• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Woow zodeknetter ik ben er zo niet over heen hoe lelijk mijn giga litteken wel niet is. Like hoe ugly is dit help. Nooit meer blote rug.


    The truth is out there.

    Holy. Shit.
    Ik heb in tijden niet zo'n goed boek gelezen. Holy macaroni.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik. Moet. Stoppen. Met. Cola. Drinken.
    Ik word er alleen maar moe en down van. Waarom ben ik zo koppig en denk ik elke keer weer "ah, vandaag is een goede dag dus het kan wel"? Nog even en ik ga mezelf verplichten de hele dag limonade te drinken tbh.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wanneer je niet meer kan zitten en als een of andere debiel in het midden van je kamer staat met je laptop. Thanks he rug lol.


    The truth is out there.

    I need a breakkk


    A to the Z

    Lol oke al mn planten zijn aan het sterven. Nee oke, just keep dying, everyone else is dying around me anyway. Tender love and care won't fix it. Als plantje perse dood wil moet plantje maar dood gaan he. SEE IF I CARE ARGH.


    The truth is out there.

    Waarom gaat de kat altijd precies netjes aan het voeteneind liggen, als ze het hele bed voor zichzelf heeft???


    There are poems inside of you that paper can't handle

    I jinxed myself, ik had het er laatst over dat ik de laatste tijd geen vertraging gehad heb.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Autch.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Deadpool 2 was geweldig. En mijn crush op Negasonic is nog groter geworden. Damn ik ben gay.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ouders op vakantie, altijd leuk. Broer lief gaat heel erg pietje precies doen over dingen die ik en mijn zus niet hebben gedaan (of goed gedaan), terwijl wij tweeën ALLES hebben schoongemaakt + de kat verzorgd.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik kocht mij over 't laatst een vest gemaakt van camouflage, want ik wou ni op dieet maar ik moest wel wa vermageren


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik drink graag thee. 😀😆


    Ik wil een tuin vol egels

    Morgen eindelijk weer springrolls maken zo'n zin innnn.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hoe kan een film zoveel verwijzingen hebben naar andere films etc omg. Deadpool had zich al bewezen met de eerste film maar deze was echt nog wel beter.
    Was echt fijn om even zo veel te lachen. :')