• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voel je je niet prettig? Zit je in een dip? Zijn je problemen dusdanig groot dat je niet meer weet wat je moet doen?
    Klik hier voor online hulpverlening en de vertrouwenspersonen van Quizlet.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2018 - 14:27 ]


    Pixielisje schreef:
    dang all the anastasia broadway songs are so perfect
    this makes me cry

    We have shed our tears and shared our sorrows :c
    SAME


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    https://www.youtube.com/watch?v=hlvZ_8V6uc4 Mood ;-; May the gods of law be with me.


    She's imperfect but she tries

    Misschien.... Moet ik gaan eten.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Alle kamers in het huis worden steeds leger en daardoor komt de verhuizing ook steeds dichterbij. Het lijkt ook wel alsof de tijd steeds sneller gaat. Aan de ene kant, vind ik het spannend en benieuwd hoe het gaat zijn en aan de andere kant wil ik hier blijven.


    Physics is awesome

    Ew.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb echt een geweldige dag gehad! De film was zooo leuk! <3


    One Who Travels A Higher Path.

    Schrijfmodus: AAN!


    The truth is out there.

    i LOVE a man


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Phoebus schreef:
    (...)
    We have shed our tears and shared our sorrows :c
    SAME


    In my dreams is zo mooi <3


    A to the Z

    Dat moment waarop je een seksscène wil schrijven, maar er komt iemand naast je zitten :|


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik vind deze hoesjes die ik heb besteld zo leuk, hoop dat ze er snel zijn c:

    Het gaat om de twee doorzichtige hoesjes met king en queen. We hebben allebei een witte iphone en daar showen wij graag mee, vandaar de doorzichtige hoesjes, haha ;'D
    Hoop ook dat vriendlief het leuk vind, het is een verrassing namelijk. (blush)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2018 - 21:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ben dit echt FINAAL aan het verneuken cool cool cool cool cool cool no doubt no doubt


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Eigenlijk lijkt het me best leuk om naar die voetbalwedstrijd te gaan in september.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    wanneer todd howard letterlijk microsoft's press conference binnenvalt om fallout 76 te laten zien AHAHAHABHJABDFHNMX


    Caution first, always.

    Een spoiler alert voor Jurassic World: Fallen Kingdom voor de mensen die de film nog niet hebben gezien. Op eigen risico.

    Ik heb je gewaarschuwd.
    Damn girl, Blue is een echte dame geworden. Ik vind het zo mooi hoe ze haar hebben neergezet. En die band met Owen. Goals. <3


    One Who Travels A Higher Path.