• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2018 - 19:42 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Over 44 dagen zitten we in Italië voor de trouwerij van mijn neef en om vakantie te vieren :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AdfajdiHDJKA. This is so unreal.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Wow oke men aint shit


    Heaven is a place that we all have

    Breakdown number one, check.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn ouders betalen voor mijn zusje haar iPhone 8+, macbook en volledige vakantie. Wanneer ze studeert hebben ze dat ook fijn together. Ik daarentegen moet 90% van de studiekosten betalen, kreeg een laptop die half kostte wat die van haar kost, moest de helft betalen van mijn iPhone 6 en mijn vakantie.

    Dan is hun excuus dat ze 13 is en geen werk heeft. Uhm, ik ben 17, verdien 300 euro per maand en heb veel meer vaste kosten. Wat is dit voor bullshit, lol.


    wat was dit ookalweer

    Drie keer op een dag aanbellen gaat er ni voor zorgen da ik sneller van het toilet ben/sneller mijn kleren aan heb/sneller uit de douche ben/... om tijdig de deur te openen --' #ambetantemomenten #stopmetmijlastigtevallen3xperdag


    If you want to be strong, learn how to fight alone...

    Wtf.

    En nu heb ik nog maar een lange nagel. Al zijn ze allemaal lang, dan een voor een gaan ze eraan en dan moet ik weer wachten tot ze allemaal ongeveer allemaal even lang zijn. Terwijl de ene eerder sneuvelt dan de andere en dus ook een stuk langer dan de ander is. Maar ja, story of my life.


    Physics is awesome

    This is a bad day, because:
    1) I cried five times already (once because of a book so that's actually four times).
    2) None of my friends seemed to care shit.
    3) I broke my diet and didn't go to the gym because my dad and his girlfriend were there.
    4) It's fathersday ánd my dad's birthday tomorrow and I won't see him because of my own choice and everyone is telling me I should go 'because he's my dad'. Like, no. Hell, no.
    5) I'm me.

    This is kinda a good day, because:
    1) I finished a book in just one afternoon.
    2) I bought new books.
    3) I have nice snacks for this evening and planning to watch Harry Potter so that makes everything a little bit better.


    De motivatie voor het gaan leren is een beetje gezakt sinds de afgelopen week, hmm. In elk geval heb ik overmorgen om naar uit te kijken. Wordt leuk maandag (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    AESDRHTG#%(*&$W&#%^EUITJTGNMFB


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maar als je me niet vertelt dat we donderdag en vrijdag ook de hele dag bezig gaan zijn, dan zorgt dat alleen maar voor irritatie aan beide zijden. Want dan begrijp ik niet waarom je zo graag wil dat ik alles inpak, want bijna alles is al ingepakt, alsof we morgen gaan verhuizen.


    Physics is awesome

    *opent story bestand*
    ‘This file is corrupted.’
    *mini hartaanval*
    ‘Would you like to open the backup?’
    *HOW ABOUT YES*
    ‘This file is corrupted’
    *dies*


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    *opent story bestand*
    ‘This file is corrupted.’
    *mini hartaanval*
    ‘Would you like to open the backup?’
    *HOW ABOUT YES*
    ‘This file is corrupted’
    *dies*


    Your characters came to live and took over your computer.

    Run.

    Pakketjes kom binnen pls okay? I need something good.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered