• Ziet er wel lekker dreigend uit zo, sorry jongens, over minder dan zeven dagen gaan we allemaal dood

    Nee maar ff serieus waar issie voor


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    OEH! Misschien worden dan eindelijk alle suggesties ingevoerd! Dat zal wel niet, but a girl can dream, right?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik vind sommige reacties wel heel hard. Ik bedoel, ze doen het heus niet om ons te pesten. De mods zoeken waarschijnlijk gewoon naar een originele manier om een verrassing aan te kondigen. En het werkt wel, want iedereen is wel nieuwsgierig.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Island schreef:
    Ik vind sommige reacties wel heel hard. Ik bedoel, ze doen het heus niet om ons te pesten. De mods zoeken waarschijnlijk gewoon naar een originele manier om een verrassing aan te kondigen. En het werkt wel, want iedereen is wel nieuwsgierig.

    Verduidelijk het dan op z'n minst. Ik snap dat de crew zelf ook hun geheimplicht hebben, daar kun je verder niks aan doen, maar een simpel bericht als dat het iets positiefs of nadeligs is voor de site kan veel uitmaken voor een boel users. Wees eerlijk tot waar het kan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het punt is wel een beetje dat bij veel dingen die op Q gebeuren, een deel van de users (en crew) het positief opvat en een deel het negatief opvat. Dus zo'n opmerking plaatsen kan soms zelfs ingewikkeld zijn.

    Ik snap dat het niet zo leuk is om zo in het duister gelaten te worden, maar ik weet ook dat de reacties die tot nu toe geplaatst zijn (NIET ALLE!) zeker niet leuk en niet eerlijk zijn tegenover Rutger en de crew. Er worden heel veel aannames over ons gemaakt zonder dat wij effectief kunnen reageren om deze tegen te gaan. Ik kan wel een ding zeggen: we hebben echt wel betere en leukere dingen te doen dan users pesten en genieten NIET van deze situatie.


    I am an idiot, I move.

    Ik ga dit toch even heel kort en bondig achterlaten hier:

    Dit was te verwachten. Niet iedereen is op z'n kut getrapt, maar dit is toch weer een gooi naar het verleden voor sommige users en ipv. zoiets onheilspellend zou ik eerder voor een topic hebben gekozen met een aankondiging, zoals Wiarda al voorstelde. Krijg je een stuk minder gezeik van en komen de kampen Users // Mods niet weer zo naar boven met berichten die hard overkomen etc.

    I'll go back to my RPG's now.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Arsonist schreef:
    Ik ga dit toch even heel kort en bondig achterlaten hier:

    Dit was te verwachten. Niet iedereen is op z'n kut getrapt, maar dit is toch weer een gooi naar het verleden voor sommige users en ipv. zoiets onheilspellend zou ik eerder voor een topic hebben gekozen met een aankondiging, zoals Wiarda al voorstelde. Krijg je een stuk minder gezeik van en komen de kampen Users // Mods niet weer zo naar boven met berichten die hard overkomen etc.

    I'll go back to my RPG's now.


    Amen.

    Voor mij ligt het probleem (voor zo ver je van een probleem kan spreken) niet bij de timer, maar bij het gegeven dat er geen aankondiging is gekomen en de users opnieuw in het duister worden gelaten. Dat terwijl in het verleden al een miljoen keer is gebleken dat dat niet in goede aard valt.
    De reacties van mods over de negatieve aard van de users had ik ook aan zien komen en ik vind het jammer dat de mods dezelfde ‘fout’ blijven maken. Note: het is geen fout en het probleem ligt niet alleen bij de mods. Zoals Wasikowska op de vorige pagina al schreef: er is opnieuw niet geleerd van het verleden en nu worden precies dezelfde dingen gezegd als bij het vorige voorkomen. Shame, voor iedereen.


    Oh en eens met veel anderen: zo'n timer en gniffel hihaho wat spannend doet voor mij ook niks. Wat ik leuk zou vinden is een timer met bijvoorbeeld: over 6 dagen een gloednieuwe lay-out!
    Dat vind ik tof, dit doet niks met me. Oké leuk weer een mysterie, dan maar adblock.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    We probeerden ook maar sfeer en enthousiasme te creëeren op de site, maar dat is blijkbaar niet gelukt :') spijtig. We doen nochtans ons best.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zie eerlijk gezegd al het negatieve en probleem gedoe niet echt

    Ik ben zeeeeeeer benieuwd wat er gaat gebeuren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eerlijk gezegd vind ik het echt lachwekkend dat mensen zich op een negatieve manier druk kunnen maken om een teller. Ik denk niet dat de mods ons heel kinderachtig aan het uitlachen zijn hoor, kom op zeg. :')

    Bedankt modjes, dat jullie nog altijd jullie best doen om de site levendig te houden!


    Caution first, always.

    Dat ontken ik ook niet! En ik weet dat jullie dit niet doen met het idee om afgekraakt te worden, maar ik wil ook niet 'doen alsof' ik iets wel heel erg leuk vind. Soms is iets geweldig, zoals de sneeuwballenactie, en soms pakt iets minder goed uit. Maar jullie moeite wordt iig wel altijd gewaardeerd, ook al komt mijn vorige bericht echt niet zo over.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ok vanuit mijn standpunt is er een enorm misverstand gaande. Er worden allemaal aannames gedaan terwijl de mods nooit een van die aannames heeft bevestigd of afgewezen. Dus iedereen, calm your tits.
    Ik denk dat we allemaal gewoon moeten afwachten wat er gaat gebeuren en of dat iets met ons te maken heeft. Daarna kunnen we in disucssie mer de crew over de gang van zaken (op een volwassen, vriendelijke toon natuurlijk :) ). Want ze kennen de (idk hoe ik ze moet noemen) ontevreden (?) standpunten nu wel en het ljjkt me onzin om allemaal dingen te roepen waarop de crew momenteel niet op kan antwoorden + waar ze wss bij dit gebeuren niet zoveel meer mee kunnen.


    i wanna die with you once or twice.

    Frodo schreef:
    We probeerden ook maar sfeer en enthousiasme te creëeren op de site, maar dat is blijkbaar niet gelukt :') spijtig. We doen nochtans ons best.

    Oh ik zag dit bericht nog niet oeps, haha. Maar desalniettemin heeft het naar mijn mening geen zin om elkaar “aan te vallen” terwijl beide kanten het (in mijn ogen) heel best bedoelen.

    En ik vind zo’n teller best een geinig idee, maar ik snap dat het ook heel vervelend kan zijn enzo


    i wanna die with you once or twice.

    Ik vind het trouwens ook niet fair dat de mods worden aangevallen, het is goed dat iedereen zijn mening er over kan uiten, maar ik denk niet dat de mods kwade bedoelingen hebben met ons dus probeer die dan ook een beetje met respect te behandelen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oprecht, welke timer? Het klinkt wel spannend, ook al maakt het me niet zoveel uit eigenlijk haha.


    I just caught the wave in your eyes