• 100% Single


    It's better to be single with high standards,
    than in a relationship setteling for less.

    Gezien Valentijnsdag weer om de hoek komt gesprongen en ik mezelf weer de nodige bonbons, likeur en bad eend sponsjes moet kopen, besloot ik dit topic te maken. Vooral omdat je namelijk jezelf wel leuke Valentijns cadeautjes kan kopen dan een ‘vriend’ of vriendin. Wie kent jou nou beter dan jijzelf. Niemand. Dat dacht ik al.

    Praat hier rond over het losse leven, pervs @ tinder & cadeautjes die je jezelf gunt en hoe vreselijk een relatie hebben wel niet is. Want after all; we can do whatever we want and what we want. No fucks are given. C;

    Single Babes:
    Rick • HlPPIE
    Matty • JufAnk
    Veerle • Einzelganger
    J • Trippy

    [ bericht aangepast op 10 juni 2018 - 21:42 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben in mijn hele 20 jaar op deze wereld nog nooit verliefd geweest :’D


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Nouja, ik join -tegen mijn wil in- dan ook :') Ik heb echt een hekel aan single zijn, het is gewoon niets voor mij, maar ik wil me ook niet in relaties storten voordat ik enorm verliefd ben en dat komt ook maar zelden voor, en bovendien wil ik iemand spontaan ontmoeten, en niet via internet dating ofzo, dus de kans dat ik ooit weer niet-single ben is ongeveer 0,0001%. Jippie!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik join, want ik houd van single zijn en dat is dan ook een bewuste keuze :')


    Life is a beautiful struggle

    Ik ben single maar ik vind het niet leuk hahaha. Idk.
    Een jaar geleden had ik een breakup en ik voel me er nog steeds slecht over.
    Punt is wel dat ik niet echt terug naar die relatie zou willen want ik had regelmatig mental breakdowns omdat ik bang was dat ie niet meer van me zou houden (de persoon was een beetje tegenoverstelde van clingy, vandaar). Maar over het algemeen voelde ik me in die tijd wel gelukkiger dan nu. Maar ik ben soms gewoon emotioneel instabiel en ik moet wachten en iemand vinden die daarmee om kan gaan. Maar m'n zelfbeeld is niet zo geweldig dus ik betwijfel ergens ook of ik überhaupt nog een relatie zou kunnen krijgen. Meh.
    Maar het is vast goed voor me om een tijdlang single te zijn. Hoop ik.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Oeps ik lees hier dingen over aanhankelijke honden enzo :'D maar dat heb ik meestal in de relatie wheps. Ik bind me als een Phyton aan zijn lichaam wbw. Nee grapje, ook niet zo overdreven :'D but i <3 tight cuddles


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben single en momenteel tevreden daarover. Ik heb (vanwege m'n ex en vader) huge issues rondom mannen en vertrouwen in het algemeen. Daarnaast word ik vrij moeilijk verliefd en is m'n omgang met jongens al frigging awkward — wat dat betreft ben ik net Raj van The Big Bang Theory, met alcohol op gaat het wél goed.


    •

    I feel you, Mirte. Ik drink geen alcohol maar mijn omgang met mannen is ook hella awkward. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben wel helemaal gewend aan weer single zijn (nu ruim een half jaar). Afgelopen week had een kennis van mij me gekoppeld aan een leuk meisje, dus heb haar nummer en we hebben al even geappt maar ik merk gewoon dat mijn motivatie erg laag is (niet omdat ik haar niet leuk vind, naja, we hebben tot nu toe niet heel veel gemeen maar sommige dingen ook weer wel), en dat ik niet echt weet of ik er nou werk van moet maken of dat ik lekker in mn single safe zone blijf hangen. Ik ben opzich momenteel heel tevreden met single zijn maar ik mis gezellig dingen samen doen ook wel en ik heb wel vriendschappen die het gat een klein beetje opvullen maar dat is echt een pleister op een grote wond enzo. Decisions decisions.


    The truth is out there.

    Sattler schreef:
    Ik ben single en momenteel tevreden daarover. Ik heb (vanwege m'n ex en vader) huge issues rondom mannen en vertrouwen in het algemeen. Daarnaast word ik vrij moeilijk verliefd en is m'n omgang met jongens al frigging awkward — wat dat betreft ben ik net Raj van The Big Bang Theory, met alcohol op gaat het wél goed.


    Over de trust issues wilde ik zeggen; it will get better. Maar it won't. Once its broken, it cannot be healed... I think. Meteen ook de reden dat ik nooit kinderen wil. Geen zin om achter gelaten te worden en al helemaal niet mét kinderen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Entertainer schreef:
    (...)

    Over de trust issues wilde ik zeggen; it will get better. Maar it won't. Once its broken, it cannot be healed... I think. Meteen ook de reden dat ik nooit kinderen wil. Geen zin om achter gelaten te worden en al helemaal niet mét kinderen.


    I know. Ik ga ook niets forceren met relaties. Ik moet me direct fijn en veilig voelen bij iemand, anders komt dat vrijwel nooit.


    •

    Sattler schreef:
    (...)

    I know. Ik ga ook niets forceren met relaties. Ik moet me direct fijn en veilig voelen bij iemand, anders komt dat vrijwel nooit.


    Feel ya... mijn laatste date was dus echt een goede jongen en ergens wist ik wel dat hij wel loyaal was enz en we hadden het toch nog erover gehad dat hij het zo jammer vond dat iedereen maar vreemd gaat tegenwoordig... Yet I still didn't trust him and ruined it lol. So thats why I said it; Idk if it ever will be better. Or maybe its just me. Fucked up for life lol :'D

    [ bericht aangepast op 10 juni 2018 - 21:46 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik hoor ook al een tijdje weer bij deze club lol hey


    Heaven is a place that we all have

    Ah men, ik ben in zo’n klote situatie terecht gekomen. Ik heb iemand leren kennen via een good old datingapp en we hebben een hele toffe eerste date gehad, waarbij het zelfs zo goed klikte dat ik besloot te blijven slapen in plaats van in het holst van de nacht nog op mijn fietsie naar huis te gaan. Hij vind mij duidelijk ook leuk, al vind ik hem denk ik leuker nu, maar hij gaat eind augustus tot eind december backpacken in Azië. :( Hij is eigenlijk heel duidelijk dat hij niemand achter wil laten als hij gaat, want hij vindt dat hij dat niet kan maken (maar ik denk eigenlijk ook dat hij gewoon single wil kunnen zijn op deze reis).

    Ik ben nu heel erg in dubio wat ik hier mee moet, want ik kan me de laatste keer dat ik iemand zó leuk vond niet meer herinneren en ik wil gewoon verliefd op hem kunnen worden en kroelen en ugh 😑 Het is waarschijnlijk het ‘beste’ voor mezelf als ik nu een knoop doorhak en besluit niet verder te daten, maar ik vind hem zo leuk :(

    Wat zouden jullie doen?

    Skrivbar schreef:
    Ah men, ik ben in zo’n klote situatie terecht gekomen. Ik heb iemand leren kennen via een good old datingapp en we hebben een hele toffe eerste date gehad, waarbij het zelfs zo goed klikte dat ik besloot te blijven slapen in plaats van in het holst van de nacht nog op mijn fietsie naar huis te gaan. Hij vind mij duidelijk ook leuk, al vind ik hem denk ik leuker nu, maar hij gaat eind augustus tot eind december backpacken in Azië. :( Hij is eigenlijk heel duidelijk dat hij niemand achter wil laten als hij gaat, want hij vindt dat hij dat niet kan maken (maar ik denk eigenlijk ook dat hij gewoon single wil kunnen zijn op deze reis).

    Ik ben nu heel erg in dubio wat ik hier mee moet, want ik kan me de laatste keer dat ik iemand zó leuk vond niet meer herinneren en ik wil gewoon verliefd op hem kunnen worden en kroelen en ugh 😑 Het is waarschijnlijk het ‘beste’ voor mezelf als ik nu een knoop doorhak en besluit niet verder te daten, maar ik vind hem zo leuk :(

    Wat zouden jullie doen?


    Een vriendin van mij zat in dezelfde situatie (zij was degene die een half jaar weg ging tho) en zij heeft besloten het af te kappen omdat ze inderdaad single wilde zijn. Zij had met die jongen afgesproken om gewoon daarna te kijken of de klik er nog was als ze beiden nog single waren tegen die tijd. Opzich vind ik dat best een redelijk plan. Ik snap wel dat hij niemand achter wil laten tijdens de reis (al helemaal niet een beginnende relatie want dat is recipe for disaster) en, als jullie elkaar echt zo leuk vinden komen jullie vast toch weer terug bij elkaar zodra hij terug is en ander was het niet meant to be (zoals ik het zie he). Maar denk dat je voornamelijk na moet gaan wat jij het fijnst vind en je goed bij voelt, maar het moet voor hem ook een redelijke oplossing zijn. (:


    The truth is out there.

    Single and never been in love

    [ bericht aangepast op 1 juli 2018 - 11:08 ]


    -