• Yep... Ik ben dus genaaid.
    En nee, dit is geen vreemd seksverhaal, ouwe snoeperd. Ik ben letterlijk genaaid.


    Hier het verhaal over hoe mijn trots en ik samen naar beneden donderden:
    Afgelopen woensdag had ik een tentamen op de uni. Na het tentamen wilden mijn vriendin en ik snel de bus halen, zodat we onze trein op het Centraal Station nog konden halen. We renden als gekken de trap af.
    En natuurlijk, competitief als ik ben, wilde ik sneller beneden zijn dan mijn vriendin. En dat lukte. Maar vraag me niet hoe.
    Ik ben van eenderde deel van de trap face down naar beneden gevallen. Na de val ben ik meteen opgestaan en heb ik gedaan alsof er niks aan de hand was, omdat ik daar te trots voor ben, hehe. :')
    Bij de bushalte aangekomen, heb ik uit nieuwsgierigheid mijn broekspijp naar boven getrokken om te kijken hoe f*cked ik was. Er zat een gat in mijn been waar het topje van een potlood in paste. Dat viel opzich wel mee, maar het bloedde enorm.
    Daarom zijn we toch maar terug naar binnen gegaan, om een pleister te halen.
    Toen ben ik vanuit Nijmegen 2,5 uur naar huis gereisd met een super sexy opgestroopte broekspijp, twee pleisters over elkaar die waren doorgelekt en een bloedspoor over mijn been. Vet fancy enzo.
    Uiteindelijk was ik thuis en ben ik naar de dokter gegaan. Nu heb ik mijn eerste hechting ooit. Yass!

    Hier een foto van de hechting:



    Moraal van het verhaal: ik win altijd. :')
    I know, dat is niet de echte moraal van het verhaal, maar toch.

    Hebben jullie ooit hechtingen gehad? Of hebben jullie ook ooit zoiets stoms gedaan?

    Als peuter heb ik een keer min gezicht tegen de tafel geknald, toen moest ik hechtingen in mijn kin. Zie je alleen als ik mn onderlip optrek :')


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ai, nog meer pijnlijke verhalen hier... :s

    Bedankt dat jullie allemaal mijn geweldige skills en de grappige beschrijving van het moment kunnen waarderen, haha. :')

    @Carlyle:
    Ik heb nu nog wel pijn, maar dat komt vooral doordat mijn knieën helemaal blauw en dik zijn, mijn kaak dik is en mijn arm stijf is door de optater die hij gehad heeft. Van de hechting voel ik niet veel, alleen dat hij soms een beetje trekt. Hij is namelijk extra strak aangetrokken.
    Ik vond het niet eng toen ze het gehecht hebben. Ik mocht zelf kiezen of ik het wilde laten hechten of iets anders, maar ik wilde graag een hechting. Idk, ik vond het ergens wel een ervaring om het een keer gehad te hebben. Plus: zo heelt de wond beter. (:

    Haha, damn. Ben blij dat het goed is gekomen maar ik moest echt even hardop lachen. Geen hechtingen, maar heb countless stupid stuff gedaan.
    Mijn hoofd als klein kind in een keer keihard achterover gooien (vraag me niet waarom) en dat dan tegen de houten bedrand aan knallen. Nu een kleine afplatting op mijn kop hahaha. Gelukkig zit er haar over lol. Van commode afgevallen omdat ik eigenwijs was en mijn sleutelbeen brak. 'Gelukkig' hou ik het nu bij alleen mijn hoofd tegen van alles aanstoten :')


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Toen ik in het tweede kleutertje zat stonden we in de rij en met een paar meisje hadden we zo'n spelletje waarbij je in een rijtje stond en je dan de voorste moest duwen en dan moest die lopen. Vraag me niet wat daar leuk aan was, want dat weet ik dus totaal niet meer. Maar goed, uiteindelijk stond ik vooraan in het rijtje en ik werd geduwt, maar om de een of andere reden liep ik dus niet. En toen viel ik op m'n bek. (Y)

    Toen begon ik dus over heel die stille speelplaats te huilen en toen moest ik naar het ziekenhuis om gehecht te worden. Dat was mijn verhaal hahah.


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Chilton schreef:
    Ai, nog meer pijnlijke verhalen hier... :s

    Bedankt dat jullie allemaal mijn geweldige skills en de grappige beschrijving van het moment kunnen waarderen, haha. :')

    @Carlyle:
    Ik heb nu nog wel pijn, maar dat komt vooral doordat mijn knieën helemaal blauw en dik zijn, mijn kaak dik is en mijn arm stijf is door de optater die hij gehad heeft. Van de hechting voel ik niet veel, alleen dat hij soms een beetje trekt. Hij is namelijk extra strak aangetrokken.
    Ik vond het niet eng toen ze het gehecht hebben. Ik mocht zelf kiezen of ik het wilde laten hechten of iets anders, maar ik wilde graag een hechting. Idk, ik vond het ergens wel een ervaring om het een keer gehad te hebben. Plus: zo heelt de wond beter. (:


    Pijnstillers helpen niet of mag je die niet nemen? Wat zei de dokter van je dikke kaak en stijve arm?

    Dat is het zeker. Dat wist ik niet, ik dacht dat ze dat deden om je huid weer sneller te laten dichtgroeien.

    Was een hele tijd terug ook op mijn knie gevallen, koud washandje erop gehad en toen zag je nog wel een bult. Uiteindelijk over gegaan en ik blijf er een beetje last van houden. Dus ik naar de dokter en toen zei ze dat ie waarschijnlijk gekneusd was. Oftewel top dat je zo snel naar de huisarts bent gegaan, moet ik in het vervolg ook maar doen.


    Physics is awesome

    Holy moly wat een verhaal. En gewoon lekker verder gaan, alsof er niets aan de hand is. Moedig, hahahaha.

    Ik ben als kind ooit eens op een voorleesboekje gesprongen, met alle gevolgen van dien - aka hechtingen in mijn kin. Nog steeds netjes zichtbaar. (krul)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dang dat lijkt mij echt wel vetpijnlijk. Dat verhaal ook though haha. Heb ik even een flashback naar mijn poging om een bewegende roltrap op te lopen voor een trein te halen. Nooit meer, net niet face first gegaan of ik had ook zo'n hechting als jij wss.
    Die blauwe plekken klinken ook wel pijnlijk! :(
    De dedication van pendelaars hahaahaha
    Je weet pas waarom mensen lopen als je zelf ook pendelt en dus begrijpt hoe k* het is om te moeten wachten op openbaar vervoer

    Ik ben ook al eens genaaid haha. Een keer in mijn kin en nog een hele grote hechting ook.
    mensen die niet tegen beschrijvingen kunnen do not open this spoiler


    Viel over mijn fietsstuur en lekker doorgegleden op mijn kin op het asfalt (ja dat deed wel pijn. Feit dat mijn kin niet gebroken was is eigenlijk op zich wel een wonder ook. Had drie dagen zoveel pijn aan mijn kaak haha). De verdoving zetten was ook wel prettig aangezien die er langs de andere kant doodleuk weer uitkwam haha. Moet best wel lachen want ik was 9 of zo en ik moest neerliggen op een bed om genaaid te worden en er kwamen echt zonder zever drie verpleegsters binnen omdat ze dachten dat ze me gingen moeten vasthouden, maar ik gaf echt geen kik en lag echt zo stil op dat bed met mijn ogen toe. Man I owed the place there, calmest child ever. Dream come true voor elke verpleegsters. Gelukkig zit dat litteken juist onder mijn kin en zie je het enkel als ik naar boven kijk of zo. Lucky me haha
    Ik weet nog dat ik vet sh00k was omdat mijn vingers ook volledig opengeschaafd lagen en ik niet eens door had dat er een groot gat zat in mijn kin lmao
    En de buur maar kalm proberen blijven omdat ik zelf ook nog redelijk kalm was

    Sindsdien fiets ik niet meer haha


    A to the Z

    @Cayline en NyctophiIia: Ai, jullie kunnen er ook wat van, haha. :s

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Pijnstillers helpen niet of mag je die niet nemen? Wat zei de dokter van je dikke kaak en stijve arm?

    Dat is het zeker. Dat wist ik niet, ik dacht dat ze dat deden om je huid weer sneller te laten dichtgroeien.

    Was een hele tijd terug ook op mijn knie gevallen, koud washandje erop gehad en toen zag je nog wel een bult. Uiteindelijk over gegaan en ik blijf er een beetje last van houden. Dus ik naar de dokter en toen zei ze dat ie waarschijnlijk gekneusd was. Oftewel top dat je zo snel naar de huisarts bent gegaan, moet ik in het vervolg ook maar doen.


    Ik neem pas pijnstillers als ik door de pijn niet kan functioneren, haha. Had er nog niet eens aan gedacht om pijnstillers te nemen. Het is nog wel verdraaglijk.
    Mijn arm was op de dag dat het gehecht werd nog niet stijf, dus dat weet de dokter niet. En van mijn dikke kaak is niets gezegd. Dat is gewoon meer een soort blauwe plek. Gaat vanzelf wel over. (:
    Yep, dat klopt. De huid groeit sneller dicht en de wond heelt beter en groeit mooier dicht.
    Ai, dat klinkt ook pijnlijk. In het vervolg is het inderdaad slimmer om op tijd naar de huisarts te gaan!

    @Wasikowska: Haha, thanks! (; En, holy sh*t, was dat voorleesboekje vervloekt? :') (Sorry, dat klinkt echt heel grappig)

    @Pixielisje:
    Ah, ja. Op een roltrap lijkt me dat helemaal vreselijk, met al die puntjes die daarop zitten.
    Hahaha, inderdaad! Pendelaars geven hun leven bijna voor het halen van een trein. Ik ben ook al echt veel te vaak als een gek aan het rennen geweest om die verdomde trein maar te kunnen halen. En meestal met succes, gelukkig. (:
    En holy damn, dat klinkt ook vet pijnlijk!


    Ik ben vandaag vier treden naar beneden gedonderd op mijn eigen trap hier, schaafwonden en alles. Mijn hoofd en voet deden ook pijn maar momenteel alleen nog mijn elleboog link en mijn achter arm rechts (waar de schaafwonden zitten)......dus ik heb wel respect voor je moet ik zeggen want...jezus, auwa? :')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik ben vandaag vier treden naar beneden gedonderd op mijn eigen trap hier, schaafwonden en alles. Mijn hoofd en voet deden ook pijn maar momenteel alleen nog mijn elleboog link en mijn achter arm rechts (waar de schaafwonden zitten)......dus ik heb wel respect voor je moet ik zeggen want...jezus, auwa? :')


    Auw, Jezus. Ik wens jou als mede-trapsurfer ook veel beterschap! :s

    Chilton schreef:
    (...)

    Auw, Jezus. Ik wens jou als mede-trapsurfer ook veel beterschap! :s


    Thanks, lets start a trapsurfer club 8)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Thanks, lets start a trapsurfer club 8)


    YASS :Y) :'D

    Omg... Wat erg 😂 ik wil niet lachen, maar het verhaal eromheen. En dan ook nog eens een open wond D:

    Ik heb wel eens een nacht niet geslapen en toen ben ik op Nijmegen CS van die twee treden gevallen richting bus 10.... Hahahahahaa
    Ook opgestaan en naar de bus gegaan, maar na 2 uur zat mijn broek wel erg strak bij de knieën. Had daar op elke knie een blauwgekleurd gezwel ter grootte van een tennisbal :'). Geen hechtingen, maar wel óók in Nijmegen, dus dat moet wat betekenen.

    Tevens ben ik als kind vaak gevallen en hebben ze meer dan eens mijn hoofd dicht moeten lijmen, maar daar weet ik (gelukkig) niet veel meer van.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    Omg... Wat erg 😂 ik wil niet lachen, maar het verhaal eromheen. En dan ook nog eens een open wond D:

    Ik heb wel eens een nacht niet geslapen en toen ben ik op Nijmegen CS van die twee treden gevallen richting bus 10.... Hahahahahaa
    Ook opgestaan en naar de bus gegaan, maar na 2 uur zat mijn broek wel erg strak bij de knieën. Had daar op elke knie een blauwgekleurd gezwel ter grootte van een tennisbal :'). Geen hechtingen, maar wel óók in Nijmegen, dus dat moet wat betekenen.

    Tevens ben ik als kind vaak gevallen en hebben ze meer dan eens mijn hoofd dicht moeten lijmen, maar daar weet ik (gelukkig) niet veel meer van.


    Waha, lach me gerust uit. Dat doe ik zelf ook. :') Ik heb gewoon weinig skills, hahha.

    Pfoe, dat klinkt ook vet pijnlijk. Daar val je ook op de harde stenen. En dan waarschijnlijk ook nog zodat iedereen het ziet. :s

    Chilton schreef:
    (...)

    Waha, lach me gerust uit. Dat doe ik zelf ook. :') Ik heb gewoon weinig skills, hahha.

    Pfoe, dat klinkt ook vet pijnlijk. Daar val je ook op de harde stenen. En dan waarschijnlijk ook nog zodat iedereen het ziet. :s


    Wel skill om stoer op te staan met een gat in je been :')

    En ja, gelukkig was het nog half 8 of zo in een tentamenweek. Anders was ik omgekeerd en terug naar huis gegaan van de schaamte omg hahaha.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.