We've lived in the shadows for far too long.

    Anyway was er trouwens nog iemand wie Theo lastig mag vallen?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Solmeron schreef:
    Anyway was er trouwens nog iemand wie Theo lastig mag vallen?


    Joelle en Vincent? Als Ascian dat goed vindt? ^^

    nvm

    [ bericht aangepast op 25 mei 2018 - 23:34 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xJess schreef:
    (...)

    Joelle en Vincent? Als Ascian dat goed vindt? ^^


    Ik vind het prima :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hihi wat een Animo ;p Zal ik hem dan naar Joëlle en Vincent sturen? Zal wel morgen worden denk ik morgen middag, maar voel julie vrij om hun gesprek door te zetten ik spring wel in met Theo


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Iemand die zich geroepen voelt om zich bij Jules te voegen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ascian schreef:
    Iemand die zich geroepen voelt om zich bij Jules te voegen?

    Ik kan Phoenix wel sturen?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Ik kan Phoenix wel sturen?


    Ja, is goed!


    We've lived in the shadows for far too long.

    nvm ik zie wel wanneer ik post

    [ bericht aangepast op 25 mei 2018 - 23:35 ]


    Necessity schreef:
    (...)
    Phoenix voor post?


    Yess als je nog wil!

    Ik ben ziek en had gister geen puf om mijn laptop te pakken. As for de dates, het lijkt mij leuker als dat in de RPG tot uiting komt, dus ik ga niets afspreken bc fuck dat


    Spinning around, I'm weightless.

    Cheryl en ik hadden eigenlijk een date afgesproken, maar we hebben besloten om dat niet te doen en het op z'n beloop te laten!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben er voor het gemak maar even vanuit gegaan dat Jules en Phoenix het met elkaar kunnen vinden. Ik kan mijn post natuurlijk aanpassen.

    Ashryver, beterschap!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.