• Hallo iedereen! Ik merkte dat er nog geen WK-topic was, dus ik heb het dan maar aangemaakt (; Ik zal proberen hier alle informatie in te zetten die ook maar iets te maken heeft met het WK, en jullie mogen me hier zeker bij helpen! Vertel me ook voor welk land je supportert, dan plaats ik het bij in dit topic!



    Het topic is nog in aanbouw, maar ik ben er volop mee bezig!

    Groepsfase

    Groep A:

    Rusland
    Saudi-Arabië
    Egypte

    Uruguay


    Groep B:

    Portugal
    Spanje

    Marokko
    Iran



    Groep C:

    Frankrijk
    Australië
    Peru

    Denemarken


    Groep D:

    Argentinië
    IJsland
    Kroatië
    Nigeria


    Groep E:

    Brazilië
    Zwitserland

    Costa Rica
    Servië



    Groep F:

    Duitsland
    Mexico
    Zweden

    Korea


    Groep G:

    België
    Panama
    Tunesië

    Engeland


    Groep H:

    Polen
    Senegal

    Colombia
    Japan



    Achtste finales:
    Frankrijk - Argentinië
    Uruguay - Portugal
    Spanje - Rusland
    Kroatië - Denemarken
    Brazilië - Mexico
    België - Japan
    Zweden - Zwitserland
    Colombia - Engeland


    Kwartfinales:

    Uruguay - Frankrijk
    Brazilië - België
    Rusland - Kroatië
    -


    Halve finales:

    -
    -


    Kleine finale:

    -


    Finale:

    -



    Supporters:

    Orville: België
    ArabelIa: Duitsland / Polen
    Fonollosa: Colombia / Marokko / Spanje / Portugal
    JMB: België / Engeland
    Cortes: Duitsland / Brazilië / Frankrijk
    Ossa: België
    Derks: Duitsland
    Wervelwind: Duitsland / Spanje / België
    EdensGate: Duitsland
    Frodo: België
    ido: België / Spanje / Duitsland
    Seasons: Egypte
    OosterEiland: België / IJsland / Kroatië / Duitsland
    Mondler: België
    Altomare: België / Duitsland / Engeland

    [ bericht aangepast op 3 juli 2018 - 9:02 ]


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Wat. Een. Rot. WK. Is. Dit. Ik ben er klaar mee (no_chears)


    El Diablo.

    Nee. Niet ook Colombia. Gvd kut Engeland :’) (nothing personal dw)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2018 - 23:01 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Fonollosa schreef:
    Wat. Een. Rot. WK. Is. Dit. Ik ben er klaar mee (no_chears)


    Preach :’D


    I just caught the wave in your eyes

    Fonollosa schreef:
    Wat. Een. Rot. WK. Is. Dit. Ik ben er klaar mee (no_chears)

    This. Ik ben er zo klaar mee...

    [ bericht aangepast op 3 juli 2018 - 23:56 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hehehehheeh nou dit wordt leuk
    ik hoop echt waar dat België het alsnog haalt van Brazilië want ik vind de sfeer altijd zo leuk hier als het wk is


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Hehehehheeh nou dit wordt leuk
    ik hoop echt waar dat België het alsnog haalt van Brazilië want ik vind de sfeer altijd zo leuk hier als het wk is


    Als België wint van Brazilië, en daarna ook de halve finale wint, dan hebben we een heel gekke finale... Het is sowieso een goed land tegen een minder goed land...


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Fonollosa schreef:
    Wat. Een. Rot. WK. Is. Dit. Ik ben er klaar mee (no_chears)


    Oh ik vind het net een heel leuk WK eigenlijk omdat het tot nu toe redelijk onvoorspelbaar is geweest en 'minder goede' teams ook kansen krijgen, zichzelf bewijzen én ook beter gaan spelen. Niet altijd natuurlijk, maar idk ik vind het net fijn dat de kwartfinales niet enkel uit de favorieten bestaan. (:


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    (...)

    Oh ik vind het net een heel leuk WK eigenlijk omdat het tot nu toe redelijk onvoorspelbaar is geweest en 'minder goede' teams ook kansen krijgen, zichzelf bewijzen én ook beter gaan spelen. Niet altijd natuurlijk, maar idk ik vind het net fijn dat de kwartfinales niet enkel uit de favorieten bestaan. (:

    Precies! Van de topfavorieten zitten alleen Frankrijk en Brazilië er nog in en ik vind het geweldig dat niemand het zag aankomen dat al die favorieten er al uit zouden liggen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik vind het ook fijn te zien dat de 'minder goede' landen wel goed uit de hoek komen dit jaar. Maakt ook dat ik het voor België wel positief inzie. Brazilië werd bij de vorige WK toch ook keihard ingemaakt, dus who knows what happens now.


    Ik wil een tuin vol egels

    Tbh ik root nu echt heel erg hard voor België om tegen Brazilië te winnen. Dat zou gewoon zo ontzettend vet zijn en dan worden alle criticasters die altijd zeggen van ‘Ze hebben nog nooit gewonnen tegen een groot land’ de mond gesnoerd.
    Also, ik h:Y)eb ook gehoord dat Martinez zich al maanden is aan het voorbereiden op een mogelijke match tegen Brazilië en als verrassing wel eens een heel andere tactiek zou kunnen gebruiken. Zo zijn er bijvoorbeeld geruchten dat hij plots met een 4231 i.p.v. een 343 zou gaan spelen, met een sterkere defensie. Anyway, het wordt hopelijk een geweldige match en ik kijk er naar uit. :Y)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2018 - 20:59 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Mondler schreef:
    Tbh ik root nu echt heel erg hard voor België om tegen Brazilië te winnen. Dat zou gewoon zo ontzettend vet zijn en dan worden alle criticasters die altijd zeggen van ‘Ze hebben nog nooit gewonnen tegen een groot land’ de mond gesnoerd.
    Also, ik h:Y)eb ook gehoord dat Martinez zich al maanden is aan het voorbereiden op een mogelijke match tegen Brazilië en als verrassing wel eens een heel andere tactiek zou kunnen gebruiken. Zo zijn er bijvoorbeeld geruchten dat hij plots met een 4231 i.p.v. een 343 zou gaan spelen, met een sterkere defensie. Anyway, het wordt hopelijk een geweldige match en ik kijk er naar uit. :Y)


    Ik begrijp ook al die haat op Martinez niet... Ze zeggen dat zijn tactiek nergens op lijkt, maar het inbrengen van Fellaini en Chadli leverde hen wel een plaatsje op in de kwartfinale, bij de beste acht voetballanden van dit moment. En het niet meenemen van Nainggolan heeft zijn tol nog totaal niet geëist, er is een erg sterk middenveld met De Bruyne en Witsel, of Fellaini en Dembélé!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Orville schreef:
    (...)

    Ik begrijp ook al die haat op Martinez niet... Ze zeggen dat zijn tactiek nergens op lijkt, maar het inbrengen van Fellaini en Chadli leverde hen wel een plaatsje op in de kwartfinale, bij de beste acht voetballanden van dit moment. En het niet meenemen van Nainggolan heeft zijn tol nog totaal niet geëist, er is een erg sterk middenveld met De Bruyne en Witsel, of Fellaini en Dembélé!


    Vind ik ook! Chadli speelt echt zo goed. Ik vind dat Martinez onterecht haat krijgt want tot nu toe spelen de Belgen het wel goed!


    A to the Z

    Nog een veertigtal minuutjes tot het begin van de wedstrijd tussen België en Brazilië!!!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik ben zo excited voor dit spel omg (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    YEEEEEESSSS! EIGEN FUCKING DOEL LOL


    made a list of my regrets and you were the first, love