• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voel je je niet prettig? Zit je in een dip? Zijn je problemen dusdanig groot dat je niet meer weet wat je moet doen?
    Klik hier voor online hulpverlening en de vertrouwenspersonen van Quizlet.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2018 - 14:27 ]


    Nog een aflevering die het niet doet, want hij blijft hangen net zoals bij de vorige die het niet wilde doen. Wat is er aan de hand?


    Physics is awesome

    Wanna go wappie so bad :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    En natuurlijk kom ik met Google geen stap verder als ik intik hoe ik met spoed uit huis kan in deze provincie. Ik wéét het verdomme niet meer! Ik kan dit niet langer aan! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fielding schreef:
    En natuurlijk kom ik met Google geen stap verder als ik intik hoe ik met spoed uit huis kan in deze provincie. Ik wéét het verdomme niet meer! Ik kan dit niet langer aan! D:


    Omdat je al ruim boven de achttien jaar bent, zal dat moeilijk gaan via een instelling oid. Wellicht bellen met de gemeente of woningbouw (misschien zelfs begeleid wonen) om ergens op een lijst te komen te staan?

    //

    Yes — opruimwoede, I missed you.


    Sattler schreef:
    (...)

    Omdat je al ruim boven de achttien jaar bent, zal dat moeilijk gaan via een instelling oid. Wellicht bellen met de gemeente of woningbouw (misschien zelfs begeleid wonen) om ergens op een lijst te komen te staan?

    //

    Yes — opruimwoede, I missed you.


    Naja het is nu weekend dus ik denk dat ik nu sowieso nergens terecht kan. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik voel me oud want ik deed een handstand en nu doet mijn lichaam zeer #ikword22


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Fielding schreef:
    (...)

    Naja het is nu weekend dus ik denk dat ik nu sowieso nergens terecht kan. :c


    Dat sowieso niet inderdaad. Maandagochtend om negen uur, hoogstwaarschijnlijk.
    Misschien dit weekend bij familie, kennissen en/of vrienden?

    //

    Het is grappig dat ik overal waar het niet nodig is, orde aan het scheppen ben voor mezelf voor een vaag gevoel van controle.


    Why are you so hot. I can't handle this shit.


    The truth is out there.

    Sattler schreef:
    (...)

    Dat sowieso niet inderdaad. Maandagochtend om negen uur, hoogstwaarschijnlijk.
    Misschien dit weekend bij familie, kennissen en/of vrienden?

    //

    Het is grappig dat ik overal waar het niet nodig is, orde aan het scheppen ben voor mezelf voor een vaag gevoel van controle.


    Nee, heb ik al geprobeerd maar kan nergens terecht. Ik zit sinds donderdag op mn kamer en eigenlijk continue in paniek-modus en weet niet meer wat ik moet doen. Morgen ook nog eens examen voor een deel van de kynologosch instructeursopleiding maar ik voel me zo gestressed dat ik niet fatsoenlijk kan leren en bang ben het te falen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fielding schreef:
    (...)

    Nee, heb ik al geprobeerd maar kan nergens terecht. Ik zit sinds donderdag op mn kamer en eigenlijk continue in paniek-modus en weet niet meer wat ik moet doen. Morgen ook nog eens examen voor een deel van de kynologosch instructeursopleiding maar ik voel me zo gestressed dat ik niet fatsoenlijk kan leren en bang ben het te falen.


    Hm — dat klinkt echt heel vervelend allemaal. Het enige wat ik je aan zou kunnen raden, is maandagochtend meteen de huisarts bellen zodat je een verwijzing kan krijgen naar een hulpverlener.


    Eigenlijk is de dood best wel bizar je lichaam is gewoon heel beschadigd of oud en je ziel zegt 'ok nope dit gaat niet meer werken bitch bye'??


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik wil zo graag eerlijk tegen je zijn, maar ik ben doodsbang voor de reactie.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Even serieus, wat is er aan de hand? Heel seizoen 1 ging goed qua afleveringen, van seizoen 2 doen twee afleveringen gewoon raar vanaf het begin en deze aflevering flipt hem ook voor de tweede keer verder dan het begin. Wat is dit?!


    Physics is awesome

    Zo onwerkelijk eigenlijk maar wauw ben echt blij dat ik mijne oude vriendengroep waarschijnlijk weer ga ontmoeten
    Echt fijn

    Iemand waarmee ik nu praat noemt niet welke dag het vandaag is. Mooi! W.o.w. is een veel leuker onderwerp anyways.

    En waarom zag ik net net het einde van de een-na-laatste SAMCRO aflevering? Daar was ik niet op voorbereid.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2018 - 0:53 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn