• Een tweedaagsdurend project, verveling en warmte zijn geen goede combinatie ontdekte ik gisteren. En omdat de ventilator op mijn kamer iets te groot is om mee naar school te nemen, nam ik een motortje mee met het idee er zelf een te maken. En dat lukte!



    Zo zag ie er uiteindelijk uit:



    Het motortje staat in een Dopper, en de potloden ondersteunen het motortje, maar zorgen er daarvoor ook voor dat het een pennenbakje is -multifunctioneel, whoehoeee! Door de trilling van het apparaatje zelf beweegt de Dopper en is het zo’n ronddraaiende ventilator. Helaas geeft het niet super veel wind, maar wel wat; genoeg voor verfrissing. Ik vond het vooral leuk dat het werkte (:


    Jullie nog wat leuks gedaan met dit warme weer? En misschien nog een oplossing gezocht voor een ander probleem?

    [ bericht aangepast op 30 mei 2018 - 15:02 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Haha omg thats amazing 😂😍 Knap gedaan!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Nice hahaha


    And then we'll see it.

    Hahahaha super leuk bedacht

    Met dit warme weer mag ik lekker werken, maar gelukkig wel met de airco aan <3


    Life is a beautiful struggle

    Holy shit ik heb dat nodig! Waar heb je dat motortje en ventilatortje vandaan gehaald?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Valt je dopper niet van de tafel af omdat ie ronddraait tho? Lol


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Florent schreef:
    Valt je dopper niet van de tafel af omdat ie ronddraait tho? Lol


    Nou, het is eigenlijk een motor op een afwasborsteltje, dat beweegt door de trillingen. Die viel inderdaad van tafel af, en om die reden had ik hem in de dopper gezet. Die trilde een stuk minder en bewoog niet veel van plaats. En midden op de tafel gezet, zodat hij niet zo snel zou vallen :')

    @Ridistrin, dat dingetje zelf heb ik jaren geleden gemaakt, en nu gewoon even gepakt. Geen idee wat dat voor motortje is eigenlijk.. de ventilator is gewoon een strookje papier (dubbelgevouwen om iets dikker en steviger te hebben) tussen de schroevjes gedaan.
    Zo ziet dat ding zelf er uit, het zit allemaal vastgelijmd/geschroefd.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Hahah, super leuk!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •