• 100% Single


    It's better to be single with high standards,
    than in a relationship setteling for less.

    Gezien Valentijnsdag weer om de hoek komt gesprongen en ik mezelf weer de nodige bonbons, likeur en bad eend sponsjes moet kopen, besloot ik dit topic te maken. Vooral omdat je namelijk jezelf wel leuke Valentijns cadeautjes kan kopen dan een ‘vriend’ of vriendin. Wie kent jou nou beter dan jijzelf. Niemand. Dat dacht ik al.

    Praat hier rond over het losse leven, pervs @ tinder & cadeautjes die je jezelf gunt en hoe vreselijk een relatie hebben wel niet is. Want after all; we can do whatever we want and what we want. No fucks are given. C;

    Single Babes:
    Rick • HlPPIE
    Matty • JufAnk
    Veerle • Einzelganger
    J • Trippy

    [ bericht aangepast op 10 juni 2018 - 21:42 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Aah wat balen :(


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Nou, ja. Ik zie het maar zo: er komen altijd wel anderen op mijn pad. En als zij niet de juiste voor mij is, dan is het goed zo. De juiste kom ik vanzelf wel tegen.
    That's life.

    Chilton schreef:
    Nou, ja. Ik zie het maar zo: er komen altijd wel anderen op mijn pad. En als zij niet de juiste voor mij is, dan is het goed zo. De juiste kom ik vanzelf wel tegen.
    That's life.


    Dat is zeker waar. En met roosvicee komt altijd alles goed.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Chilton schreef:
    Ach ja, ik kom wel weer een ander tegen. Het voelt nu alleen wel een beetje raar. Maar dat gaat wel over. (:


    I volunteer as tribute!! 🐙


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Single life heeft wel echt voordelen in de zin dat je lekker echt alleen maar met jezelf rekening hoeft te houden. Altijd eten wat je zelf wil, films kijken die je graag wil kijken. Bless this shiz.


    The truth is out there.

    R3HAB schreef:
    (...)

    I volunteer as tribute!! 🐙


    Waha, dat vat ik op als compliment. :b

    Sansa schreef:
    Single life heeft wel echt voordelen in de zin dat je lekker echt alleen maar met jezelf rekening hoeft te houden. Altijd eten wat je zelf wil, films kijken die je graag wil kijken. Bless this shiz.


    True tho!

    Chilton schreef:
    (...)

    True tho!


    *laughs while watching obscure cultfilms* (duivel)


    The truth is out there.

    Ugh...
    Misschien ligt het aan het feit dat ik een hartje met datum van mijn insta-omschrijving gehaald heb ofzo, idk. Maar ik krijg nu bijna dagelijks verzoeken van gekke wijven die ineens random seks willen. Euh, no thanks... :s
    Meer mensen die dit hebben?

    Chilton schreef:
    Ugh...
    Misschien ligt het aan het feit dat ik een hartje met datum van mijn insta-omschrijving gehaald heb ofzo, idk. Maar ik krijg nu bijna dagelijks verzoeken van gekke wijven die ineens random seks willen. Euh, no thanks... :s
    Meer mensen die dit hebben?


    Wil je ruilen? Met -249943 % aandacht? HAHA


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    GrohI schreef:
    (...)

    Wil je ruilen? Met -249943 % aandacht? HAHA


    Nou, ik denk niet dat je blij wordt van zulke dingen, hoor. Haha :')

    Life hack zet er een random datum in met een hartje, en eventueel een ring :P Laten ze je wel met rust hahaha


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.