• 100% Single


    It's better to be single with high standards,
    than in a relationship setteling for less.

    Gezien Valentijnsdag weer om de hoek komt gesprongen en ik mezelf weer de nodige bonbons, likeur en bad eend sponsjes moet kopen, besloot ik dit topic te maken. Vooral omdat je namelijk jezelf wel leuke Valentijns cadeautjes kan kopen dan een ‘vriend’ of vriendin. Wie kent jou nou beter dan jijzelf. Niemand. Dat dacht ik al.

    Praat hier rond over het losse leven, pervs @ tinder & cadeautjes die je jezelf gunt en hoe vreselijk een relatie hebben wel niet is. Want after all; we can do whatever we want and what we want. No fucks are given. C;

    Single Babes:
    Rick • HlPPIE
    Matty • JufAnk
    Veerle • Einzelganger
    J • Trippy

    [ bericht aangepast op 10 juni 2018 - 21:42 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Einzelganger schreef:
    (...)

    Een vriendin van mij zat in dezelfde situatie (zij was degene die een half jaar weg ging tho) en zij heeft besloten het af te kappen omdat ze inderdaad single wilde zijn. Zij had met die jongen afgesproken om gewoon daarna te kijken of de klik er nog was als ze beiden nog single waren tegen die tijd. Opzich vind ik dat best een redelijk plan. Ik snap wel dat hij niemand achter wil laten tijdens de reis (al helemaal niet een beginnende relatie want dat is recipe for disaster) en, als jullie elkaar echt zo leuk vinden komen jullie vast toch weer terug bij elkaar zodra hij terug is en ander was het niet meant to be (zoals ik het zie he). Maar denk dat je voornamelijk na moet gaan wat jij het fijnst vind en je goed bij voelt, maar het moet voor hem ook een redelijke oplossing zijn. (:


    This.

    Dat hij graag single wil blijven op zo'n reis, wil niet zeggen dat hij van plan is om met jan en alleman in bed te duiken. Het is al moeilijk om voor langere tijd je familie achter te laten als je op reis gaat en als je een relatie hebt, maakt dat het alleen maar nóg erger.


    Bedankt voor jullie input. Ik geloof dat hij zelf ook zo z’n conclusies heeft getrokken, want hij reageert op het moment niet eens meer op mijn berichtje. Dan gaan we maar weer terug naar being unhappy single.

    Count me in y’all.
    Nog niet zo lang geleden heb ik de relatie met mijn ex verbroken omdat hij emotionally unavailable is. Nu wilde hij friends with benefits zijn maaaar ik heb me laten adviseren en ben tot de conclusie gekomen dat je-je gevoelens niet zomaar even uit kunt zetten en van een relatie naar fwb is a recipe for disaster.


    What’s tasty in Busan?

    Skrivbar schreef:
    Bedankt voor jullie input. Ik geloof dat hij zelf ook zo z’n conclusies heeft getrokken, want hij reageert op het moment niet eens meer op mijn berichtje. Dan gaan we maar weer terug naar being unhappy single.


    Pfsh — dat is ook niet aardig. Like, hij kan gewoon blijven appen, toch?
    Ach, zoals m'n oma altijd zegt: geen hand vol, maar een land vol.


    Skrivbar schreef:
    Bedankt voor jullie input. Ik geloof dat hij zelf ook zo z’n conclusies heeft getrokken, want hij reageert op het moment niet eens meer op mijn berichtje. Dan gaan we maar weer terug naar being unhappy single.


    Daarom is er toch ook dat gezegde?
    In elk stadje een schatje :)
    Er komt zo weer een nieuwe op je pad :)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2018 - 13:52 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Pas topic binnenkort even aan met de newcomers c;. Ben alleen FF shook van de lay out ahaha :'D I'm late don't judge


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nou, het hoge woord kwam eruit en hij zei dat hij mij ook leuk vond, maar zich te laat realiseerde dat hij echt geen ruimte voor iemand in zijn leven heeft. Waarom heb ik dit altijd? Ik probeer mezelf te herinneren dat ik hem for fuck's sake maar 1 keer gezien heb, maar het was zo leu-leuk. Dit is zo stom.

    Hoe dealen jullie met single zijn in de zomer? Ik vind het dan eigenlijk altijd extra moeilijk, vooral omdat iemand op vakantie gaat met hun lief etc. (Ik weet het: zoek afleiding, ga iets met vrienden doen, lees boeken, maar het blijft maar rond spoken).

    Ik denk er nooit echt over na, ook ni3t in de zomer. :') Ik werk toch vijf weken in Duitsland en om eerlijk te zijn ben ik nooit echt bezig met 'zoeken' of zo.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nou ja, je moet het positief zien. Ik ga vaak eens met vrienden op café zitten en ik ga ook op vakantie met mijn ouders. Dus ik vind single zijn dan wel handig, aangezien ik niet moet denken aan iemand die thuis zit en ik gewoon kan doen wat ik wil (wbw)
    Ik ga wel niet tinderen deze zomer. Ik weet niet hoe het bij jullie allemaal zit, maar ik maak gretig gebruik van 'school' en 'studeren' als excuus wanneer ik toch niet echt op date wil gaan met iemand :') (leugentje om bestwil haha)

    Ugh, iedereen heeft die persoon in zijn leven. Die ene persoon waarmee je al lange tijd bevriend bent, maar niet zo heel vaak ziet dus je moet elkaar toch wel wat updaten. En wiens eerste vraag standaard is: "En heb je nu nog geen lief?"


    want ja dat is echt de enige update die er toe doet???
    en laten we het maar niet hebben over alle familiefeesten oh god no make it stop
    of de eeuwige joke dat mijn beste vriend en ik gewoon moeten daten omdat we overduidelijk verliefd op elkaar zijn. (ik vraag me soms af hoeveel keer we het nog moeten ontkennen voor mensen het snappen dat het gewoon niet gebeurd)




    A to the Z

    Ja MAAR ECHT. Ik ben volgende week jarig en ik weet nu gewoon al dat min of meer de eerste vraag gaat zijn: 'En, heb je al een keer een vriend?' Nee, fu, ik ga wel starten aan mijn tweede master na de zomer, maar dat is natuurlijk veel en veel minder belangrijk dan of ik nog steeds single ben of niet. Ik probeer het positief te zien en zo, want ik zit nergens aan vast en ik kan gaan en staan waar ik wil, maar D: ik wil ook gewoon met iemand knuffelen??

    Skrivbar schreef:
    Ja MAAR ECHT. Ik ben volgende week jarig en ik weet nu gewoon al dat min of meer de eerste vraag gaat zijn: 'En, heb je al een keer een vriend?' Nee, fu, ik ga wel starten aan mijn tweede master na de zomer, maar dat is natuurlijk veel en veel minder belangrijk dan of ik nog steeds single ben of niet. Ik probeer het positief te zien en zo, want ik zit nergens aan vast en ik kan gaan en staan waar ik wil, maar D: ik wil ook gewoon met iemand knuffelen??


    HAHAHAHA ECHT HE
    Ik moet lachen want dan vertel je heel trots over je studies en zo en dan is de reactie echt vaak zo van *ok boeien* " Heb je al een keer een vriend?"
    dag en bedankt hé
    Ja, dat laatste snap ik wel! Ik vind single zijn wel leuk als ik het bekijk wanneer sommige mensen zeggen van 'ugh, mijn vriend wil niet dat ik dat doe of dit'
    maar langs de andere kant zou knuffelen idd wel leuk zijn ja :') of samen op vakantie gaan ja dat zou ook wel leuk zijn like ik zou het zo leuk vinden om met mijn toekomstige vriend te gaan citytrippen. Want oké, dat kan je ook met vrienden doen maar met je lief lijkt mij dat anders want die maakt gewoon spontaan foto's van jullie samen etc like idk haha


    A to the Z

    Ik ben nu ondertussen al weer een hele tijd single as a pringle, maar vind het eigenlijk niet zo erg, heb af en toe wel een date gehad maar vind eigenlijk nog niemand waarmee ik chemistry heb gehad ofzo. En als ik dat niet heb vind ik single blijven altijd de betere optie :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik: ‘Ik vind single zijn echt even moeilijk.’
    Iemand met een relatie: ‘Ja maar, een relatie is ook gewoon hard werken!!’

    JA NOU, jij hebt wel iemand om na dat harde werken tegenaan te kruipen. Man, wat haat ik die opmerking.

    Uh ik moet even m’n verhaal kwijt, want aan m’n vriendinnen kan ik dat niet aangezien die meteen vanalles er bij gaan denken hahaha.
    M’n vriendinnen en ik hebben ook 0,0 ervaring met alles dus heb ook niet veel aan hun. Dus bij deze:

    Ik praat dus sinds 2 dagen met een jongen op instagram die ik ken van mijn middelbare school (we kenden elkaar wel, maar praatten eigenlijk nooit). Hij was aanwezig bij mijn diplomauitreiking (zijn zus had ook haar diploma behaald op de vavo) en zag mij daar dus. Ik zette die avond dus een foto op instagram van mijn diplomauitreiking, en hij stuurde me toen een prive bericht. (Hij: zwaar verdiend met een 9 voor engels). Ennn toen zijn we dus beetje aan de praat geraakt 😅. Maar idk nu dus waarom die opeens begon met praten, wilde die gewoon aardig doen of zit er meer achter 🤭🤔
    Zou ook gewoon kunnen dat het gesprek nu klaar is

    Dus
    Ja
    Dat wilde ik even kwijt hahaha


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Maim schreef:
    Uh ik moet even m’n verhaal kwijt, want aan m’n vriendinnen kan ik dat niet aangezien die meteen vanalles er bij gaan denken hahaha.
    M’n vriendinnen en ik hebben ook 0,0 ervaring met alles dus heb ook niet veel aan hun. Dus bij deze:

    Ik praat dus sinds 2 dagen met een jongen op instagram die ik ken van mijn middelbare school (we kenden elkaar wel, maar praatten eigenlijk nooit). Hij was aanwezig bij mijn diplomauitreiking (zijn zus had ook haar diploma behaald op de vavo) en zag mij daar dus. Ik zette die avond dus een foto op instagram van mijn diplomauitreiking, en hij stuurde me toen een prive bericht. (Hij: zwaar verdiend met een 9 voor engels). Ennn toen zijn we dus beetje aan de praat geraakt 😅. Maar idk nu dus waarom die opeens begon met praten, wilde die gewoon aardig doen of zit er meer achter 🤭🤔
    Zou ook gewoon kunnen dat het gesprek nu klaar is

    Dus
    Ja
    Dat wilde ik even kwijt hahaha


    Dit vind ik dus even een lastige. I mean hij slide wel in je DM's dus het betekend wel iets, maar het kan uiteraard ook wel onschuldig zijn. Misschien gewoon even afwachten? Het is per slot van rekening nog maar 2 dagen (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya