Allrighty, ik heb zo wat ideetjes voor een type van personage, maar ik kan niet echt kiezen welke ik ga uitwerken. Wat zien jullie zitten?
1. Een populaire quarterback, die populair is om de juiste redenen: een toffe kerel die veel om anderen geeft (en hierdoor zichzelf wel eens uit het oog verliest) en nogal vol voor het leven gaat.
2. Een supergoede quarterback die veel om zijn sport geeft en niet perse onaardig is, maar nogal introvert. Hij is populair door zijn status, maar geeft er zelf niet echt veel om/voelt zich er wat ongemakkelijk bij, omdat hij eigenlijk liever niet al te veel mensen om zich heen heeft. Hij heeft een wat mysterieuze of zelfs louche sfeer om zich heen hangen hierdoor.
3. Een asshole die ook populair is door zijn status en uiterlijk, maar verder nogal vaak de dingen aan zijn laars lapt. Een beetje de typische asshole dus, maar met kleine dingen die het cliché wat breken: hij kan bi- of aseksueel zijn, hij steekt zijn vinger op naar de regels, maar heeft hier wel eens de gevolgen van moeten ondervinden, hij gedraagt zich nogal stoer en dominant, maar stiekem heeft hij ook een bezigheid zoals in het asiel werken of met gehandicapte kindjes of gaat hij elk weekend het gras afdoen bij die oude buurvrouw die niet goed meer kan stappen.
Mijn brein breint zoals het breint.