• Guuuuuuyyysss, it's happening again! 1 juli begint Camp NaNoWriMo weer en ik heb er zin in! Deze juli is het tijd om hoge doelen te zetten en het beste uit jezelf te halen. Misschien niet persé hoge doelen als in veel woorden, maar een doel dat voor jou niet te makkelijk te behalen is. Misschien elke dag schrijven of minstens zoveel woorden per hoofdstuk?



    " An idyllic writers retreat, smack-dab in the middle of your crazy life. "





    Camp NaNoWriWatte?
    Camp NaNoWriMo. Also known as: National Novel Writing Month. We hebben het normale NaNoWriMo-gebeuren dat jaarlijks plaatsvindt in november waarin het standaard doel is om 50 000 woorden te schrijven die maand. Dan is er verder ook nog Camp NaNoWriMo en dat vindt twee keer per jaar plaats in april en in july. Hier kun je zelf een goal instellen varierend van 30 tot 999,999 woorden.

    CABINS. IEUW.
    We hebben een speciale Q-cabin waarin we gezellig met zijn allen kamperen en kunnen kletsen over onze progress. Als je erin wil, hmu. Tegenwoording hebben we ook een Camp NaNo whatsappgroep, dus als je daarin wilt; ook even een berichtje sturen.




    Onze dappere schrijfhelden:
    Q-username // NaNo-username // Titel verhaal // Doel voor deze maand

    Wolkenkasteel // Annataart // Donker // 25K
    Island // MayLynn // Het is een vrouwenwereld // 60K
    Noct // Nolanverse // Untitled // 50K
    Gladio // Camena // Titled // 30K
    Corday // Peblesse // Vervolg Stilte voor de storm // 40K
    Square // Squares // Titelloze fanfic // 30k
    Frodo // Philyra // Onder vuur + Vruchteloos // 20k
    Wasikowska // Fillion // Titelloos // 10k
    Pixielisje // Pixielisje // Onbemand Hart // 40k
    Taire // AnneCpc // Coercion // 30k
    Maheegan // ElfCitadel // The Tale of Roses (and their meaning) // 25K
    Tubbietoost // Irmiej // een nieuw begin // 20k
    Stamets // VibraniumAndBulletMarks // Ruis & Daisy Chains // 55K
    SadEyes // --- // Florens & Titeloos // 200k
    Croweater // Elladan // Runaway • Sons of Anarchy // 50K
    MaFlodder // Zwadderaar // Bellenblaas // 50k
    Edelhel // Oppugno // 20K
    Losgeld // Gilderoy // Kill the Beast // 20K

    [ bericht aangepast op 25 juli 2018 - 11:05 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    @Pixielisje ,
    Oh, nice! Ik heb zelf andere aantallen, maar ik ga denk ik zelf even in photoshop of dergelijke knoeien, want dat ziet er eigenlijk best wel handig uit :D.

    @SadEyes,
    o.O 200k? Heel ambitieus. Echt, respect!


    Ex astris, sciencia

    Die kalender is een erg cool idee! Dat voegt wat aesthetic toe aan een normaal woordschema, haha. Ik hoop dat het helpt. ^^

    En ik sluit met aan bij Laura, 200k??? Dan moet je of echt ongelofelijk snel typen, of gewoon de hele maand niet buiten de deur komen, whoa. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh en SUCCES MENSEN, voordat ik dat vergeet, wow. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Succes iedereen!


    Ex astris, sciencia

    Succes iedereen!


    A to the Z

    Succes iedereen ^^


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Yaay, Nano! Ik had even wat later door dat juli al begonnen was. :') Ik ga vandaag ergens beginnen.

    ToddHoward is nu trouwens Noct. (:


    Caution first, always.

    Iemand zin in een wordwar vanavond? :)


    A to the Z

    Oké ik ga toch meedoen. ^^

    Croweater // Elladan // Runaway • Sons of Anarchy // 50K


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoe gaat het voor de eerste dag tot nu toe? Ik heb zelf nog niet veel gedaan, buiten in de zon liggen lezen, maar zit aan mijn word count voor vandaag, dus ik ben tevreden. Enkel nog mijn schrijfplaylist opstellen.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2018 - 22:13 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik sta nog op nul haha, maar ik zit nu ook pas achter de laptop.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik gebruik mijn playlist even om in de mood te komen nog en dan ga ik aan de slag.
    Het was zo lastig met de hitte buiten vandaag, idd! Ik ben wel altijd creatiever at night dus ik ga zometeen aan de slag en dan ga ik denk ik nog een goed stukje doorschrijven in de nacht als ik op dreef ben lol.
    Once u on a roll, u cant let that go. Zeker niet in nanowrimo haha

    Iemand tips om niet afgeleid te worden door le internet?
    edit; zonder af te zetten dan bedoel ik, want ik zoek vaak synoniemen en woorden op als ik ergens niet op kom haha

    [ bericht aangepast op 1 juli 2018 - 22:22 ]


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Ik gebruik mijn playlist even om in de mood te komen nog en dan ga ik aan de slag.
    Het was zo lastig met de hitte buiten vandaag, idd! Ik ben wel altijd creatiever at night dus ik ga zometeen aan de slag en dan ga ik denk ik nog een goed stukje doorschrijven in de nacht als ik op dreef ben lol.
    Once u on a roll, u cant let that go. Zeker niet in nanowrimo haha

    Iemand tips om niet afgeleid te worden door le internet?
    edit; zonder af te zetten dan bedoel ik, want ik zoek vaak synoniemen en woorden op als ik ergens niet op kom haha

    Als je je internet niet volledig kan afzetten kan je eventueel een extensie zoals StayFocusd uitproberen? Dan kan je specifieke sites waardoor je afgeleid raakt, blokkeren maar de rest van het internet nog wel gebruiken.


    Ex astris, sciencia

    Pixielisje schreef:
    Ik gebruik mijn playlist even om in de mood te komen nog en dan ga ik aan de slag.
    Het was zo lastig met de hitte buiten vandaag, idd! Ik ben wel altijd creatiever at night dus ik ga zometeen aan de slag en dan ga ik denk ik nog een goed stukje doorschrijven in de nacht als ik op dreef ben lol.
    Once u on a roll, u cant let that go. Zeker niet in nanowrimo haha

    Iemand tips om niet afgeleid te worden door le internet?
    edit; zonder af te zetten dan bedoel ik, want ik zoek vaak synoniemen en woorden op als ik ergens niet op kom haha

    Ik gebruik altijd ColdTurkey en schakel dan voor een uur (of langer) Q en FB uit :P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeh, die ga ik proberen!


    A to the Z