• Ziet er wel lekker dreigend uit zo, sorry jongens, over minder dan zeven dagen gaan we allemaal dood

    Nee maar ff serieus waar issie voor


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind de Trigster piste toch de meest interessante. Jammer dat Rutger getrouwd is, anders had ik dit helemaal geshipt.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    De site wordt vernieuwd?


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Debbaut schreef:
    Ik vind de Trigster piste toch de meest interessante. Jammer dat Rutger getrouwd is, anders had ik dit helemaal geshipt.:'D

    Polygamie kan tegenwoordig best ;)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Debbaut schreef:
    Ik vind de Trigster piste toch de meest interessante. Jammer dat Rutger getrouwd is, anders had ik dit helemaal geshipt.:'D

    Het is nog steeds een username-optie? =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Het is nog steeds een username-optie? =P


    Of een mooi en happy plot voor een story. (wbw)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Of een mooi en happy plot voor een story. (wbw)


    Oké, game is on. Ik schrijf een short story featuring Rutger en Tristan. Komt online wanneer de countdownklok op nul staat.

    beter verander jij je username

    Happy pridemonth


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik schrok eerst even toen ik de timer/klok zag. (Mijn eerste gedachte was doom. The end of Q and stuff).

    Maar aangezien hier bevestigd is dat het een leuke verrassing is/word: Ik hoop dat de optie om als schrijver (& co-auteur) door je hoofdstukken te bladderen ook al staan ze nog inactief er komt. (Dit lijkt me en handige functie).

    Maar ik gok dat er een nieuwe layout komt. (:

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 22:38 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    tbh ik ben hier nog maar te kort terug van heeeel lang weg geweest te zijn waardoor ik sowieso 3/4 van de features nu al niet ken haha :X
    maaaaar een app zou zo cool zijn! of een nieuwe lay-out, of de codes beter op een rijtje of meer mogelijkheden zelfs van codes idunno...


    If you want to be strong, learn how to fight alone...

    Eilandbaby schreef:
    (...)

    Het werkt inderdaad om de forum levendiger te maken, maar ik weet nu echt wat die timer betekent.

    Do tell omg


    Spinning around, I'm weightless.

    Eilandpiraat schreef:
    (...)
    Do tell omg



    Eilandbaby schreef:
    Ik denk dat die Timer iets met Rutger's verjaardag te maken heeft, Want Rutger's verjaardag is op 25 juni en die Timer komt als het goed is op die datum uit


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Eilandbaby schreef:
    (...)

    Ik dacht dat de timer uit kwam op de 26e?
    -
    Een app zou ik wel super vet vinden though en stiekem hoop ik een beetje dat dat het is

    [ bericht aangepast op 20 juni 2018 - 8:44 ]


    Life is a beautiful struggle

    Eiland schreef:
    (...)

    Oké, game is on. Ik schrijf een short story featuring Rutger en Tristan. Komt online wanneer de countdownklok op nul staat.

    beter verander jij je username

    Happy pridemonth


    Ik kijk er naar uit ;)


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    Dit is een trivia Quiz.
    Alleen de uitkomsten werken nog niet (zip)

    Ik weet niet if dit er iets mee te maken heeft, maar ik had dit nog nooit eerder gezien dus ik denk het wel (:
    Maar ik hoop echt dat er nog meer is, bijvoorbeeld iets om zelf je spotlight plaatje te kiezen (met bijvoorbeeld covers), of co-topicstraters.. :9~


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarvsogel schreef:
    Dit is een trivia Quiz.
    Alleen de uitkomsten werken nog niet (zip)

    Ik weet niet if dit er iets mee te maken heeft, maar ik had dit nog nooit eerder gezien dus ik denk het wel (:
    Maar ik hoop echt dat er nog meer is, bijvoorbeeld iets om zelf je spotlight plaatje te kiezen (met bijvoorbeeld covers), of co-topicstraters.. :9~

    Cool, hehe. Maar gezien dat al een half jaar geleden af was, verwacht ik toch nog wel wat anders. (wbw)


    Every villain is a hero in his own mind.

    aarvsogel schreef:
    Dit is een trivia Quiz.
    Alleen de uitkomsten werken nog niet (zip)

    Ik weet niet if dit er iets mee te maken heeft, maar ik had dit nog nooit eerder gezien dus ik denk het wel (:
    Maar ik hoop echt dat er nog meer is, bijvoorbeeld iets om zelf je spotlight plaatje te kiezen (met bijvoorbeeld covers), of co-topicstraters.. :9~


    ''Rutger Stichting''
    Lmao.