• Guuuuuuyyysss, it's happening again! 1 juli begint Camp NaNoWriMo weer en ik heb er zin in! Deze juli is het tijd om hoge doelen te zetten en het beste uit jezelf te halen. Misschien niet persé hoge doelen als in veel woorden, maar een doel dat voor jou niet te makkelijk te behalen is. Misschien elke dag schrijven of minstens zoveel woorden per hoofdstuk?



    " An idyllic writers retreat, smack-dab in the middle of your crazy life. "





    Camp NaNoWriWatte?
    Camp NaNoWriMo. Also known as: National Novel Writing Month. We hebben het normale NaNoWriMo-gebeuren dat jaarlijks plaatsvindt in november waarin het standaard doel is om 50 000 woorden te schrijven die maand. Dan is er verder ook nog Camp NaNoWriMo en dat vindt twee keer per jaar plaats in april en in july. Hier kun je zelf een goal instellen varierend van 30 tot 999,999 woorden.

    CABINS. IEUW.
    We hebben een speciale Q-cabin waarin we gezellig met zijn allen kamperen en kunnen kletsen over onze progress. Als je erin wil, hmu. Tegenwoording hebben we ook een Camp NaNo whatsappgroep, dus als je daarin wilt; ook even een berichtje sturen.




    Onze dappere schrijfhelden:
    Q-username // NaNo-username // Titel verhaal // Doel voor deze maand

    Wolkenkasteel // Annataart // Donker // 25K
    Island // MayLynn // Het is een vrouwenwereld // 60K
    Noct // Nolanverse // Untitled // 50K
    Gladio // Camena // Titled // 30K
    Corday // Peblesse // Vervolg Stilte voor de storm // 40K
    Square // Squares // Titelloze fanfic // 30k
    Frodo // Philyra // Onder vuur + Vruchteloos // 20k
    Wasikowska // Fillion // Titelloos // 10k
    Pixielisje // Pixielisje // Onbemand Hart // 40k
    Taire // AnneCpc // Coercion // 30k
    Maheegan // ElfCitadel // The Tale of Roses (and their meaning) // 25K
    Tubbietoost // Irmiej // een nieuw begin // 20k
    Stamets // VibraniumAndBulletMarks // Ruis & Daisy Chains // 55K
    SadEyes // --- // Florens & Titeloos // 200k
    Croweater // Elladan // Runaway • Sons of Anarchy // 50K
    MaFlodder // Zwadderaar // Bellenblaas // 50k
    Edelhel // Oppugno // 20K
    Losgeld // Gilderoy // Kill the Beast // 20K

    [ bericht aangepast op 25 juli 2018 - 11:05 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oh, ja. Cabin. Ik fix alles zodra ik weer thuis ben.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik kan de stok achter de deur wel gebruiken voor een van mijn verhalen, dus ik doe mee! En ik wil ook wel in de Q-cabin.

    Taire // AnneCpc // Coercion // 30k


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oh, ik wil weer wat meer gaan schrijven so put me down! Aangezien ik er weer wat in moet gaan komen, ga ik voor 25K.
    Maheegan // ElfCitadel //The Tale of Roses (and their meaning) // 25K


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Als het goed is, heb ik alles bijgewerkt en zit iedereen in de cabin.
    Als ik iemand ben vergeten: Sorry! Wijs me er alsjeblieft even op.

    Ik kan je trouwens alleen aan de cabin toevoegen als je een project hebt aangemaakt op de site van nano voor dit camp.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik doe mee!! En ik wil graag in de cabin!


    Tubbietoost // Irmiej // een nieuw begin // 20k


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik wil ook wel in de cabin trouwens (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ga ook schrijven. Ben nog aan het twijfelen tussen twee verschillende verhalen, dus voorlopig even nog te bepalen. Zou wel mee in de cabin willen, als er nog plek voor me is. (bloos)

    Stamets // VibraniumAndBulletMarks // Ruis // 30 k

    [ bericht aangepast op 30 juni 2018 - 17:34 ]


    Ex astris, sciencia

    OMG OMG OMG ik heb zonet het perfecte einde bedacht voor mijn nanoverhaal en ik ben zo trots.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Iedereen klaar om morgen te beginnen met schrijven? (of om middernacht).


    Ex astris, sciencia

    IK BEN TOTAAL NIET KLAAR HELP. Ik moet nog een ganse outline maken :c


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Island schreef:
    IK BEN TOTAAL NIET KLAAR HELP. Ik moet nog een ganse outline maken :c

    D:, succes nog! Je hebt nog een hele... acht uur. Als mijn hoofdrekenen me niet in de steek laat. Ik zit zo'n beetje in hetzelfde schuitje, al moet ik nog beslissen welke van de twee verhalen ik ga uitwerken.


    Ex astris, sciencia

    Stamets schreef:
    (...)
    D:, succes nog! Je hebt nog een hele... acht uur. Als mijn hoofdrekenen me niet in de steek laat. Ik zit zo'n beetje in hetzelfde schuitje, al moet ik nog beslissen welke van de twee verhalen ik ga uitwerken.

    Geen acht uur, want ik heb een familiefeest ):
    Ik heb nu 10 hoofdstukken af in de outline, dus daar kan ik wel even mee verder hoop ik.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb een plot en een outline van een aantal hoofdstukken en dan zien we wel. Ik heb 40K opgegeven voor deze maand maar ik start eigenlijk al met 8k. Ik ga vanavond voor het 1 juli is proberen dit op te werken tot 10k om mee te starten. Dus dan wil ik een 30k eigenlijk schrijven in juli. Ik ga wel twee weken op vakantie en ik werk een week, dus we zien wel hoe ver we raken. Ik doe mee onder het motto 'deelnemen is beter dan niets doen' en we zien wel!
    Ik heb ook gezegd tegen mijzelf: het is oké om een tweede verhaal uit te denken ook als je even vast zit bij het schrijven van de eerste. Voor mijn is camp nanowrimo ook zoiets van 'als we maar werken aan verhalen' :D

    Ik ben zo blij dat we een Q cabin hebben!
    LETS DO THIS! Ik geloof in jullie allemaal! Elk woord is al winst!


    A to the Z

    Ik heb even een motivatiekalender gemaakt voor dit kamp omtrent mijn eigen verhaal haha. Een soort van visual moodboard die ik dan als wallpaper ga instellen en elke dag ga afvinken (ik heb 50k gezet als extra motivator lol). Geen idee of ik me aan die 'dagen' ga houden dus, maar miss is het een extra motivatie om door te werken you never know! (oh dont you enjoy that motivation and positivity net voor de start van camp hahaha)


    hij verkleint hier automatisch dus sleep hem even naar een tabje eventueel haha

    Als iemand er eentje wilt voor zijn verhaal met deze aantallen en kalender, hit me up! Het is niet zo'n grote moeite dus ik wil er gerust een maken voor jullie! :D
    Ik heb ook pinterest borden gemaakt van mijn personages en een playlist, maar ik merk dat ik toch veel beter in de mood kom als ik een 'personagesheet' heb. Dus ik denk dat ik er zo toch wel eerst een aantal ga maken :p

    [ bericht aangepast op 30 juni 2018 - 20:54 ]


    A to the Z

    Hi ik kom me ff last minute aanmelden
    SadEyes/chips vergeten, ik dacht lucens maar k weet nie zeker? Zoek t morgen op/ Florens & Titeloos/ 200k

    ^'cause i've gone mad tho omg

    Btw ik snap nadat het me 1000x is uitgelegd nog steeds niets ban cabins, maar ik wil wel in de whapp groep als t goed is? (Als t goed is heb je mn nummer anna)


    i wanna die with you once or twice.