• 100% Single


    It's better to be single with high standards,
    than in a relationship setteling for less.

    Gezien Valentijnsdag weer om de hoek komt gesprongen en ik mezelf weer de nodige bonbons, likeur en bad eend sponsjes moet kopen, besloot ik dit topic te maken. Vooral omdat je namelijk jezelf wel leuke Valentijns cadeautjes kan kopen dan een ‘vriend’ of vriendin. Wie kent jou nou beter dan jijzelf. Niemand. Dat dacht ik al.

    Praat hier rond over het losse leven, pervs @ tinder & cadeautjes die je jezelf gunt en hoe vreselijk een relatie hebben wel niet is. Want after all; we can do whatever we want and what we want. No fucks are given. C;

    Single Babes:
    Rick • HlPPIE
    Matty • JufAnk
    Veerle • Einzelganger
    J • Trippy

    [ bericht aangepast op 10 juni 2018 - 21:42 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SINGLE AND SO READY NOT TO MINGLE! Nee seriously, ik merk wel echt hoe langer ik single ben hoe minder zin ik heb om niet single te zijn, iemand die hetzelfde probleem heeft?


    The truth is out there.

    Still Single as a pringle (eventhough they come with 90 pringles in a can)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Zat me net te bedenken cuz this is in alot of topics... Willen jullie een lijstje met single ppl? of gewoon zou houden hehe c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Locomotief schreef:
    Zat me net te bedenken cuz this is in alot of topics... Willen jullie een lijstje met single ppl? of gewoon zou houden hehe c;



    Yes dat is wel fun :P

    Rick / HlPPIE


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    JufAnk / Matty

    Yeehaw. Single af hier


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Okoye schreef:
    SINGLE AND SO READY NOT TO MINGLE! Nee seriously, ik merk wel echt hoe langer ik single ben hoe minder zin ik heb om niet single te zijn, iemand die hetzelfde probleem heeft?


    Also same. Ergens wel en ergens niet. Want het lijkt me heerlijk om in een goede, leuke relatie te zitten, maar aan de andere kant hoef ik nu gewoon met niemand rekening te houden. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JufAnk schreef:
    (...)

    Also same. Ergens wel en ergens niet. Want het lijkt me heerlijk om in een goede, leuke relatie te zitten, maar aan de andere kant hoef ik nu gewoon met niemand rekening te houden. :Y)


    Ja dat is het ook heel erg inderdaad! Zodra ik al het idee krijg dat ik met iemand rekening moet gaan houden op die manier is het gewoon echt een BLEH moment. Dan denk ik gewoon dat het beter is om gewoon single te blijven tot dat gevoel weg gaat over tijd of bij iemand ofzo. Like same, het lijkt mij ook heerlijk maar ook weer niet ofzo. Heel dubbel.


    The truth is out there.

    Okoye schreef:
    (...)

    Ja dat is het ook heel erg inderdaad! Zodra ik al het idee krijg dat ik met iemand rekening moet gaan houden op die manier is het gewoon echt een BLEH moment. Dan denk ik gewoon dat het beter is om gewoon single te blijven tot dat gevoel weg gaat over tijd of bij iemand ofzo. Like same, het lijkt mij ook heerlijk maar ook weer niet ofzo. Heel dubbel.


    Jaa precies dat. :') Bij mijn eerste en enige relatie, ondertussen zo'n drie jaar terug, werkte het ook totaal niet omdat die jongen zo aanhankelijk als een hond was, zeg maar. Hij wilde continu bij me zijn en zo (om over zijn zeer religieuze overtuigingen nog maar niet te spreken) en dat vond ik echt zwaar irritant. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Als zo lang single dat ik niet eens weet of ik wel geschikt relatiemateriaal ben.
    Voor diegene hier die ervaring met mij hebben irl, antwoord even eerlijk:
    Ben ik geschikt relatiemateriaal?? (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    Als zo lang single dat ik niet eens weet of ik wel geschikt relatiemateriaal ben.
    Voor diegene hier die ervaring met mij hebben irl, antwoord even eerlijk:
    Ben ik geschikt relatiemateriaal?? (';



    MEEEEEEEEEEEEEEE! omg rofl :'D so me lol i'm actually dying rn


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Single zijn is niet zo erg tho, I mean ik zit ook niet te wachten op een nieuwe flop :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    JufAnk schreef:
    (...)

    Jaa precies dat. :') Bij mijn eerste en enige relatie, ondertussen zo'n drie jaar terug, werkte het ook totaal niet omdat die jongen zo aanhankelijk als een hond was, zeg maar. Hij wilde continu bij me zijn en zo (om over zijn zeer religieuze overtuigingen nog maar niet te spreken) en dat vond ik echt zwaar irritant. :')


    Je weet in ieder geval wat je absoluut niet wil dan! Dat scheelt ook al haha!

    @Britt: Uhm girl u kidding me? I'd date you. 165% for sure. Nee maar ook serieus denk echt dat je dat bent vooral omdat je ook heel laid back bent en veel mensen (zoals Matty ook al omschrijft) kunnen er niet goed tegen als iemand clingy is.


    The truth is out there.

    Een relatie hebben lijkt me echt een nachtmerrie tbh


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    (ik lees nog steeds mee)
    (@Britt are you shitting me op basis van je snaps alleen al is mijn antwoord een keiharde ja)


    Spinning around, I'm weightless.

    Uh. Ik ben in geen tien jaar verliefd geweest.


    No growth of the heart is ever a waste