• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    guilty pleasure is nog steeds the duggars maar die backstories en die obsessie met het geloof vind ik toch wat minder tbh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Yes, promotie gemaakt op mijn werk, maar vervolgens krijg je een halve fles wasmiddel over je broek...
    (En dat is geen fijn gevoel)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2018 - 22:41 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    Ik ben kapot ik ben zo kapot, ik voel me zo gebroken. Te kapot om nog te huilen maar shit wat is dit gevoel naar.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ugh. Ik haat het om me zo hopeloos te voelen. Ik merk wel echt dat het direct een stuk slechter gaat met me nu ik zonder psycholoog zit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Today was just not my fucking day.


    Het is zo grappig want ik geef met gemak 5 euro uit aan eten maar aan iets anders lijkt het veel meer geld, wtf.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Carnivore! Carnivore! Won't you come digest me, take away everything I am, bring it to an end.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2018 - 1:07 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké, je laat drie weken niets van je horen en nu krijg ik ineens een berichtje dat dat is omdat je een ander, leuker meisje hebt leren kennen? Like, dude — I fucking get it. Ik was drie weken geleden al overtuigd dat het niets ging worden en had alles al afgesloten, maar nu moet je toch even laten weten dat jij degene bent die mij ‘dumpt’? Had gewoon je mond gehouden, for fucks sake.

    Dit is iets waar ik absoluut niet over in wil ziften, maar ik schrijf er toch een LJH bericht over om fucking half vier ‘s nachts — pathetic.
    Anyhow, ik heb me wel na vijf jaar opengesteld om überhaupt op date te gaan met iemand, so I’m fucking proud of myself.


    Lionaire schreef:
    Oké, je laat drie weken niets van je horen en nu krijg ik ineens een berichtje dat dat is omdat je een ander, leuker meisje hebt leren kennen? Like, dude — I fucking get it. Ik was drie weken geleden al overtuigd dat het niets ging worden en had alles al afgesloten, maar nu moet je toch even laten weten dat jij degene bent die mij ‘dumpt’? Had gewoon je mond gehouden, for fucks sake.

    Dit is iets waar ik absoluut niet over in wil ziften, maar ik schrijf er toch een LJH bericht over om fucking half vier ‘s nachts — pathetic.
    Anyhow, ik heb me wel na vijf jaar opengesteld om überhaupt op date te gaan met iemand, so I’m fucking proud of myself.


    Im so proud of you as well babe. Lots of love, you are awesome en een echte powervrouw.


    The truth is out there.

    Egorova schreef:
    Het is zo grappig want ik geef met gemak 5 euro uit aan eten maar aan iets anders lijkt het veel meer geld, wtf.


    I feel you. Tien euro voor een salade? Hell yes. Twintig euro voor een broek? Uhm nee.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zometeen weer gesprek bij psycholoog. Jeuj, not. Ben benieuwd of er nu wél iets zinnigs besproken gaat worden.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh. Ik ben net wakker, en heb nu al geen energie meer voor de rest van de dag.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn auto is door de APK, dat wordt weer een jaartje lekker toeren!


    Do I look like Mother Teresa?

    Ehm oke weet je wat ben zo sick and tired of always being there for others en als ik wat heb mag ik het niet zeggen, 'verkloot het de vriendschap' of vertrekken ze gewoon. Weet je wat iedereen, JE DOET MAAR. Ben klaar met mn best doen voor iedereen dump je zooi maar bij iemand anders en ik ga lekker just op mezelf focussen.


    The truth is out there.

    Okoye schreef:
    Ehm oke weet je wat ben zo sick and tired of always being there for others en als ik wat heb mag ik het niet zeggen, 'verkloot het de vriendschap' of vertrekken ze gewoon. Weet je wat iedereen, JE DOET MAAR. Ben klaar met mn best doen voor iedereen dump je zooi maar bij iemand anders en ik ga lekker just op mezelf focussen.


    You know I'm here for you (K)


    Do I look like Mother Teresa?