• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voel je je niet prettig? Zit je in een dip? Zijn je problemen dusdanig groot dat je niet meer weet wat je moet doen?
    Klik hier voor online hulpverlening en de vertrouwenspersonen van Quizlet.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2018 - 14:27 ]


    Sattler schreef:
    (...)

    Veer. You’re gorgeous. Het probleem is pasfoto’s in het algemeen, die dingen zijn altijd walgelijk. :W


    ^ This indeed, Veerle. ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pasfoto's zijn nooit chill


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Sattler schreef:
    (...)

    Veer. You’re gorgeous. Het probleem is pasfoto’s in het algemeen, die dingen zijn altijd walgelijk. :W


    Thnx. Mirte en Yol. Ja naja mn zus had m gemaakt want had geen professionele meer en dat was ook genoeg dus krijg de pas binnen en mn fam direct: zo wat zullen die mensen je daar hebben uitgelachen zeg, wat lelijk, en een duckface. En ik was echt: oh thanks en dat is geen duckface dat ben ik die met mond dicht probeer te lachen. Zij: LELIJK. 😅😅😅


    The truth is out there.

    Zo'n mini klein splintertje doet nog best pijn als ie in je teen prikt. Zo mini dat ik mijn teen keer moest bekijken voordat ik hem überhaupt vond. Vandaag goed bezig geweest dus mijn kamer word leger. Nog steeds een beetje onzeker of we genoeg dozen hebben om alles wat ik mee wil nemen ook daadwerkelijk kunnen meenemen. Ga wel zoveel mogelijk in een doos duwen en zien hoe dat gaat, wel met niet breekbare spullen want ik ken mezelf. Het past niet, even doorduwen en het past wel.


    Physics is awesome

    Yas, you go girl.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Route 99 van AH is echt de hemel, haha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vanmorgen vrijwilligers werk ben nog helemaal kapot


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    De aflevering wilde het gewoon niet doen. Hopelijk zat er geen belangrijke informatie in voor de rest van de serie.


    Physics is awesome

    Kwart over 6 en er is nog niemand thuis. Dan gaan we ook nog bbq’en, dus al met al duurt het waanzinnig lang voordat we klaar zijn met eten en ik moet weg vanavond. Kan er nou eens voor 1 keertje geen tempo in?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ToddHoward schreef:
    (...)
    HAHA heb je eindelijk je sig veranderd <3


    Een ode <3


    I'll see you on the dark side of the moon

    Ik moet echt minder series volgen..

    Elke keer weer hetzelfde liedje iedereen doet bailin


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wanneer ga je nou eens begrijpen dat ik gewoon niet kan bellen? Dat de gedachte aan bellen alleen al gewoon mij al in een fucking paniekaanval kan krijgen?


    This ain't no place for no better man.

    Hahahahahhahhahahahahahhahahahahahahahahahahah fuck me. Ik kan dit echt niet meer.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kan vanaf hier gewoon Rondé horen spelen. Zo boos op mezelf dat ik toch niet last minute tickets heb gekocht. Maar oh well.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )