• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Collega's die je vragen zware dozen te verplaatsen terwijl ik nog geen vijf minuten geleden uit hebt gelegd dat ik bij de fysio loop met schouder- en rugklachten waardoor dat gewoon niet gaat. Ik loop kennelijk voor jan joker bij de fysio. Zucht.


    26 - 02 - '16

    Voel me even wel pretty awesome (voor zover dat gaat hahah). Gisteren een vriendin van me moeten uit het water "redden" op training omdat ze een beetje aan het flauwvallen was naar het einde toe van haar 200m vlinder. Terwijl keek de redder van dienst/trainer gewoon toe terwijl ik haar hoofd en lichaam vast hield omdat ze zichzelf niet meer recht kon houden aan de baan en zowat in het water begon te ademen. Daarna heb ik haar over de baan mogen manoeuvreren en tussen de nog zwemmende mensen naar de kant gebracht (zelf half verzuipend, want hey ik heb geen reddersdiploma en weet niet hoe ik dat moet doen, maar haar hoofd boven water houden en ondersteuning aan de heupen geven leek mij de beste methode :') ). Ze is me nog komen bedanken, mocht die trainer ook wel even doen hoor ipv mij af te snauwen dat ik door moest zwemmen terwijl ik nog aan het helpen was #you'rewelcome


    If you want to be strong, learn how to fight alone...

    Ugh, waarom emailen ze niet terug? I need them. D:


    •

    Aaah i love my outfit so much today
    And i love my hair too
    Wat ik niet snap tho is comments zoals ‘rosse’
    Like je zegt het op een manier alsof het een mislukte verfpoging was of iets grappigs. Nah fam, i chose this haircolor. Life as a redhead is harder than expected hahahahha


    A to the Z

    oké een student hier lijkt echt heel veel op Mezdi van Temptation Island


    Life is a beautiful struggle

    Ik wil verdomme kunnen douchen. Maar dat gaat niet, want t verdomde doucheputje zit helemaal vastgekleeft en uuuuugh. Ik voel me vies. En we hebben emmers te weinig en alles gaat mis en bahbahbah! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Happy thoughts. Happy thoughts. Happy thoughts.
    Kom op Laura (no_chears)

    DE NIEUWE PICS VAN HICCUP, ASTRID AND SQUAT VOOR HTTYD3 ZIJN ER EN I CANNOT HANDLE IT.

    Ben hier serieus al geloof ik anderhalf uur over aan het hypen niet oke lol.


    Deep inside, I've never felt alive

    Aaaaaah finally found someone who read the books.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    En dan krijg je plots een berichtje van je baas of je een half uurtje eerder naar werk kan komen. Hij zegt dat het niet iets is om bang voor te zijn, maar ben nu wel héééél erg benieuwd!


    Do I look like Mother Teresa?

    Ik vind Bar Rescue echt een leuk programma, maar ik erger me stiekem toch wel een beetje aan al die barvrouwen die met los haar achter de bar staan...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    KingRichard schreef:
    Ik vind Bar Rescue echt een leuk programma, maar ik erger me stiekem toch wel een beetje aan al die barvrouwen die met los haar achter de bar staan...


    Hear hear. Soms vraag ik me af hoe het kan dat ze niet omkomen in klachten vanwege haren in het eten of drinken.


    26 - 02 - '16

    Altijd is iedereen al vrij wanneer ik nog een half uurtje door moet ):


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb echt de neiging om mijn laptop en boeken gewoon uit het raam te gooien en morgen thuis te blijven. Ik ga toch zakken.

    CaptainMarvel schreef:
    DE NIEUWE PICS VAN HICCUP, ASTRID AND SQUAT VOOR HTTYD3 ZIJN ER EN I CANNOT HANDLE IT.

    Ben hier serieus al geloof ik anderhalf uur over aan het hypen niet oke lol.


    Wie, wat, hoe ,waar?! Waarom mis ik dit soort dingen altijd?!


    Physics is awesome