• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    TaeTae schreef:
    Hoe kan een film zoveel verwijzingen hebben naar andere films etc omg. Deadpool had zich al bewezen met de eerste film maar deze was echt nog wel beter.
    Was echt fijn om even zo veel te lachen. :')

    Dit dus.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik moet echt met een gevarenbord komen soms. Like serieus. Mijn groot bakkes en random metalhead tendencies hebben dat nodig...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I had all and then most of you
    some and now none of you


    •

    Dus, m’n boek is uit. Ik wil basically huilen want het was perfectie van het begin tot het eind en ik voel me zo zo ZO sad dat ik de twee hoofdpersonen niet van de bladzijde kan rukken om best friends mee te worden. Fuck.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I guess that’s all I needed to know right now.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mirte, calm yo tits. Ze vroegen alleen om een referentie.


    •

    I wish I didn't feel so much. I wish I didn't feel a thing.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    het is zo fascinerend om iemand biphobia te zien schreeuwen zodra het woord pan wordt gebruikt, alleen zodat diezelfde persoon een paar berichtjes later een 180 graden draai kan maken en roepen dat als je een hetero relatie hebt je hetero bent en dus niet lgbtq...... wat me een stuk meer bifobisch lijkt dan iemands persoonlijke keuze een ander label te willen gebruiken voor zichzelf, omg, wat


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom ben ik zo?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben deze dag nu al zat.


    This ain't no place for no better man.

    HAHA ik krijg shit om mijn smoesjes naar jou maar deze van jou spant echt de kroon. HAHAHAH OMG.


    The truth is out there.

    Zo done met al deze drama. We doen VERPLEEGKUNDE mensen, beetje aardig zijn hoort er een bij.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik voel mij bevrijd, jongens! Mijn huisarts is geweldig! Hij wist precies wat ik had, nam mij ook serieus en vertelde dus ook echt dat ik ziek was. En meteen kreeg ik een medicijnlijst mee voor drie medicijnen die ik moet innemen. :'D
    Ha vrouw die ik gister aan de lijn had. Ik ben ziek ja, dus het is niet zomaar een verkoudheid die overgaat, tuthola.


    One Who Travels A Higher Path.

    wanneer je weet dat je vriend je binnenkort gaat dumpen om de meest lullige reden ooit, en er niets tegen kunt doen. Hij is zo oneerlijk. Ziet alleen z’n eigen belang en vind op dit moment alles aan mij een gebrek.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    wanneer je weet dat je vriend je binnenkort gaat dumpen om de meest lullige reden ooit, en er niets tegen kunt doen. Hij is zo oneerlijk. Ziet alleen z’n eigen belang en vind op dit moment alles aan mij een gebrek.


    Ugh, why? :c If you need to talk, you can talk to me. (:

    // ik moet opruimen en dat stomme paper schrijven..


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.