• In augustus komt alweer het vijfde boek in het Nederlands uit. Sinds het eerste boek ben ik al fan van deze serie en nu heb ik zelfs een username die ermee te maken heeft. Want Lucy Carlyle vind ik een geweldig personage, ze is niet perfect, heeft humor en is sarcastisch.

    Maar ik vroeg me af of er nog iemand op Q fan is van deze boekenserie.

    Dus mede Lockwood & co fans, meld u alstublieft want ik wil zo graag fangirlen over deze serie.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2018 - 22:41 ]


    Physics is awesome

    BESTE SERIE OOIT. Ja, ik ben fan! Heb de boeken meerdere keren verslonden en kan niet wachten tot het volgende deel verschijnt!
    Geweldige personages, humor, spanning, I love it!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    BESTE SERIE OOIT. Ja, ik ben fan! Heb de boeken meerdere keren verslonden en kan niet wachten tot het volgende deel verschijnt!
    Geweldige personages, humor, spanning, I love it!


    Lees jij de boeken in het Nederlands of het Engels? Toen ik het eerste boek ging lezen, had ik de humor niet verwacht. Omdat de boeken over geesten gaan en dus had ik verwacht dat het een serieus boek zou zijn. Maar de humor is een waardevolle toevoeging.

    Ook vind ik het leuk dat iedereen in het team wat ie moet doen en een soort van eigen taak heeft. En dat ze ook niet allemaal hetzelfde achtergrondverhaal hebben en allemaal iets toevoegen aan het team.

    Zag net dat er een kort verhaal in e-book versie is uitgekomen. Hopelijk vertalen ze die ook in het Nederlands, anders ga ik hem in het Engels lezen.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Lees jij de boeken in het Nederlands of het Engels? Toen ik het eerste boek ging lezen, had ik de humor niet verwacht. Omdat de boeken over geesten gaan en dus had ik verwacht dat het een serieus boek zou zijn. Maar de humor is een waardevolle toevoeging.

    Ook vind ik het leuk dat iedereen in het team wat ie moet doen en een soort van eigen taak heeft. En dat ze ook niet allemaal hetzelfde achtergrondverhaal hebben en allemaal iets toevoegen aan het team.

    Zag net dat er een kort verhaal in e-book versie is uitgekomen. Hopelijk vertalen ze die ook in het Nederlands, anders ga ik hem in het Engels lezen.


    Ik lees ze zelf in het Nederlands. Alleen dat korte verhaal klinkt me goed in de oren. Mochten ze die niet vertalen, ga ik 'm ook in het Engels lezen. Misschien een idee om dit korte verhaal of het nieuwe deel samen te lezen? En daarna fangirlen in dit topic? :)

    De humor is zeker een waardevolle toevoeging. Ik had dit ook niet verwacht, maar heb vaak hardop moeten lachen. Vind het ook erg leuk dat ze allemaal echt een eigen persoonlijkheid hebben, ook zo levendig geschreven.


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    (...)

    Ik lees ze zelf in het Nederlands. Alleen dat korte verhaal klinkt me goed in de oren. Mochten ze die niet vertalen, ga ik 'm ook in het Engels lezen. Misschien een idee om dit korte verhaal of het nieuwe deel samen te lezen? En daarna fangirlen in dit topic? :)

    De humor is zeker een waardevolle toevoeging. Ik had dit ook niet verwacht, maar heb vaak hardop moeten lachen. Vind het ook erg leuk dat ze allemaal echt een eigen persoonlijkheid hebben, ook zo levendig geschreven.



    Dat korte verhaal klinkt spannend en ik ben toch benieuwd hoe de schrijver dat heeft gedaan. Want bij de gewone boeken hebben ze meestal meerdere zaken en is er meer ruimte voor het plot. Alleen is het al 2015 uitgekomen dus ik denk dat ze hem niet gaan vertalen of misschien als de serie is afgelopen. Maar er is een site die hem voor 0.99 aanbied dus dat is wel goedkoop. En ik heb kort geleden mijn e-reader terug gevonden dus ik hoop dat die het nog doet.

    Ja, goed idee. Het nieuwe deel heb ik al besteld dus als het goed is, krijg ik die in de week dat het boek uitkomt binnen.



    Physics is awesome