• BHHS's Guide to Cliques
    the good, the bad and the ugly
    — Varsity jocks
    To clear things up, there is a major difference between a jock and athletes. Jocks tend to abuse their popularity, while the athletes don't really mind who they talk to or hang out with.
    Affiliations: Athletes, Cheerleaders
    Enemies: Art Geeks, Burnouts, Persian Mafia

    — Athletes
    Unbothered, friendly, ambitious people who like to play sports. Often mistaken for the jocks, who they do hang out with. Will invite you to have lunch with them. Pretty chill, but not necessarily popular.
    Affiliations: Jocks, Cheerleaders, Art Geeks, Burnouts, Persian Mafia
    Enemies: they chill they dont give a shiiiiiiiiiiiit

    — Cheerleaders
    Your stereotypical, popular, talented group of people who like to fight the traditional stigma of the cheerleader. Well, some try to fight it. Others just use their status as a way to act out. Who can blame them? The Cheer squad is beloved at Beverly, mostly because of their parties and high status.
    Affiliations: Jocks, Athletes, Art Geeks
    Enemies: Persian Mafia, Burnouts

    — Art Geeks
    Theater, painting, writing or photography. Each of the kids in this group have incredible talents and show them off at all costs. This makes them a strong asset for the school since Beverly loves to showcase them. The group mostly consist of tightknit kids who want to make it in the entertainment or art business.
    Affiliations: Athletes, Cheerleaders, Persian Mafia, Burnouts
    Enemies: Jocks

    — Burnouts/Druggies
    A high school or college student who does little else than cut classes and smoke weed. Usually has long, straight hair and a proclivity toward heavy metal bands of the 70's and 80's. Can often be found in smoke-filled bathrooms and makeshift basement bars.
    Affiliations: Athletes, Art Geeks
    Enemies: Jocks, Cheerleaders, Persian Mafia

    — The Persian Mafia
    ”And that’s the Persian Mafia, you can’t hang out with them unless you own a BMW” Tekst tekst
    Affiliations: Athletes, Art Geeks
    Enemies: Jocks, Cheerleaders, Burnouts

    [ bericht aangepast op 18 juni 2018 - 19:53 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    OOOH btw, mogen ze kinderen/familie zijn van (verzonnen) bekende mensen?


    Mhm?

    Cipher schreef:
    OOOH btw, mogen ze kinderen/familie zijn van (verzonnen) bekende mensen?

    Zolang het klopt in de jaren 90, geen probleem! Wel graag toestemming vragen zodat niet iedereen zo filmsterren als ouders heeft. Ik zal zo even kijken naar je rol maar tot nu toe ziet hij er prachtig uit :Y)


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Is het oké dat ik mijn theaterman gay maak? Idk of dat in die tijd al wel zo geaccepteerd wordt, weet iemand dat?

    [ bericht aangepast op 18 juni 2018 - 10:44 ]


    We were the forever that didn't last

    Eostre schreef:
    Is het oké dat ik mijn theaterman gay maak? Idk of dat in die tijd al wel zo geaccepteerd wordt, weet iemand dat?

    Wat mij betreft is het prima, aangezien er ook een gay karakter in de film zit en volledig wordt geaccepteerd. Zelf heb ik geen idee hoe het zelf was in Beverly Hills, maar aangezien het een rijkere wijk/stad is met veel celebs lijkt het niet dat er toen nog een stigma was.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    ^ Niet in Amerika, denk ik. Nergens heel erg. 1995 is voor de tijd dat gay marriage zelfs in Nederland nog niet legaal was. Het was er natuurlijk wel, maar ik denk niet dat het duidelijk was.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JufAnk schreef:
    ^ Niet in Amerika, denk ik. Nergens heel erg. 1995 is voor de tijd dat gay marriage zelfs in Nederland nog niet legaal was. Het was er natuurlijk wel, maar ik denk niet dat het duidelijk was.


    En was er niet ook nog de backlash van de aids epidemic, waarbij werd geclaimed dat het van homosecuele mannen kwam?
    Ik weet het niet zeker, hoor (:

    [ bericht aangepast op 18 juni 2018 - 10:55 ]


    Bowties were never Cooler

    Mijn topics c:
    Ik zal vanavond het beginnetje van mijn rol gaan plaatsen


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    En was er niet ook nog de backlash van de aids epidemic, waarbij werd geclaimed dat het van homosecuele mannen kwam?
    Ik weet het niet zeker, hoor (:


    Ik ken er ook heel weinig van, maar Freddy Mercury is gestorven aan de gevolgen van aids in 1991 ofzoiets en ik geloof dat die connectie toen wel gelegd was. Of dat is mij altijd verteld, haha.
    Maar ik heb bijvoorbeeld IT van Stephen King gelezen en dat was eind jaren '80: Homo's bestonden en konden zich openlijk uiten volgens de wet en zo, maar ze werden geregeld het slachtoffer van geweld en er werd niet ontzettend veel gedaan. Dus ik denk dat het best wel gevaarlijk is om open en bloot te gaan, ook al zijn ze in principe wel tegen discriminatie?


    Mhm?

    Cipher schreef:
    (...)

    Ik ken er ook heel weinig van, maar Freddy Mercury is gestorven aan de gevolgen van aids in 1991 ofzoiets en ik geloof dat die connectie toen wel gelegd was. Of dat is mij altijd verteld, haha.
    Maar ik heb bijvoorbeeld IT van Stephen King gelezen en dat was eind jaren '80: Homo's bestonden en konden zich openlijk uiten volgens de wet en zo, maar ze werden geregeld het slachtoffer van geweld en er werd niet ontzettend veel gedaan. Dus ik denk dat het best wel gevaarlijk is om open en bloot te gaan, ook al zijn ze in principe wel tegen discriminatie?

    Imma agree with this. Natuurlijk is er een bias tegen homoseksuelen in Amerika (en zelfs nog Nederland zoals JufAnk zei, in die tijd), maar ik vind niet dat we een homoseksueel karakter meteen moeten uitsluiten, misschien kan Eostre dit soort dingen gebruiken om een complex karakter te vormen.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Nee, precies, maar dat is wel iets om rekening mee te houden met een personage zoals je zegt. Het kan namelijk niet makkelijk en zoals Cipher zegt waarschijnlijk zelfs vrij gevaarlijk zijn om er gewoon eigenlijk mee te koop te lopen


    Bowties were never Cooler

    Mijn personage is trouwens ook biseksueel en hoewel hij het niet verbergt, gaat hij het ook niet zomaar verkondigen (:


    Mhm?

    Ah, lastig dit. Ik zal eens bedenken hoe ik hem homoseksueel kan laten zijn zonder het hele 'extreme', zodat het niet te gevaarlijk wordt. Bedankt allemaal!


    We were the forever that didn't last

    Vinden jullie het trouwens een idee om cliques te hebben in de RPG? Natuurlijk interact iedereen met elkaar maar om het in de chick flick sferen te houden dacht ik aan de map van Mean Girls, waar opstond waar iedereen zat enzo. Als jullie het niets vinden doen we het uiteraard niet maar het leek mij een leuke toevoeging


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Lijkt mij op zich ook een leuke toevoeging


    Bowties were never Cooler

    ^Ja klinkt leuk!


    We were the forever that didn't last