• Guuuuuuyyysss, it's happening again! 1 juli begint Camp NaNoWriMo weer en ik heb er zin in! Deze juli is het tijd om hoge doelen te zetten en het beste uit jezelf te halen. Misschien niet persé hoge doelen als in veel woorden, maar een doel dat voor jou niet te makkelijk te behalen is. Misschien elke dag schrijven of minstens zoveel woorden per hoofdstuk?



    " An idyllic writers retreat, smack-dab in the middle of your crazy life. "





    Camp NaNoWriWatte?
    Camp NaNoWriMo. Also known as: National Novel Writing Month. We hebben het normale NaNoWriMo-gebeuren dat jaarlijks plaatsvindt in november waarin het standaard doel is om 50 000 woorden te schrijven die maand. Dan is er verder ook nog Camp NaNoWriMo en dat vindt twee keer per jaar plaats in april en in july. Hier kun je zelf een goal instellen varierend van 30 tot 999,999 woorden.

    CABINS. IEUW.
    We hebben een speciale Q-cabin waarin we gezellig met zijn allen kamperen en kunnen kletsen over onze progress. Als je erin wil, hmu. Tegenwoording hebben we ook een Camp NaNo whatsappgroep, dus als je daarin wilt; ook even een berichtje sturen.




    Onze dappere schrijfhelden:
    Q-username // NaNo-username // Titel verhaal // Doel voor deze maand

    Wolkenkasteel // Annataart // Donker // 25K
    Island // MayLynn // Het is een vrouwenwereld // 60K
    Noct // Nolanverse // Untitled // 50K
    Gladio // Camena // Titled // 30K
    Corday // Peblesse // Vervolg Stilte voor de storm // 40K
    Square // Squares // Titelloze fanfic // 30k
    Frodo // Philyra // Onder vuur + Vruchteloos // 20k
    Wasikowska // Fillion // Titelloos // 10k
    Pixielisje // Pixielisje // Onbemand Hart // 40k
    Taire // AnneCpc // Coercion // 30k
    Maheegan // ElfCitadel // The Tale of Roses (and their meaning) // 25K
    Tubbietoost // Irmiej // een nieuw begin // 20k
    Stamets // VibraniumAndBulletMarks // Ruis & Daisy Chains // 55K
    SadEyes // --- // Florens & Titeloos // 200k
    Croweater // Elladan // Runaway • Sons of Anarchy // 50K
    MaFlodder // Zwadderaar // Bellenblaas // 50k
    Edelhel // Oppugno // 20K
    Losgeld // Gilderoy // Kill the Beast // 20K

    [ bericht aangepast op 25 juli 2018 - 11:05 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Jaa, ik ga toch maar meedoen (:

    MaFlodder / Zwadderaar / Bellenblaas / 50k
    Onbekend verhaal / 10k


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Hoe gaat het bij iedereen? :D


    A to the Z

    Ik ben vannacht pas begonnen, maar ik zit nu toch op 2770 woorden. ^^


    Caution first, always.

    Noct schreef:
    Ik ben vannacht pas begonnen, maar ik zit nu toch op 2770 woorden. ^^


    Nice! Supergoed bezig!


    A to the Z

    Het topic is bijgewerkt! ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    mmm ik moet even mijn hele plot herbekijken en toch wel hoofdstukken uitplannen vrees ik haha
    gelukkig heb ik wel een goede voorsprong opgebouwd. Iig doe ik het liever nu dan later haha


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    mmm ik moet even mijn hele plot herbekijken en toch wel hoofdstukken uitplannen vrees ik haha
    gelukkig heb ik wel een goede voorsprong opgebouwd. Iig doe ik het liever nu dan later haha

    Oeh, een soort planning kan het schrijven ook wel echt een stuk makkelijker maken! Succes!


    Caution first, always.

    Mijn eindstand vandaag (of eigenlijk voor gisteren) is 4806.


    Caution first, always.

    Noct schreef:
    Mijn eindstand vandaag (of eigenlijk voor gisteren) is 4806.


    *O*


    Ik loop ook goed op schema. :3

    Pickle > Gladio btw

    [ bericht aangepast op 3 juli 2018 - 3:28 ]


    I'll see you on the dark side of the moon

    Aaaah go go go jullie beiden! Dat is echt superrr!

    Ik heb gisteren mijn plot herbekeken en dat moet ik vandaag ook nog even doen. En met het nieuwe plot moet ik wss tussen hoofdstukken die ik nu heb in beginnen schrijven, dus dat wordt me wat :’) why am i so stupid


    A to the Z

    Eyoo, ik heb mijn doel van 30k veranderd in 50k!


    Caution first, always.

    Verhaal verandert naar Ruis & Daisy Chains, goal naar 55 k. Ik heb momenteel meer zin om aan Daisy chains te schrijven, maar ik wil ook ruis doen, dus combineer ik ze. (want heel stiekem wil ik deze zomer trots kunnen zeggen dat ik aan het schrijven ben, en Ruis heeft een meer impressionant plot dan Daisy Chains (dat een Stucky fanfic is). Moet vandaag dan nog wel 3k schrijven (+ ik heb zondag geen tijd om te schrijven, tenzij ik om vijf/zes uur op sta [wat ik eigenlijk wel kan doen] dus moet ik dan 2k nog bij schrijven).

    [ bericht aangepast op 3 juli 2018 - 17:03 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik ben heel erg last minute ook nog begonnen! Ik schrijf dit keer een short story, met de hand. Mijn doel is 20K en mijn account op NaNo is Oppugno.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    De ambitie hier is erg motiverend! *O*

    Ik loop nu al best deprimerend ver achter op mijn gedroomde schema, maar misschien was dat ook gewoon niet erg realistisch. Ik ben tegenwoordig iemand die beter in sprints werkt, denk ik, dus ik ga proberen morgen een grote inhaalslag te maken, want in theorie heb ik dan veel tijd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    nou rip dag drie hahaha
    ik heb vandaag onverwacht amper tijd gehad om te schrijven. En aangezien ik gisteren een plotherwerking doorvoerde, ook niet herschreven. Ik heb net twee uur mijn villain zitten bedenken haha. Dus ik ga nu nog proberen om mijn volledige hoofdstukplanning te maken, zodat ik morgen kan beginnen met schrijven weer.
    Ik heb wel veel toegevoegd aan mijn 'act 1' dus, dat wordt ertussen schrijven en daar kijk ik eerlijk gezegd een beetje tegenop, maar het kan alleen maar beter i guess haha

    Werken jullie ook met het 3 acts systeem?


    A to the Z