• • Riverdale •

    Our story is about a town, a small town, and the people who live in the town.
    From a distance, it presents itself like so many other small towns all over the world Safe.
    Decent.
    Innocent.
    Get closer, though, and you start seeing the shadows underneath.
    The name of our town is Riverdale.

    Na de ontmaskering van de Black Hood en het einde van de rellen lijkt de rust eindelijk terug gekeerd in Riverdale. De ouders gaan naar werk, de kinderen gaan naar school en in de vrije tijd valt er nog altijd te genieten van een milkshake bij Pop's. Maar is de rust wel terug gekeerd naar het kleine stadje of is het simpelweg weer een van de vele façades waar Riverdale ook bekend om staat. Van buiten mag alles dan weer vredig en onschuldig lijken, maar vergis je niet. De spanningen tussen de Northside en de Southside lijken soms hoger dan ooit. Natuurlijk wil iedereen voorkomen dat de gebeurtenissen elkaar herhalen, maar tegelijk zit iedereen te wachten tot een laatste druppel weer de emmer laat overlopen...
    • • • • • • • • • • •
    Maar zover zijn we gelukkig nog niet. Dus neem je vrienden mee naar Pop's voor een heerlijke burger en laten we de milkshakes niet vergeten.
    Voor nu kunnen we ons nog wel gedragen alsof er niks aan de hand is, toch?

    Deze RPG speelt zich dus af na de rellen aan het einde van seizoen twee, waar iedereen zijn eigen leven weer probeert op te pakken. Feel free to see it as an alternative ending, in case our hearts get broken once again. Het leek me dan ook leuk om naast onze eigen personages, ook de bestaande personages van de show te betrekken. Wil je een personage die nog niet in de lijst staat of heb je een geweldig idee voor je eigen personage? Feel free to ask, I don't bite that hard
    So... Everyone ready? If so, grab your french fries and let's play....

    Bestaande personages:
    Archie Andrews: Sombre 1.6
    Jughead Jones: Jug 1.6
    Veronica Lodge:
    Betty Cooper: McTier 1.2
    Cheryl Blossom: Ashryver 1.2
    Josie McCoy:
    Kevin Keller: IrisWestAllen 1.3
    Reggie Mantle:
    Toni Topaz: Phorthos 1.3
    Sweet Pea: Solmeron 1.4
    Fangs Fogarty: Forgarty 1.2
    Joaquin DeSantos:
    FP Jones: Forgarty 1.6
    Alice Cooper: Locomotief
    Fred Andrews: IrisWestAllen 1.6
    Hermione Lodge:
    Hiram Lodge:
    And many more.... If you ask


    Verzonnen personages:
    ~ Forsythia "Jellybean" Jones - Fonollosa 1.1
    ~ Daffodil 'Dee' Doherty - Wildfowls 1.2
    ~ Ivy Danvers - Ashryver 1.6
    ~ Cleo "Puma" Perez - Sombre 1.3
    ~ Sunmi Bae - Trishanakru 1.4
    ~ Axel Bodhi Gardner - Solmeron 1.3
    ~ Blake Jetty - EiIonwy 1.2
    ~ Domhnall " The Dom" Doherty - Wildfowls 1.4
    ~ Ashryver


    El Diablo.

    Lukt het met reageren? c;


    El Diablo.

    Ik schrijf morgen! Heel misschien vanavond maar ik ben doodop :') net klaar met 3 dagen animeren (10;30-20 uur met amper food) sooo yeaah i is tiredd


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    Ik schrijf morgen! Heel misschien vanavond maar ik ben doodop :') net klaar met 3 dagen animeren (10;30-20 uur met amper food) sooo yeaah i is tiredd


    Yay! Also, please take good care of yourself!


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Yay! Also, please take good care of yourself!


    don't worry I will ;3 got some food right here, so meteen nog koken heheh :') perks of being a student animationfilm : having no life


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    (...)

    don't worry I will ;3 got some food right here, so meteen nog koken heheh :') perks of being a student animationfilm : having no life


    Good (:

    also, that's a perk of being a veterinary student too... Ow well, perk

    Also, ik zal ook morgen/zaterdag nog proberen te posten als het lukt

    [ bericht aangepast op 7 juni 2018 - 20:57 ]


    Bowties were never Cooler

    Vind iedereen het goed om nu te skippen naar de opening? Bc it’s very quiet :’D


    El Diablo.

    Ik post vanavond sowieso! Sowwryyy

    of morgen ochtend *hides in corner*

    [ bericht aangepast op 9 juni 2018 - 22:20 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Yay! No need to say sorry


    Bowties were never Cooler

    Fonollosa schreef:
    Vind iedereen het goed om nu te skippen naar de opening? Bc it’s very quiet :’D


    Van mij mag het ^^


    We were the forever that didn't last

    Fonollosa schreef:
    Vind iedereen het goed om nu te skippen naar de opening? Bc it’s very quiet :’D

    Yus


    How far is far

    Skip time!

    De uren in het kleine stadje zijn voorbijgevlogen. De laatste dingen regelen voor de grote opening, een hapje en drankje bij Pop's of misschien een doodnormale werkdag. Iedereen had wel wat te doen, maar nu is het eindelijk tijd. Het is bijna acht uur en dat betekent dat het tijd is voor de grote opening van de speakeasy. Alles staat klaar en iedereen is klaar voor een groot feest na alle ellende van slechts een paar maanden geleden. Dit kan een avond worden om nooit te vergeten. Op welke manier? Well, that's up to you.

    Dag: Vrijdag 15 juni
    Tijd: +/- 20:00
    Weer: De lucht is nog altijd helder en heeft doordat de zon langzaamaan ondergaat een oranje-rode gloed gekregen. Het briesje van eerder die dag is wat sterker geworden, maar niks extreems. Het is enkel wat frisser, dus het is een idee om een jasje mee te nemen voor na het feest. De temperatuur staat nog altijd op een mooie 19 graden.


    El Diablo.

    Iemand die wil meeten met Jelly? c;


    El Diablo.

    Fonollosa schreef:
    Iemand die wil meeten met Jelly? c;

    Jug? c:


    How far is far

    Jug schreef:
    (...)
    Jug? c:


    Is goed ^^ Wil jij eerst of?


    El Diablo.

    Fonollosa schreef:
    (...)

    Is goed ^^ Wil jij eerst of?

    Zou jij misschien eerst willen? c;


    How far is far