• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voel je je niet prettig? Zit je in een dip? Zijn je problemen dusdanig groot dat je niet meer weet wat je moet doen?
    Klik hier voor online hulpverlening en de vertrouwenspersonen van Quizlet.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2018 - 14:27 ]


    •

    Was half bekend Nederland in het Philips Stadion vanavond ofzo. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    De heftigheid van deze storm weerspiegeld precies de chaos in mijn hoofd.
    Jezusmina wat gaat het tekeer! Tis al aantal jaar terug dat we voor t laatst zúlke harde donder konden horen! Ben benieuwd hoe de schade morgen is. Deze regen is abnormaal veel.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb vannacht echt in minstens 3 andere dimensies gezeten en mijn hele lichaam doet pijn van het lachen. Mijn god, wat een avond.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Cried all night because why why why is death such a horrible thing? I feel so Goddamn alone.

    //

    + Nu zit ik al drie uur naar m’n scherm te staren maar ik kan die scriptie net zo goed uit het raam gooien.


    OK. Mirte. Get your fucking act together en nail die verdomde scriptie. You've got this shit.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2018 - 10:15 ]


    •

    Mirte, you wanna talk about it?

    --
    Mama vraagt of ik dinsdag kom eten, terwijl ze weet dat ik dan bij Melis ben. Ik weet niet of het ok is om te vragen of Melis mee mag. Ik wil wel gaan. Ik wil Melis geen pijn doen. Waarom is alles zo fucking ingewikkeld


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    Mirte, you wanna talk about it?

    --
    Mama vraagt of ik dinsdag kom eten, terwijl ze weet dat ik dan bij Melis ben. Ik weet niet of het ok is om te vragen of Melis mee mag. Ik wil wel gaan. Ik wil Melis geen pijn doen. Waarom is alles zo fucking ingewikkeld


    N'ah — dank je wel, Britt. <3 Ik heb even een goede old fashioned huilsessie gehad en nu gaat het wel weer. Nu focussen op die scriptie, zodat ik hem vandaag op kan sturen en voor een weekje rust heb.


    •

    Oké, ik hoor vrijwel altijd dat ik een accent heb, maar make up your mind people. De ene keer is het Tilburgs, de andere keer Vlaams. Straks zegt er nog iemand dat ik Amsterdams praat, lol. Identiteitscrisis much.


    She's imperfect but she tries

    Ik wil een teckel.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gisteravond avondeten gemaakt en mijn ouders smulden ervan. Ze zaten alleen maar te zeggen, hoe lekker het wel niet was. Als ik eerlijk ben, ik hou van mijn moeders eten, maar wat ik heb gemaakt.... Dat was verdomd lekker. :'D

    Vandaag een high tea en een film daarna. Ik heb er zin in! :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Waarom moet die brief nou net vandaag komen? I'm already in a bad mood.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Ik denk dat het over is..


    Spinning around, I'm weightless.

    Wat heb ik een hekel aan wielrenners.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dan begin je om vijf uur 's ochtends aan je scriptie, maar kan je hem nu wel mooi opsturen.
    Ik ben niet tevreden, maar het is niets voor niets nog een keer feedback.

    //

    God, waarom appt die Tinder dude me nu weer?


    •

    Oh, wauw. Wat ben je toch een dramaqueen

    Ik durf echt niet te zeggen hoe ik het examen gemaakt heb.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •