• JAAAAAA ER IS EINDELIJK IETS GERELEASED EN HET IS EPICCCCCCC
    Maar niet normaal.

    Hiccup en Toothless





    Astrid en Stormfly



    Fishlegs en Meatlug





    Snotlout en Hookfang



    Hookfang, Snotlout, Barf, Ruffnut, Belch en Tuffnut



    Wat vinden jullie van de nieuwe character designs?

    [ bericht aangepast op 23 mei 2018 - 13:59 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Gaaf! Ik hoop wel dat als er bijvoorbeeld nog een nieuwe serie of film of wat dan ook komt, dat ze de stem van Hiccup aanpassen.
    Ik stoorde me daar echt aan in de Netflix serie. Dan is hij gegroeid en heeft hij nog steeds een babystem! (':

    (Ik weet trouwens niet hoe dat in de tweede film was, die heb ik niet gezien. Maar de serie was irritant)

    [ bericht aangepast op 1 juni 2018 - 9:37 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    KingRichard schreef:
    My gooooddd that's fucking awesome <3


    Necessity schreef:
    AAAAAH it's awesome!

    YAAAAAAAAAAAS

    AroonCat schreef:
    De nieuwe designs zijn echt super!! Geen een waarvan ik teleurgesteld ben, echt te gaaf gewoon <33
    Zo benieuwd naar die nieuwe light fury! Sowieso een meisje, kan niet anders, tooooo cuteeeeee

    Jaaaaaaaa, saaaaame (en volgens mij was dat bevestigt bij het naar buiten brengen van het plot).

    Rhyme schreef:
    Gaaf! Ik hoop wel dat als er bijvoorbeeld nog een nieuwe serie of film of wat dan ook komt, dat ze de stem van Hiccup aanpassen.
    Ik stoorde me daar echt aan in de Netflix serie. Dan is hij gegroeid en heeft hij nog steeds een babystem! (':

    (Ik weet trouwens niet hoe dat in de tweede film was, die heb ik niet gezien. Maar de serie was irritant)

    Jay Baruchel blijft Hiccup vertolken, dus ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren. Je zou maar eens een interview moeten luisteren, dat is gewoon zijn stem haha. Maar ik vind het wel gewoon heel tof. Het voegt toe aan het karakter van Hiccup.
    Ben wel zo blij dat T.J. Miller trouw blijft aan de hele franchise. Ik kan niet zonder zijn vertolking van Tuffnut, hehehe.


    Deep inside, I've never felt alive

    Zag gisteren op instagram volgens mij een filmposter voor HTTYD 3 en er stond een witte versie van Toothless op. Maar zou Toothless maatje/partner dan een witte Fury worden of is dat weer een aparte personage in de film? Zoveel vragen, zo weinig antwoorden.


    Physics is awesome

    Ik heb de poster gevonden via google.


    Physics is awesome

    Ik verwacht dat Toothless een vriendinnetje krijgt.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik verwacht dat Toothless een vriendinnetje krijgt.


    Dat verwacht ik ook wel, maar misschien is er een plottwist. Hoewel er wel min of meer werd aangekondigd dat hij een vriendin zou krijgen en heel misschien een mini Toothless. Als het zo is dat de witte Night Fury dan de moeder zou zijn, dan vraag ik me wel af of hun baby op haar of op Toothless zou lijken. Misschien word het dan wel een grijze Night Fury.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Dat verwacht ik ook wel, maar misschien is er een plottwist. Hoewel er wel min of meer werd aangekondigd dat hij een vriendin zou krijgen en heel misschien een mini Toothless. Als het zo is dat de witte Night Fury dan de moeder zou zijn, dan vraag ik me wel af of hun baby op haar of op Toothless zou lijken. Misschien word het dan wel een grijze Night Fury.

    Mini Toothless (H)
    Waarschijnlijk afhankelijk of het een jongen of meisje wordt, of die op de vader of moeder lijkt. Daar zijn ze in animatiefilms/series nogal dol op :x

    [ bericht aangepast op 4 juni 2018 - 17:40 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Mini Toothless (H)
    Waarschijnlijk afhankelijk of het een jongen of meisje wordt, of die op de vader of moeder lijkt. Daar zijn ze in animatiefilms/series nogal dol op :x


    Ik hoop zo hard dat die er komt.
    Ja, waarschijnlijk wel. Maar Hiccup lijkt op zijn moeder en Snotlout lijkt op zijn vader dus ik weet het niet.


    Physics is awesome

    ik heb een indept filmpje gevonden die veel theoriëen bespreekt, ook over de plot. Heel tof! Zitten wel spoilers in, want ze bespreken alle nummers van de soundtrack aka, je kunt lichtelijk eruit opmaken wat er allemaal gaat gebeuren en de persoon haalt ook de boeken erbij. Kijken is dus op eigen risico!



    In the words of Astrid: OHMYGODS, this is sad amazing en zo supercool tegelijk. Ben nu echt heeuuul erg benieuwd, niet normaal.


    Deep inside, I've never felt alive

    ER ZIJN NIEUWE STILLS:










    Deep inside, I've never felt alive

    CaptainMarvel schreef:
    ER ZIJN NIEUWE STILLS:











    Ik heb ze gezien op instagram! Ook had iemand Toothless en de witte Night Fury tegen over elkaar gezet en Hiccup en Astrid tegen over elkaar gezer, erbij stond: Men of Berk like girls with blue eyes.


    Physics is awesome

    De teaser trailer is er!


    Physics is awesome

    Toothless flirting is my new favourite thing on YouTube.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JufAnk schreef:
    Toothless flirting is my new favourite thing on YouTube.


    Hij doet zo hard zijn best en Hiccup die hem probeert te helpen. Het was wel hilarisch. En Hiccup met een baard, een echte baard.


    Physics is awesome

    Ja omg. Toothless en Hiccup lijken gewoon heel erg op elkaar: allebei zeer ongemakkelijk en awkward.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.