• Yep... Ik ben dus genaaid.
    En nee, dit is geen vreemd seksverhaal, ouwe snoeperd. Ik ben letterlijk genaaid.


    Hier het verhaal over hoe mijn trots en ik samen naar beneden donderden:
    Afgelopen woensdag had ik een tentamen op de uni. Na het tentamen wilden mijn vriendin en ik snel de bus halen, zodat we onze trein op het Centraal Station nog konden halen. We renden als gekken de trap af.
    En natuurlijk, competitief als ik ben, wilde ik sneller beneden zijn dan mijn vriendin. En dat lukte. Maar vraag me niet hoe.
    Ik ben van eenderde deel van de trap face down naar beneden gevallen. Na de val ben ik meteen opgestaan en heb ik gedaan alsof er niks aan de hand was, omdat ik daar te trots voor ben, hehe. :')
    Bij de bushalte aangekomen, heb ik uit nieuwsgierigheid mijn broekspijp naar boven getrokken om te kijken hoe f*cked ik was. Er zat een gat in mijn been waar het topje van een potlood in paste. Dat viel opzich wel mee, maar het bloedde enorm.
    Daarom zijn we toch maar terug naar binnen gegaan, om een pleister te halen.
    Toen ben ik vanuit Nijmegen 2,5 uur naar huis gereisd met een super sexy opgestroopte broekspijp, twee pleisters over elkaar die waren doorgelekt en een bloedspoor over mijn been. Vet fancy enzo.
    Uiteindelijk was ik thuis en ben ik naar de dokter gegaan. Nu heb ik mijn eerste hechting ooit. Yass!

    Hier een foto van de hechting:



    Moraal van het verhaal: ik win altijd. :')
    I know, dat is niet de echte moraal van het verhaal, maar toch.

    Hebben jullie ooit hechtingen gehad? Of hebben jullie ook ooit zoiets stoms gedaan?

    Au, lijkt me pijnlijk!
    Nee, ik heb nog nooit hechtingen gehad.
    Wat ik wel heb gedaan is vuurwerk in mijn mouw laten ontploffen, waardoor ik nu een gigantisch litteken heb, so that's kinda dumb.


    We were the forever that didn't last

    Eostre schreef:
    Au, lijkt me pijnlijk!
    Nee, ik heb nog nooit hechtingen gehad.
    Wat ik wel heb gedaan is vuurwerk in mijn mouw laten ontploffen, waardoor ik nu een gigantisch litteken heb, so that's kinda dumb.


    Oh, Jezus! Dat lijkt me echt extreem pijnlijk D:

    moraal van het verhaal: rennen is ongezond

    Maar even serieus: ik vind dit oprecht lachwekkend een stiekem ook een beetje heel erg onhandig

    At least u won :')
    Ik heb één hechting gehad. Toen ik een klein kleutertje was, speelde ik verstoppertje met mijn buurmeisje. Maar toen ik me enthousiast achter de zetel wilde verstoppen, viel ik met mijn hoofd tegen de vensterbank. Heb nu nog steeds een littekken boven mijn rechter wenkbrauw, maar het is zo dun dat je er zowat niets meer van ziet, tenzij je heel dicht kijkt :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Chilton schreef:
    (...)

    Oh, Jezus! Dat lijkt me echt extreem pijnlijk D:


    De pijn komt pas na een paar dagen wanneer het dove gevoel wegtrekt. En het schoonmaken was een regelrechte hel, maar het is uiteindelijk goed gekomen haha. De afgelopen tien jaar is hij flink bijgetrokken en het valt ondanks mijn getinte huidskleur niet echt op.
    Oh ja, en het heeft de vorm van Nederland Pre-Flevoland dus dat is eigenlijk best grappig (':
    Altijd een kaart bij de 'hand' enzo


    So, niet spelen met vuurwerk kids.


    We were the forever that didn't last

    Pastiche schreef:
    moraal van het verhaal: rennen is ongezond

    Maar even serieus: ik vind dit oprecht lachwekkend een stiekem ook een beetje heel erg onhandig


    Dat is het ook. Ik lach mezelf ook echt uit om dit, haha. :')
    En onhandig is het zeker.

    Island schreef:
    At least u won :')
    Ik heb één hechting gehad. Toen ik een klein kleutertje was, speelde ik verstoppertje met mijn buurmeisje. Maar toen ik me enthousiast achter de zetel wilde verstoppen, viel ik met mijn hoofd tegen de vensterbank. Heb nu nog steeds een littekken boven mijn rechter wenkbrauw, maar het is zo dun dat je er zowat niets meer van ziet, tenzij je heel dicht kijkt :')


    Yep. Alles voor de winst, nietwaar? :')
    Auwtch, dat klinkt ook niet erg lekker.

    Eostre schreef:
    (...)

    De pijn komt pas na een paar dagen wanneer het dove gevoel wegtrekt. En het schoonmaken was een regelrechte hel, maar het is uiteindelijk goed gekomen haha. De afgelopen tien jaar is hij flink bijgetrokken en het valt ondanks mijn getinte huidskleur niet echt op.
    Oh ja, en het heeft de vorm van Nederland Pre-Flevoland dus dat is eigenlijk best grappig (':
    Altijd een kaart bij de 'hand' enzo


    So, niet spelen met vuurwerk kids.


    Ja, dat geloof ik. Vreselijk lijkt me dat...
    Wel leuk dat het een soort kaart is, tho. Ieder nadeel heeft z'n voordeel, toch? (:

    Ik heb geen littekens en ook moest ik nooit gehecht worden... ik ben niet zo avontuurlijk. Ja, behalve dan al die keren dat ik van het paard flikkerde en bijna knock out ging. Jippie ja jee.

    Dit vond ik oprecht leuk om te lezen (I'm sorry). Niet omdat ik jouw pijn zo leuk vind, wel omdat je het zo mooi verwoord Vet fancy enzo haha!

    Ik hoop dat 't weer wat beter gaat...

    Ik heb een keer op het touw (wat ervoor moet zorgen dat je er niet afvalt) naast een houten platform van zijn nepkasteeltje in een speeltuin een koprol geprobeerd te maken.... Het touw stond niet strak genoeg....

    Het gekke dus met een 'gat' in je hoofd, iedereen weet wat der aan de hand is behalve jij! Ze brachten me naar binnen en op een stoel zetten enzo maar wist nog steeds niet wat er gebeurt was... Toen ik wat koels over mijn hoofd voelde glijden begon ik iets te vermoeden


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Hehe, je hebt van iets pijnlijk een grappig verhaal kunnen maken. :p Hopelijk geneest het weer snel. ^^
    Ik heb gelukkig nog nooit hechtingen moeten meemaken.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb ooit mijn vingertopje gebroken en toen kreeg ik ook hechtingen erin maar het viel gelukkig wel mee. Heb er nu nog een litteken van over,


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Hahahahaha sorry.

    Ik dacht eerst nee maar ik heb hechtingen na mn operatie gehad en na mn moedervlek weghalen

    Mijn broer is een keer met de sneeuw over zijn stuur naar voren gevallen...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat een verhaal, hahaha, ook leuk om uit te leggen, lekker heldhaftig. :p Ik heb mijn oog verbrand met pastasaus, ook niet mijn proudest moment


    wat was dit ookalweer

    Dat klinkt pijnlijk. Heb je nu nog pijn? Vond je het niet eng toen ze de hechting gingen doen?

    Ik had een ingegroeide teennagel en toen heeft de huisarts het stuk nagel dat in mijn vlees prikte verwijderd. Dus daarna had ik twee hechtingen in mijn teen, wat ik niet had verwacht.


    Physics is awesome

    Ik heb 2 keer een hockeybal in m’n gezicht opgevangen :’D beide keren links boven m’n lip. Beide keren 2 hechtingen, dus 4 in totaal (dance)


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.