• 100% Single


    It's better to be single with high standards,
    than in a relationship setteling for less.

    Gezien Valentijnsdag weer om de hoek komt gesprongen en ik mezelf weer de nodige bonbons, likeur en bad eend sponsjes moet kopen, besloot ik dit topic te maken. Vooral omdat je namelijk jezelf wel leuke Valentijns cadeautjes kan kopen dan een ‘vriend’ of vriendin. Wie kent jou nou beter dan jijzelf. Niemand. Dat dacht ik al.

    Praat hier rond over het losse leven, pervs @ tinder & cadeautjes die je jezelf gunt en hoe vreselijk een relatie hebben wel niet is. Want after all; we can do whatever we want and what we want. No fucks are given. C;

    Single Babes:
    Rick • HlPPIE
    Matty • JufAnk
    Veerle • Einzelganger
    J • Trippy

    [ bericht aangepast op 10 juni 2018 - 21:42 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    R3HAB schreef:
    (...)

    Dit vind ik dus even een lastige. I mean hij slide wel in je DM's dus het betekend wel iets, maar het kan uiteraard ook wel onschuldig zijn. Misschien gewoon even afwachten? Het is per slot van rekening nog maar 2 dagen (:


    Ja precies hahaha!
    We praten inmiddels via app verder, dus ik zie wel welke kant dit op gaat!


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik ben erachter gekomen dat ik twee types heb.
    Sowieso groot en met blauwe ogen, maar ofwel blond en gespierd, ofwel atletisch mager, met donker haar. Bonuspunten als ze een extra sterke kaaklijn en hoge jukbeenderen hebben.

    Tell me about your types! Ik ben best wel nieuwsgierig nu haha


    A to the Z

    Ik val op vrouwen en niet echt op meisjes, en dat bedoel ik in de zin van ik houd niet zo van vrouwen die heel erg bezig zijn met hun gewicht/uiterlijk gezond leven is oke maar wanneer het een obsessie wordt is dat voor mij al echt wel een afknapper. Ik val vooral heel erg op innerlijk. Maar goed not gonna lie als ze er mooi uit ziet is dat zeker niet erg. Hou er van als een vrouw gewoon lekker zichzelf kan zijn.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    HELLO FELLOW SINGLES I'm home

    Freyr schreef:
    HELLO FELLOW SINGLES I'm home




    Welcome home :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Update: we appen nog steeds en heb nog steeds geen idee wat hij er mee wilt 😂🤷🏽‍♀️
    Vind het ook zo stom om nu te vragen waarom hij me opeens een berichtje stuurde

    [ bericht aangepast op 11 juli 2018 - 23:34 ]


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Pixielisje schreef:
    Ik ben erachter gekomen dat ik twee types heb.
    Sowieso groot en met blauwe ogen, maar ofwel blond en gespierd, ofwel atletisch mager, met donker haar. Bonuspunten als ze een extra sterke kaaklijn en hoge jukbeenderen hebben.

    Tell me about your types! Ik ben best wel nieuwsgierig nu haha


    Mijn type is echt donker haar en blauwe of groene ogen. I blame the many books that have awesome male characters that are tall, dark and handsome...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maim schreef:
    Update: we appen nog steeds en heb nog steeds geen idee wat hij er mee wilt 😂🤷🏽‍♀️
    Vind het ook zo stom om nu te vragen waarom hij me opeens een berichtje stuurde


    Je kan ook voorstellen aan hem om iets te gaan drinken? Mss maakt hij dan wel een move en dan weet je het (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    R3HAB schreef:
    (...)

    Je kan ook voorstellen aan hem om iets te gaan drinken? Mss maakt hij dan wel een move en dan weet je het (:


    Mm ja zou kunnen! Maar aan andere kant vind ik het dan ook weer zo snel 😅
    Als hij nou gewoon ff zegt wat die wilt dan zijn we er van af :’)


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Maim schreef:
    (...)

    Mm ja zou kunnen! Maar aan andere kant vind ik het dan ook weer zo snel 😅
    Als hij nou gewoon ff zegt wat die wilt dan zijn we er van af :’)


    Ja mja als hij zegt 'ik wil je hier. Nu. Op mijn kamer wbw' das dan ook weer te snel dus dat gaat hij ook niet zo 123 doen 😂😂😂


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    R3HAB schreef:
    (...)

    Ja mja als hij zegt 'ik wil je hier. Nu. Op mijn kamer wbw' das dan ook weer te snel dus dat gaat hij ook niet zo 123 doen 😂😂😂


    XD dat lijkt me idd ook weer zowat hahaha
    Bedoelde het iets subtieler (nerd)


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ben ook single heb nooit een lange of serieuze relatie gehad. (krul)

    Ah wat ben ik blij dat ik single ben. Wat een gezeik.
    Er is een gast, even met hem geappt hartstikke prima (ook nog wel aardig leuk en gezellig), ik reageer een middag en ochtend niet en meneer denkt mij gelijk te kunnen vertellen dat ik meer online moet komen en dat ik niet meer met 'm wil praten? Je bent niks van me en ik kijk niet 24/7 op mijn mobiel omdat ik persé met je wil praten, damn I got a life you get your own without me.


    Life is a beautiful struggle

    Caraveo schreef:
    Ah wat ben ik blij dat ik single ben. Wat een gezeik.
    Er is een gast, even met hem geappt hartstikke prima (ook nog wel aardig leuk en gezellig), ik reageer een middag en ochtend niet en meneer denkt mij gelijk te kunnen vertellen dat ik meer online moet komen en dat ik niet meer met 'm wil praten? Je bent niks van me en ik kijk niet 24/7 op mijn mobiel omdat ik persé met je wil praten, damn I got a life you get your own without me.


    Sommige mensen zijn zo dependent op appjes, echt je kan toch wel even een dag zonder. Als je elk moment van de dag met elkaar praat ben je ook zo uitgepraat :') Gewoon lekker je ding doen Jell, die kerel verdient je niet :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Pixielisje schreef:
    Ik ben erachter gekomen dat ik twee types heb.
    Sowieso groot en met blauwe ogen, maar ofwel blond en gespierd, ofwel atletisch mager, met donker haar. Bonuspunten als ze een extra sterke kaaklijn en hoge jukbeenderen hebben.

    Tell me about your types! Ik ben best wel nieuwsgierig nu haha


    Nu ik er zo over nadenk, heb ik niet echt vaste types. Ik bedoel, ik vind Tyler Hoechlin knap (vooral met baard), maar bijvoorbeeld Lucas Till ook. Maar Ed Sheeran ziet er ook niet verkeerd uit dus ja, ik geloof niet dat ik echt vaste types heb.




    Physics is awesome