• BHHS's Guide to Cliques
    the good, the bad and the ugly
    — Varsity jocks
    To clear things up, there is a major difference between a jock and athletes. Jocks tend to abuse their popularity, while the athletes don't really mind who they talk to or hang out with.
    Affiliations: Athletes, Cheerleaders
    Enemies: Art Geeks, Burnouts, Persian Mafia

    — Athletes
    Unbothered, friendly, ambitious people who like to play sports. Often mistaken for the jocks, who they do hang out with. Will invite you to have lunch with them. Pretty chill, but not necessarily popular.
    Affiliations: Jocks, Cheerleaders, Art Geeks, Burnouts, Persian Mafia
    Enemies: they chill they dont give a shiiiiiiiiiiiit

    — Cheerleaders
    Your stereotypical, popular, talented group of people who like to fight the traditional stigma of the cheerleader. Well, some try to fight it. Others just use their status as a way to act out. Who can blame them? The Cheer squad is beloved at Beverly, mostly because of their parties and high status.
    Affiliations: Jocks, Athletes, Art Geeks
    Enemies: Persian Mafia, Burnouts

    — Art Geeks
    Theater, painting, writing or photography. Each of the kids in this group have incredible talents and show them off at all costs. This makes them a strong asset for the school since Beverly loves to showcase them. The group mostly consist of tightknit kids who want to make it in the entertainment or art business.
    Affiliations: Athletes, Cheerleaders, Persian Mafia, Burnouts
    Enemies: Jocks

    — Burnouts/Druggies
    A high school or college student who does little else than cut classes and smoke weed. Usually has long, straight hair and a proclivity toward heavy metal bands of the 70's and 80's. Can often be found in smoke-filled bathrooms and makeshift basement bars.
    Affiliations: Athletes, Art Geeks
    Enemies: Jocks, Cheerleaders, Persian Mafia

    — The Persian Mafia
    ”And that’s the Persian Mafia, you can’t hang out with them unless you own a BMW” Tekst tekst
    Affiliations: Athletes, Art Geeks
    Enemies: Jocks, Cheerleaders, Burnouts

    [ bericht aangepast op 18 juni 2018 - 19:53 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Drumstick schreef:
    Als iemand wilt helpen met de cliques, graag! Daarna ga ik Bella afmaken en opnieuw posten en een layout maken voor het praattopic. Ik was tevens over een beginpost aan het nadenken, maar dat houd ik nu nog geheim! Ik heb echt zin om jullie rollen te zien


    Ik wil op zich wel helpen als je dat wil.

    Yasmin en Alfie zijn trouwens voor nu af. Yasmin is een trots lid van de Persian Maffia en voor Alfie weet ik niet zeker of hij een jock of een athlete is. Hij is kwa karakter een athlete, maar hij is wel een beetje 'elke avond met een ander grietje mee naar huis'

    Heeft iemand interesse in relaties met een van beide/beide?

    [ bericht aangepast op 18 juni 2018 - 22:19 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik heb even een vraagje in verband met de leeftijden en de jaren, qua verschillen Nederland-België (:
    Hoe doen jullie dat in Nederland? Zit één geboortejaar in hetzelfde jaar, of zitten er verschillende geboortejaren in hetzelfde jaar?
    (Bij ons is het het eerste. Mijn jaar, 1996, is dus normaal gezien afgestudeerd in 2014, 1997 in 2015, 1998 in 2016 etc.)


    Mhm?

    Cipher schreef:
    Ik heb even een vraagje in verband met de leeftijden en de jaren, qua verschillen Nederland-België (:
    Hoe doen jullie dat in Nederland? Zit één geboortejaar in hetzelfde jaar, of zitten er verschillende geboortejaren in hetzelfde jaar?
    (Bij ons is het het eerste. Mijn jaar, 1996, is dus normaal gezien afgestudeerd in 2014, 1997 in 2015, 1998 in 2016 etc.)

    Goeie vraag! Bij ons in Nederland verschilt het, op mijn school deed dat het natuurlijk wel. Ik heb het even uitgeplozen en kwam op Wikipedia terecht (nee, geen echte rol). Iedereen volgt in principe lessen op het eigen niveau, en dus een eigen vakkenpakket. Dus het lijkt mij het handigst om ervan uit te gaan dat mensen die 18 worden en 18 zijn in grade 12 zitten. Daarnaast de rollen van 16 en die 17 worden zouden in grade 11 zitten. Mijn karakter heeft zelf een klas overgeslagen, maar wordt in 1996 18, dus grade 12. Ik hoop dat dit duidelijk is? Ik ramble een beetje lol


    https://nl.wikipedia.org/wiki/High_school


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Het ligt er denk ik ook nog een beetje aan wanneer de rpg begint denk ik...

    Het jaar waarin je 18 wordt is meestal je laatste jaar, zo was het bij mij in elk geval, dus ofwel als je 18e verjaardag valt tussen 1 sept 1995 - 31 aug 1996 is jaar 12, en als je 18e verjaardag valt tussen 1sept 1996 - 31 aug 1997 is jaar 11. Of zit ik er nu helemaal naast? Het is een beetje raar omdat schooljaren natuurlijk vaak lopen van zomer tot zomer ipv van januari tot januari

    Edit: Ow, sorry als ik alles verwarrend maak. Ik zie nu pas het berichtje van Drumstick. SORRY

    [ bericht aangepast op 18 juni 2018 - 22:42 ]


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Het ligt er denk ik ook nog een beetje aan wanneer de rpg begint denk ik...

    Het jaar waarin je 18 wordt is meestal je laatste jaar, zo was het bij mij in elk geval, dus ofwel als je 18e verjaardag valt tussen 1 sept 1995 - 31 aug 1996 is jaar 12, en als je 18e verjaardag valt tussen 1sept 1996 - 31 aug 1997 is jaar 11. Of zit ik er nu helemaal naast? Het is een beetje raar omdat schooljaren natuurlijk vaak lopen van zomer tot zomer ipv van januari tot januari


    Het kan (: bij ons is het een jaartje vroeger, dus je studeert af in het jaar dat je 18 wordt, ook al is dat niet perse in dat schooljaar. Zo was ik wel al 18, maar mijn vriend nog niet, terwijl we wel allebei van 1996 zijn ^^

    Maar dan moet ik Ef eventjes een jaar ouder maken (:


    Mhm?

    Oh ja, dit stond trouwens in het rollentopic.

    "We beginnen in het begin van het schooljaar, september 1995 dus. Let hierop als je je karakter een geboortedatum geeft!"


    @No problem, verdere vragen? Lmk guys

    [ bericht aangepast op 18 juni 2018 - 22:46 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Drumstick schreef:
    Oh ja, dit stond trouwens in het rollentopic.

    (...)

    @No problem, verdere vragen? Lmk guys


    Ja, dat was waarom ik in de war was, haha. Idk why, maar ik ben bij RPG's supergevoelig en irritant over zo'n dingen, lol, dus het viel met gewoon even op dat veel personages al 18 zijn. Maar als dat klopt, dan pas ik de mijne gewoon aan ^^ morgen, na mijn laatste examen *O*


    Mhm?

    Cipher schreef:
    (...)

    Ja, dat was waarom ik in de war was, haha. Idk why, maar ik ben bij RPG's supergevoelig en irritant over zo'n dingen, lol, dus het viel met gewoon even op dat veel personages al 18 zijn. Maar als dat klopt, dan pas ik de mijne gewoon aan ^^ morgen, na mijn laatste examen *O*

    I know! Na het lezen viel het mij dus ook op ^___^ Veel succes morgen! Wat voor examen doe je?


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Dan pas ik Alfie ook even aan (: Ik hoop dat hij zo goed is. Ik had er helemaal overheen gelezen, sorry $:

    En succes met je examen!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2018 - 22:56 ]


    Bowties were never Cooler

    Drumstick schreef:
    (...)
    I know! Na het lezen viel het mij dus ook op ^___^ Veel succes morgen! Wat voor examen doe je?


    Dus even voor de zekerheid: het is niet op geboortejaar (1978 studeert af in 1996 en is nu dus senior, 1979 is junior). Het is gewoon zo dat je personage 18 is in juni, toch?

    Ah, Communiceren in een kleurrijke school (': het is even vaag als dat het klinkt.
    Dankjewel (: (@IrisWestAllen eveneens).


    Mhm?

    Klinkt wel interessant. Nogmaals veel succes en het komt vast helemaal goed (:


    Bowties were never Cooler

    Cipher schreef:
    (...)

    Dus even voor de zekerheid: het is niet op geboortejaar (1978 studeert af in 1996 en is nu dus senior, 1979 is junior). Het is gewoon zo dat je personage 18 is in juni, toch?

    Ah, Communiceren in een kleurrijke school (': het is even vaag als dat het klinkt.
    Dankjewel (: (@IrisWestAllen eveneens).

    De karakters die 18 worden (of 18 zijn, voor de zittenblijvers) in 1996 studeren in dat jaar af! Mijn karakter is 17 en wordt 18 op 21 januari 1996. Dit maakt haar een senior.

    Oeh, spannend! Succes


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Drumstick schreef:
    (...)
    De karakters die 18 worden (of 18 zijn, voor de zittenblijvers) in 1996 studeren in dat jaar af! Mijn karakter is 17 en wordt 18 op 21 januari 1996. Dit maakt haar een senior.

    Oeh, spannend! Succes


    Oh, ok, dan heb ik het juist, haha. Dankjewel! (:


    Mhm?

    Ik zal morgen even de rollen doorlezen dus laat het mij weten als ik je rol kan doorlezen


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Mine (:


    Bowties were never Cooler