• 100% Single


    It's better to be single with high standards,
    than in a relationship setteling for less.

    Gezien Valentijnsdag weer om de hoek komt gesprongen en ik mezelf weer de nodige bonbons, likeur en bad eend sponsjes moet kopen, besloot ik dit topic te maken. Vooral omdat je namelijk jezelf wel leuke Valentijns cadeautjes kan kopen dan een ‘vriend’ of vriendin. Wie kent jou nou beter dan jijzelf. Niemand. Dat dacht ik al.

    Praat hier rond over het losse leven, pervs @ tinder & cadeautjes die je jezelf gunt en hoe vreselijk een relatie hebben wel niet is. Want after all; we can do whatever we want and what we want. No fucks are given. C;

    Single Babes:
    Rick • HlPPIE
    Matty • JufAnk
    Veerle • Einzelganger
    J • Trippy

    [ bericht aangepast op 10 juni 2018 - 21:42 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Iemand nog leuke single verhalen?

    filosofie schreef:
    Iemand nog leuke single verhalen?


    Ik was tijdens het uitgaan een paar maanden terug met een meisje aan het praten. En het was gezellig en leuk enzo, en ik dacht dat ze van mijn leeftijd was. En toen begon ze in een keer over dingen waarvan ik dacht huh was je er toen al? Bleek ze 38 te zijn. :') Nu vind ik leeftijdsverschil niet supererg, maar er zijn grenzen :')

    [ bericht aangepast op 17 juli 2018 - 21:47 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb er ook een. Sinds bijna een jaar leerde ik iemand van rond de 23 kennen. Het was een moment dat ik me emotioneel aangetrokken voel bij hem. We hadden leuk met elkaar geappt. We hadden een paar keer afgesproken. En hij vond me ook leuk trouwens. Ik voelde me zelf aangetrokken bij hem. We hadden paar maanden elkaar niet gezien en na paar weken rond juni hadden we weer afgesproken bij hem thuis. Het was best intens bij hem thuis. We zaten te flikflooien. En we hadden ook getongzoend. :'D Volgens mij 3 keer binnen een uur. Eerste keer op bed. De 2e staan en de derde keer tilde hij me op. Echt met mijn benen om zijn heup. Maar ik voelde niks tijdens het zoenen. Ik had geen gevoelens voor hem, en toen ik dat aan hem vertelde ging zijn gevoelens ook weg. Dus we hadden besloten om gewoon vrienden te blijven. Ik had hem vandaag nog geappt.

    Ik heb zelf besloten om heel lang single te blijven! Ik ben waarschijnlijk geen goed geschikte relatiemateriaal. Het is waarschijnlijk niks voor mij. :'D

    filosofie schreef:
    Ik heb er ook een. Sinds bijna een jaar leerde ik iemand van rond de 23 kennen. Het was een moment dat ik me emotioneel aangetrokken voel bij hem. We hadden leuk met elkaar geappt. We hadden een paar keer afgesproken. En hij vond me ook leuk trouwens. Ik voelde me zelf aangetrokken bij hem. We hadden paar maanden elkaar niet gezien en na paar weken rond juni hadden we weer afgesproken bij hem thuis. Het was best intens bij hem thuis. We zaten te flikflooien. En we hadden ook getongzoend. :'D Volgens mij 3 keer binnen een uur. Eerste keer op bed. De 2e staan en de derde keer tilde hij me op. Echt met mijn benen om zijn heup. Maar ik voelde niks tijdens het zoenen. Ik had geen gevoelens voor hem, en toen ik dat aan hem vertelde ging zijn gevoelens ook weg. Dus we hadden besloten om gewoon vrienden te blijven. Ik had hem vandaag nog geappt.

    Ik heb zelf besloten om heel lang single te blijven! Ik ben waarschijnlijk geen goed geschikte relatiemateriaal. Het is waarschijnlijk niks voor mij. :'D


    Hahaha same, ze zeggen ja altijd op elk potje past een dekseltje, maar ben bang dat mijn potje er met een ander potje vandoor is gegaan xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Nawh poor cutiepatooties C: Ofc past er op ieder potje een dekseltje. Het gebeurd alleen behoorlijk onverwachts; heb ik zelf gemerkt. Don't give up hope and hay, in the meantime, make sure you kiss all the ho's and sluts in town ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    filosofie schreef:
    Ik heb zelf besloten om heel lang single te blijven! Ik ben waarschijnlijk geen goed geschikte relatiemateriaal. Het is waarschijnlijk niks voor mij. :'D


    Hahaha dit blijf ik dus ook steeds denken :’)

    Alhoewel ik nu dus wel opeens random contact heb met een jongen dus dat is al stap 1 lol

    Update daarover: we appen nog steeds, niet per se dat we allebei tegelijk online zijn, maar wel gewoon dat we gesprekken hebben.
    We hebben inmiddels ook snapchat uitgewisseld :’)

    Weet nog steeds niet wat die wil maar vind het tbh wel gezellig.


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    R3HAB schreef:
    Nawh poor cutiepatooties C: Ofc past er op ieder potje een dekseltje. Het gebeurd alleen behoorlijk onverwachts; heb ik zelf gemerkt. Don't give up hope and hay, in the meantime, make sure you kiss all the ho's and sluts in town ^^


    Hahahaha moeten all the ho's and sluts in town dat ook wel willen :P Consent is everything.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hendrix schreef:
    (...)

    Hahahaha moeten all the ho's and sluts in town dat ook wel willen :P Consent is everything.


    Wie wilt jou nou niet.... pfff. Lippen gaan meteen open als een automatische schuifdeur in een van de drukke straten van A'dam.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    R3HAB schreef:
    (...)

    Wie wilt jou nou niet.... pfff. Lippen gaan meteen open als een automatische schuifdeur in een van de drukke straten van A'dam.


    Hahahaha daar denken ze in het oosten toch anders over xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hendrix schreef:
    (...)

    Hahahaha daar denken ze in het oosten toch anders over xD


    Nah-ah-ah Ik kom zelf uit het Oosten en Papi; u got me shook. Like u the Quake - to my Earth wbw.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    R3HAB schreef:
    (...)

    Nah-ah-ah Ik kom zelf uit het Oosten en Papi; u got me shook. Like u the Quake - to my Earth wbw.



    (wbw) deze wbw ? :3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Haaa ik ging afgelopen weekend een chick proberen te versieren maar het faalde hard. Maar weet je hoe moeilijk want alle straight mensen gaan hier naar de gay bar, HOE MOET IK WETEN WIE IK KAN VERSIEREN EN WIE STRAIGHT IS? Word ik zo moe van he haha, toen ging ik maar weer naar huis. :'D


    The truth is out there.

    Hahaha ja gaybars hebben vaak de beste DJ's, en gaan zoveel straight vrouwen heen dat hetero mannen ook gewoon daar heen gaan xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Kurisu schreef:
    Haaa ik ging afgelopen weekend een chick proberen te versieren maar het faalde hard. Maar weet je hoe moeilijk want alle straight mensen gaan hier naar de gay bar, HOE MOET IK WETEN WIE IK KAN VERSIEREN EN WIE STRAIGHT IS? Word ik zo moe van he haha, toen ging ik maar weer naar huis. :'D


    Daarom moet ik ook met je mee, hoef je ook niet heel lang te zoeken en te flirten 👀👀


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Vronsky schreef:
    (...)

    Daarom moet ik ook met je mee, hoef je ook niet heel lang te zoeken en te flirten 👀👀


    Yes pls, bae. Save me gewoon.

    @Hendrix: Mja maar dat is gewoon niet de bedoeling hahahahaha.


    The truth is out there.