• BRIARWOOD HIGH


    ✖ ✖ ✖


                                                                                        ✖ ✖ ✖


                      SETTING                        

    In Briarwood zijn er twee middelbare scholen: het hoog aangeschreven St. James High en het Briarwood High. De laatst genoemde school bevindt zich aan de slechte kant van de stad met alle gevolgen van dien. Heb je enigszins geld en status? Dan stuur je de kinderen naar St. James High. Heb je dat niet of kom je niet in de buurt van een goede status? Dan eindigen je kinderen helaas op Briarwood High. De school kenmerkt zich door haar vele drop-outs, criminele activiteiten, overspannen docenten en tienerzwangerschappen. Niemand wil zijn of haar kind naar deze school sturen, maar in Briarwood heb je zonder geld weinig keuze. De schoolleiding heeft jaren lang niets gedaan dit slechte klimaat op school, tot het schooljaar 2018-2019 begint. Er wordt een nieuw schoolhoofd aangesteld en hij is van plan om alles om te gooien. Hij pleit voor succesvolle sportteams, clubs en andere buitenschoolse activiteiten om ervoor te zorgen dat de leerlingen van de school een goede toekomst kunnen krijgen. Er komt zelfs na jaren een schoolgala en allerlei andere activiteiten. Kan dit ervoor zorgen dat de koppige, boze leerlingen eindelijk de waarde van hun toekomst in gaan zien?



    Rollentopic Praattopic Speeltopic


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik denk misschien de dagen ervoor misschien? Dat de mannen tijd hebben om de meisjes mee te vragen ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Ziegler schreef:
    Komt het voor jullie uit om morgenmiddag het speeltopic te openen? c:


    Ik heb like 100 examens, maar doe maar gewoon hahahahaa.


    - thank you for existing -

    Illyrians schreef:
    (...)
    Aziz’ werk is niet algemeen bekend though, anders zou het wel heel makkelijk voor de politie zijn om hem op te pakken. Verder is hij wel redelijk een player, dus daar kan hij opzich wel op doelen?


    Jaa dat is goed, had ik ff niet over na gedacht haha.


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    Ik heb like 100 examens, maar doe maar gewoon hahahahaa.


    rip demi :') good luck tho! Ik heb het twee keer overleefd c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh, wauw.. you guys are going too fast or I am too slow. Ik schrijf me toch uit wegens tijdgebrek

    Het lijkt me leuk om te beginnen enkele dagen voor het gala zodat inderdaad de dates nog geregeld kunnen worden!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Maar we hebben helaas wel minder mannen dan vrouwen dus mocht iemand nog een jongen willen, be my guest c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mmmm should I should I should I
    Ik wil wel een man maar ik weet ff geen status


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik wil op zich wel een man, met de Status; The fighter, maar alleen als het nog kan


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ascian schreef:
    Ik wil op zich wel een man, met de Status; The fighter, maar alleen als het nog kan


    Als jij 'm neemt is het volgens mij 9 om 9, als ik niet verkeerd heb gekeken!


    Spinning around, I'm weightless.

    Sombre, ik vind je relatievoorstel voor Phoenix prima!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ascian schreef:
    Ik wil op zich wel een man, met de Status; The fighter, maar alleen als het nog kan


    Zeker!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Is er nog iemand, male or female, die misschien Sydneys beste vriend(in) kan zijn? ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    RELATIELIJST
    AZIZ "AZ" SATI NANE

    Amani Ikande — Aziz houdt ervan om drama te creëren, maar vervolgens laat hij het gaan en gaat hij naast Amani zitten om van de show te genieten (het liefst met popcorn). Aziz heeft opzich interesse in Amani op seksueel, maar hij vindt haar iets te veel werk en dan haakt hij snel af.

    Boyd van Helsing — Boyd is niet zo'n fan van zijn gedrag rondom vrouwen, maar eigenlijk deert dit Aziz niet echt, de status van player heeft hij ondertussen toch al lang genoeg.

    Jules Northfall — they had sex en Jules heeft een beetje een obsessie met hem, waar hij graag mee speelt. Het is goed voor zijn zelfvertrouwen.

    Lux Young — Lux en Aziz zijn goede vrienden, partners in crime en daarnaast haalt Aziz zijn drank en sigaretten altijd bij hem.

    Meriall Oglesby — Meriall is veel te makkelijk te manipuleren, dus Aziz speelt graag met haar gevoelens en met haar weerstand, om haar zo te laten doen waar hij zin in heeft.

    Reese Miller — Aziz heeft Reese een keer aan werk geholpen, maar daar wilde ze vroegtijdig mee stoppen waardoor hij een knallende ruzie met haar gehad heeft. Hij houdt er niet van als mensen hem voor het blok zit en heeft ook besloten dat hij haar volledig bestaan negeert. Ook al is ze de zogenaamde "Queen" van de school.

    Roman DeSantos — Roman en Aziz zijn prima bevriend met elkaar en houden ervan om samen volledig lam te gaan.

    Sydney Cox — they had sex at some point, maar Aziz is compleet afgeknapt toen ze zwanger werd.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2018 - 8:59 ]


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    So, hij is nog niet af, pls bear with me haha, maar een beginnetje voor Vincent staat en hij heeft dus ook nog vrienden nodig, al ben ik me bewust van het feit dat er al heel wat relaties vast staan.

    • Maybe like a best friend
    • Someone he can be nerdy with while everyone is off doing bad things
    • Mensen die hem soms rustig proberen te houden als last heeft van zijn agressie
    • Iemand waarmee hij soms aan auto's sleutelt

    andere voorstellen zijn ook altijd welkom


    We've lived in the shadows for far too long.