• Hi!

    Ik heb het de voorbije weken nogal druk gehad, maar daar komt nu langzaamaan een einde aan ^^ (wel, nee, maar ik zie meer mogelijkheden tot gaatjes, lol). Tijdens mijn drukke periode heb ik nogal veel belangrijke dingen uitgesteld door het bedenken van een random personage. En wat doet Liesje met random personages zonder verhaallijnen? Juist ja, er een RPG bij bedenken. En wat is een geliefd onderwerp van Liesje? Juist ja, weerwolven shizzle.
    Duuuussss, vroeg ik me af of er animo voor is:


    SETTING

    New York City is een ware wereldstad. Met zo'n acht miljoen inwoners mag het dan ook niet verbazen dat een van de grootste roedels ter wereld er zijn thuis van heeft gemaakt. En waar weerwolven zijn, zijn jagers.
          Na enkele eeuwen van vreedzame balans in de stad, lijken de problemen zich op te stapelen. Door een of ander stom ongeval komt de leider van de jagergemeenschap plots te overlijden. Opvolgingskwesties brengen het systeem in de war, en wanneer de alfa van de roedel enkele dagen erna een duel tegen een jonge en onervaren buitenstaander verliest, is het hek helemaal van de dam. De jarenlange hiërarchie wordt op zijn kop gezet en oude relaties hebben plots een heel nieuwe impact op de structuur. Of de vrede nu nog zo verzekerd is, is nog maar de vraag.


    BEGINSITUATIE

    Twee dagen na de crematie van de leider van de jagers, wordt de oude alfa begraven. Om de gedachten te verzetten en de sfeer wat luchtiger te maken, gaan velen nadien naar het minifestival F&M in Central Park, Manhattan. Met een klein, maar gezellig podium, sfeervolle muziek en toffe kraampjes moet dat lukken, toch?

    Mijn eigen personage zou de nieuwe alfa zijn. Het is een beetje een special snowflake, maar zeker geen perfect of onoverwinnelijk personage en zo. Komt goed, dat beloof ik! Als een soort van wederzijdse toegeving mogen andere rollen ook wat speciaal zijn, zolang het niet te ongeloofwaardig, te oneerlijk of te vaak gebruikt speciaal is. Ik bedoel dan niet de geaardheid oid van het personage, maar de alfa heeft bijvoorbeeld een jager als mama, wat nogal heel weinig voorkomt. Anypoo, wat ik wil zeggen is: ik ga anderen niet verbieden wat ik mezelf toesta (: En ik wil daarbij met iedereen rekening houden, dus denk gerust lekker out of the box of blijf er gewoon lekker inzitten.




    Vragen en suggesties zijn zeker welkom, maar als je het een rotidee vindt, mag je dit topic gewoon wegklikken. Als er geen animo voor is, dan merk ik dat wel aan het gebrek van antwoorden (; ik ben momenteel niet in de juiste week van de maand om enkel negatief commentaar te ontvangen, sorry.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2018 - 23:44 ]


    Mhm?

    u know my answer

    dat is nee
    jk

    [ bericht aangepast op 22 mei 2018 - 23:50 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hm hm interessant misschien (cat) I'm curious

    c'mon ppl c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    KingRichard schreef:
    u know my answer

    dat is nee
    jk



    Ur so funny <3


    Mhm?

    Girl, yes. Jouw RPG's zijn altijd top


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Girl, yes. Jouw RPG's zijn altijd top

    Werewolf shizzle is altijd goed :Y)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    I like it. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Klinkt goed!


    Spinning around, I'm weightless.

    I’m down for that.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Klinkt leuk (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Bedankt allemaal (:


    Mhm?

    Ziezo


    Mhm?